00:00

Naturalny krem oliwkowy - Ziaja.

Bohaterem dzisiejszego posta został ten oto krem:



Od producenta: Uzupełnia niedobór cennych substancji odżywczych. Wzmacniając płaszcz lipidowy działa ochronnie na skórę. Regeneruje naskórek i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia.  Przeznaczony do cery normalnej i suchej, a w szczególności do skóry skłonnej do podrażnień i wysuszenia.

Skład: Petrolatum, Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cetyl Alcohol, Ceresin, Lanolin Alcohol, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Limonene, Hydroxycitronellal, Citral, Amyl Cinnamal, Cinnamyl Alcohol, Citric Acid.

Cena: ok. 5 zł

Pojemność: 50 ml


Moja ocena: Krem jest schowany (jakkolwiek to brzmi) w małym opakowaniu z zakrętką. Powiem szczerze, że wolę kremy w tubkach. Są bardziej poręczne. Dużym plusem jest folia ochronna. A co o samym kremie mogę powiedzieć? Pięknie pachnie. I dobrze nawilża ręce, stopy, kolana czy łokcie. No i to tyle plusów. Jest gęsty, tłusty jak nie wiem, pozostawia film na skórze i nie polecam używać w ciągu dnia, nie daj Boże przed wyjściem. No i nie używajcie go do twarzy. Pewnego zimowego wieczoru nałożyłam go na twarz. Świeciła się niczym posmarowana olejem. No tak to jest krem oliwkowy. Ale... Rano nadal się świeciła. Za to idealnie nawilża ww części ciała. 

Ocena: 3/5

Polecam, ale nie używajcie do twarzy. 


4 komentarze:

  1. Dokładnie :) bardziej tłustego kremu nigdy nie miałam ;D mój używałam do nawilżania ust zimą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zużyłam niezliczoną ilość opakowań tego kremiku do całego ciała, ale oczywiście pomijając twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też wolę ten krem do rąk,super nawilża fajnie pachnie i lubię go za konsystencję..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używałam na twarz na noc i nic złego się nie działo. Lubię także ten nagietkowy i kakaowy

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger