14:34

Adidas, Get Ready, Cool & Care Anti - antyperspirant.

Witajcie!

Za oknem świeci piękne słońce, jest błękitne niebo, ale... nadal leży śnieg, który już mnie doprowadza do szału. Serio, najpierw było fajnie, ale ile można. Czekam aż się roztopi i zrobi się naprawdę ciepło. Mam dzisiaj wolny dzień, więc zabrałam się za porządki w ubraniach, ale zrobiłam sobie przerwę i postanowiłam napisać coś o świetnym produkcie.

Opis produktu:

Ten antyperspirant zapewnia długotrwałą ochronę i pielęgnację, dzięki któremu w każdej chwili będziesz czuć się świeżo. Opracowany z myślą o określonych potrzebach kobiet, antyperspirant w sprayu adidas Get Ready zapewnia niezawodną, 48h ochrony przed potem i zastrzyk energii oraz uczucie świeżości przy każdym zastosowaniu. Dzięki wyjątkowej formule Cool & Care z dodatkiem emolientów antyperspirant skutecznie chroni skórę, rozprawiając się z potem oraz nieprzyjemnym zapachem. Pełen kolorowych, egzotycznych owocowo-kwiatowych nut zapach kryje w sobie wiele radości, przywodząc na myśl kipiące życiem promenady Ipanemy lub nieokiełznane ostępy dorzecza Amazonki. Dla kobiet, których serca biją w rytmie samby i które czują radosnego ducha brazylijskich uliczek. Antyperspirant w sprayu Get Ready to zastrzyk energii i świeżości, dzięki któremu po brazylijsku uczcisz radość z życia i odczujesz budzącą poczucie komfortu ochronę. Brazylia to znacznie więcej niż miejsce – to wyjątkowe uczucie.

•Zapewnia poczucie świeżości przez cały dzień.

•Pielęgnuje Twoją skórę.

•Minimalizuje białe ślady na skórze i ubraniach.

•Nie zawiera alkoholu – pH właściwe dla skóry – testowany dermatologicznie.

Pojemność:

150 ml

Cena:

ok. 11 zł

Składniki:

Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Dicaprylyl Ether, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Talc, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Glycerin, Propylene Glycol, Peg-10 Dimethicone, Quaternium-90 Sepiolite, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Acrylates Crosspolymer, Sodium Chloride, Lecithin, Mica, Phenoxyethanol, Trihydroxystearin, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Quaternium-90 Montmorillonite, Ammonium Acrylates Copolymer, Chlorphenesin, Tribehenin, Parfum/Fragrance, Disodium Stearoyl Glutamate, Alcohol Denat., Disodium Edta, Disodium Deceth-6 Sulfosuccinate, Aluminum Hydroxide, Laureth-4, Hexyl Cinnamal, Laureth-30, Limonene, Tocopheryl Acetate, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol, Bht, Sodium Dehydroacetate, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, [May Contain/Peut Contenir/+/-:Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499), Titanium Dioxide (Ci 77891)].

Zapach:

mnie pachnie kwiatowo, tak lekko i przyjemnie, zapach jest długo wyczuwalny.

Opakowanie:

buteleczka, typowa dla dezodorantów. 

Łatwo się naciska i wydobywa produkt.

 

Antyperspirant ,,testowałam" w różnych warunkach. Od porządnego wysiłku fizycznego, po leniwy dzień spędzony w domu. No i tak... Sprawdził się perfekcyjnie i podczas ćwiczeń i podczas siedzenia i nic nie robienia. Skóra pachnie calutki dzień. Przy tym produkcie praktycznie się nie pociłam. Nie mam problemu z nadmierną potliwością, czy coś, ale wiecie przy ćwiczeniach człowiek się poci, a tutaj niby wylewałam poty, ale nie tak jak przy innych produktach. 

Produkt nie pozostawia białych śladów na ubraniach, nie podrażnia skóry, nawet zaraz po depilacji. 

Nawet przy długotrwałym używaniu, nie podrażnia, a z niektórymi dezodorantami po jakimś czasie moja skóra przestaje się lubić i muszę robić przerwę. 

Bardzo szybko się wchłania, więc można go używać przed samym wyjściem. 

Jest mega wydajny!


Używałyście tego antyperspirantu? Częściej sięgacie po produkty w spray'u czy w sztyfcie? :)

14 komentarzy:

  1. Nie miałam go, ale lubię taką formę antyperspirantów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jeszcze nigdy nie miałąm żadnego antyperspirantu adidasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najczęściej sięgam po antyperspiranty w sztyfcie, ale przy okazji ten też chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak wole kulki albo sztyfty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego Adi nie znam. Generalnie wolę w spray'u, choć są mniej wydajne to lepiej się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za antyperspirantami w formie dezodorantu. O wiele bardziej wolę zwykłe kulki i to one sprawdzają się u mnie najlepiej. Mój chłopak za to lubi dezodoranty i najczęściej sięga po Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas już ani śladu śniegu, za to czuć wiosnę, choć tylko kilka dni, bo potem znów ma być chłodniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również już ,,po śniegu", ale jutro znowu może być :(

      Usuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger