12:03

Gruboziarnisty peeling z pestek malin - e-naturalne.

Witajcie!

Dobry peeling to podstawa mojej pielęgnacji twarzy i ciała, niezależnie od pory roku. Dzisiaj opiszę produkt, który zaskoczył mnie, ale czy pozytywnie?

Obietnice producenta: Peeling z pestek malin gruboziarnisty powstaje w wyniku wysuszenia ziaren, a następnie ich zmielenia. Jest to peeling mechaniczny pozwalający usuwać martwe komórki oraz poprawić koloryt skóry. Po zastosowaniu peelingu skóra staje się gładka, jędrna i odświeżona. Peeling poprawia mikrokrążenie oraz dotlenia skórę i ułatwia usuwanie toksyn. Peelingi dostarczają także skórze cennych witamin, kwasów owocowych i kwasów tłuszczowych.
Zastosowanie: Produkt przed użyciem najlepiej wymieszać z wybranym olejem lub bazą kremową, ułatwi to rozprowadzenie produktu na ciele.
Przechowywać w temp. pokojowej, w szczelnie zamkniętym opakowaniu.
Sposób pakowania:
- plastikowe pojemniki farmaceutyczne

Pojemność: 100 g

Cena: ok. 8 zł na stronie e-naturalne

Konsystencja: sypka, sucha


Zapach: nie potrafię określić, sam w sobie zapach jest średni, ale w połączeniu z żelem czy olejkiem jest przyjemny

Peeling jest zamknięty w plastikowym słoiczku, zamykanym pokrywką. Na początku zastanawiałam się czy będzie się dobrze otwierać, ale mamy ,,łapkę", dzięki której otwieranie jest mega proste i wygodne.


Jak już wspomniałam konsystencja jest sypka. Żeby produkt nanieść na twarz czy na ciało (ja używam również do ciała) trzeba go z czymś zmieszać. Jeśli używam go do twarzy to rozrabiam peeling z żelem do mycia, jeśli do ciała to zwykle mieszam z olejkiem pod prysznic.


Drobinki są średniej wielkości, nie podrażniają skóry. Ale! Ja nie mam problemów z wrażliwością na peelingi gruboziarniste, osoby, którym łatwo o podrażnienie muszą uważać.

Peeling super złuszcza, w połączeniu z olejkiem pozostawia skórę gładką i miłą w dotyku. 

Nie wysusza skóry.

Produkt jest naprawdę wydajny.

Produkt przetestowałam w ramach współpracy z firmą
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Znacie ten peeling? Używacie takich czy już ,,gotowych"?

3 komentarze:

  1. Lubie takie druboziarniste peelingi ale tego nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zdzierające peelingi, więc pewnie byłabym z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gruboziarnisty peeling to zdecydowanie Coś dla mnie :)

    Zapraszam na mój blog o gotowaniu

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger