17:25

Garnier Fructis, Oil Repair 3 Butter - szampon, odżywka.

Witajcie!

Za oknem świeci piękne słońce, jest bardzo ciepło - idealna pogoda dla mnie! Niedługo wezmę Ampera i pójdziemy na spacer (chociaż byliśmy już na dwóch). Czeka mnie jeszcze nauka, bo najbliższy weekend i następny spędzam na studiach, także nie przeszkodzi mi deszcz :D

Bardzi lubię produkty do włosów Garnier Fructis. Jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdziły u mnie te kosmetyki to zapraszam poniżej ;)

Obietnice producenta:

Formuła szamponu wzmacniającego zawiera olejek kokosowy, masło karite oraz 3 odżywcze olejki z : jojoby, orzechów makadamia i migdałów. Kremowa formuła tworzy ochronną barierę wokół włosów, aby przynieść odżywienie i elastyczność bez obciążania.
Nie zawiera parabenów.

Pojemność:

400 ml

Cena:

ok. 14 zł

Skład:

Aqua/ Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Sulfate,
Glycol Distearate, Sodium Chloride, Amodimethicone, PPG-5-Ceteth-20, CI 19140/ Yellow 5,
ci 14700/ red 4, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Niacinamide, Coco-Betaine,
Saccharum Offinarium Extract/ Sugar Cane Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil,
Cocos Nucifer Oil/ Coconut Oil, Sodium Benzoate, Hydoxypropyltrimonium Lemon Protein,
Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Trideceth-6,salicylic Acid, Simmondsia Chinesis Seed Oil/ Jojoba Seed Oil, Limonene, Fumaric Acid, Camellia Sinesis Leaf Extract*, Linalool, Benzyl Alcohol,
Benzyl Salicylate, Benzyl Cinnamate, Pyrus Malus Fruit Extract/ Apple Fruit Extract, Carbomer,
Pyridoxine HCI, Citric Acid, Cetrimonium Chloride, Butyrospermum Parkii Butter/ Shea Butter,
Citrus Limon Peel Extract/ Lemon Peel Extract, Coumarin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil/ Sweet Almond Oil, Leuconostic/ Radish Root Ferment Filtrate, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance

Konsystencja:

niezbyt płynna, ale nie jest gęsta


Zapach:

pachnie przyjemnie, ale czasami denerwuje mnie ten zapach

Opakowanie:

Plastikowa butelka, z ładną szatą graficzną.


Szampon kupiłam z nadzieją, że porządnie zregeneruje moje włosy po zimie. Niestety bywają dni, że włosy są obciążone. Ale bywają dni, że włosy są miękkie, lśniące.

Szampon dobrze myje, dobrze się pieni i jest bardzo wydajny.


Obietnice producenta:

Formuła odżywki wzmacniającej zawiera olejek kokosowy, masło karite oraz 3 odżywcze olejki z : jojoby, orzechów makadamia i migdałów. Kremowa formuła tworzy ochronną barierę wokół włosów, aby przynieść odżywienie i elastyczność bez obciążania. Nie zawiera parabenów.

Pojemność:

250 ml

Cena:

ok. 13 zł

Skład:

Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil/Coconut Oil, Cetyl Esters, CI 19140/Yellow 5, CI 15985/Yellow 6, Niacinamide, Saccarum Officinarum Extract/sugar Cane Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Hydroxypropyltrimonium Lemon Protein, Phnoxyethanol, Trideceth-6 Chlorhexidine Digluconate, Simmondsia Chinensis Seed Oil/jojoba Seed Oil, Limonene, Camellia Sinensis Leaf Extract, Linalool, Benzyl Alcohol, Beznyl Salicylate, Benzyl Cinnamate, Amodimethicine, Isopropyl Alcohol, Pyrus Malus Fruit Extract/apple Fruit Extract, Pyridoxine HCI, BHT, Citric Acid, Cetrimonium Chloride, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Citrus Limon Peel Extract/lemon Peel Extract, Coumarin, Prunus Amygdalus Dulcis Oil/Sweet Almond Oil, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance

Konsystencja:

średnio gęsta

Zapach:

tak jak szampon - w miarę przyjemnie pachnie

Opakowanie:

plastikowa butelka, typowa dla odżywek Garnier



Odżywkę nakładałam tylko i wyłącznie na długość włosów. Niestety czasami obciążała je i wyglądały jak... tłuste.. Podobnie jak było z szamponem, bywały dni, że odżywka nie służyła włosom, ale bywały też dni, że włosy były lśniące, sypkie i gładkie.

Podsumowując: Jestem i nie jestem zadowolona z tej linii produktów. Niestety przez obciążanie raczej nie wrócę do niej i będę używać innych Garnierowych linii...


Używaliście tych kosmetyków? ;)

9 komentarzy:

  1. Nie używałam i raczej się nie zapowiada abym zaczęła używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś kilka pojedynczych produktów z różnych serii i żaden mnie nie oczarował. Poprawne, przeciętne, ale nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii używałam maskę do włosów i miło ją wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj u mnie niestety takie kosmetyki do wlosow sie totalnie nie sprawdzaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam odżywkę i jest całkiem okej. Bez większego wow ale działą u mnie ;) Stosuję ją tylko na końcówki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam do czynienia z żadnym z kosmetyków z tej owocowej serii. Po maski chętnie bym sięgnęła bo zbierają całkiem dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uzywam tylko szamponu z tej linii i ogolnie jest moim zdaniem bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria jest całkiem przyjemna.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger