00:17

Farmapol, Cremobaza 30% - krem zmiękczający z mocznikiem

Witajcie!

Od zawsze często myłam ręce, ale w obecnej sytuacji myję je jeszcze częściej, używam żeli antybakteryjnych, przy wejściu do każdego sklepu znajdują się dozowniki z płynami do dezynfekcji, z których korzystam, dlatego moje dłonie potrzebują porządnego nawilżenia. 

Zobaczcie, co uważam o tym produkcie. Czy zostaliśmy przyjaciółmi, czy może wrogami?

Opis produktu:

Cremobaza 30% z mocznikiem posiada działanie natłuszczające dla Twojej skóry. Zapewnia jej odpowiedni poziom nawilżenia oraz dodaje jej miękkości. Pozostawia na skórze film ochronny, który skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. W szczególności polecany jest do skóry zrogowaciałej, pękającej oraz przesuszonej.

Pojemność:

30 g

Cena:

ok. 8 zł

Skład:

Aqua, Hydroxyethyl Urea, Propylene Glycol, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum,
Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Ammonium Lactate, Disodium Phosphate, Citric Acid,
Glyceryl Caprylate

Konsystencja:

Konsystencja nie jest ani rzadka, ani jakaś gęsta, ale zaliczam ją do bardziej treściwych. 

Zapach:

brak. Byłam naprawdę zaskoczona, bo większość produktów ,,bezzapachowych" jednak czuć, a ten krem nie pachnie, nie śmierdzi. 

Opakowanie:

tubka, która kojarzy mi się z maściami z apteki. Wiecie nie taka typowa jak np. z kremu do rąk, tylko taka troszkę jakby twardsza. Mam nadzieję, wiecie o co mi chodzi ;) Mogę się przyczepić jedynie do zakrętki, wolałabym żeby było to zamknięcie na zatrzask, ale da się to przeżyć :D


Nieraz już to pisałam, że nie usnę jak nie pokremuję rąk. Serio! Także owego kremu używałam przede wszystkim na noc. Smarowałam dość grubą warstwą, zakładałam bawełniane rękawiczki i rano cieszyłam się gładkimi i nawilżonymi dłońmi. 

Produktu używam również do stóp, moje stopy, a szczególnie pięty są suche, szorstkie i popękane, dlatego liczyłam, że krem pomoże mi. No i pomógł. Przy regularnym stosowaniu stopy stały się miękkie, gładkie i nawilżone. Jeśli mnie pomógł to z pewnością i każdemu.

Krem pozostawia lekki film na skórze, ale nie jest tłusty, szybko się wchłania, dlatego można go używać zarówno na noc, jak i w dzień. 

Nie używałam go na kolana i łokcie, bo obecnie nie mam problemu z suchością tych miejsc, dlatego używałam zwykłych balsamów, ale skoro sprawdził się przy moich naprawdę suchych stopach to tutaj sprawdzi się na 100%.

Podsumowując: Ten niepozorny kosmetyk działa cuda! Jest naprawdę tani, dlatego musicie go wypróbować :) To mój KWC!

Znacie ten produkt? :)

Produkt przetestowałam w ramach współpracy z firmą
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

9 komentarzy:

  1. uwielbiam wszystkie kremobazy, różne stężenia sa na różną wagę problemu ze suchą skórą, super produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne jest to, że możemy sobie dobrać stężenie :)

      Usuń
  2. Czytałam już kiedyś o tym kremie pozytywne opinie i z pewnością kiedyś go wypróbuje :) nie myślałam, ze jego cena jest tak niska a tu zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten krem. Świetnie zadziałał mi na suche łokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że jest super. Mam w planach wypróbować cremobaze na pięty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzo o tym kremie slyszalam, jestem chetna i ciekawa jego dzialania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena jest zachęcająca, więc muszę wyprobowac do rąk, które teraz są bardzo przesuszone :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger