19:08

#Blogmas 3 - Jakie vlogmasy oglądam w tym roku?

Witajcie!

Jaram się jak znicz we Wszystkich Świętych, że Święta już coraz bliżej. Co prawda zbliżające się kolokwium z psychologii troszkę mi tę radość odbiera, ale już w sobotę wieczorem będzie po wszystkim. 

Jak zapewne większość wie, na blogu piszemy blogmasy, a na youtube są vlogmasy :D (jestem mistrzem tłumaczenia, nieprawdaż?). 

*vlogmasy, czyli vlogi i inne filmy o tematyce świątecznej, zwykle dodawane codziennie.

Chcę Wam pokazać kogo ja oglądam, a Wy koniecznie napiszcie kogo oglądacie!


* Karolina Myśliwiec - Karolina dzieli się z widzami swoim życiem z dwójką dzieci, jedno ma chyba dwa miesiące. Jest trochę parentingowo, kosmetycznie, modowo, ale i kulinarnie.
* Kuferek Czekolady - Natalię oglądam od kilku lat i bardzo ją lubię. Studiuje w Krakowie, pochodzi z Nowego Targu, gdzie często spędza weekendy. Uwielbiam widoki, które często pokazuje, szczególnie zimą <3

* Andziaks - lubię oglądać ten kanał, szczególnie, gdy nagrywa ze swoim chłopakiem (no dobra chyba zawsze są razem). Nieraz przez nią skusiłam się na coś :D
* Michelle Reed - ją oglądam od kilku lat i dzięki niej nauczyłam się mówić z amerykańskim akcentem :D Michelle mieszka w Nowym Jorku, który często pokazuje na vlogach ;)
* Family Beauty Box - fajna rodzinka, mieszkająca w Karolinie Północnej, sprawia, że nieraz płaczę ze śmiechu.
* DLM - czyli Doriska, mieszkająca ze swoimi Mariolkami w Irlandii, często bywają w Polsce. Lubię je, są takie prawdziwe ;)
* The Kretka1 - Kretki nie muszę przedstawiać, chyba każdy ją zna ;)
* Światopoblond - Marta studiuje w Londynie, pochodzi z Kołobrzegu, jest mega pozytywnie zakręcona.
* Karolina Chmielowiec - była au pair, mieszka w Krakowie. Jest bardzo pozytywna, zawsze poprawia mi humor.
* Multi Mammy - kolejny kanał ,,o dzieciach", ale Asia i jej rodzinka zawsze mnie wciągają.
* Szusz - hmm... Szusz oglądam z przyzwyczajenia :D
* Laura Ogrodowczyk - trochę oglądam z przyzwyczajenia, ale ogólnie lubię Glam Rodzinkę.

* Alex Mandostyle - Olę oglądam z uśmiechem na ustach, szczególnie jak jeździ po Warszawie :D


Tyle kanałów oglądam regularnie, jest jeszcze kilka, które oglądam od czasu do czasu.
A Wy kogo oglądacie? Piszcie, bo może poznam nowy kanał ;))

9 komentarzy:

  1. nie znam żadnych z tych vlogów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja vlogmasów nie oglądam jakoś mi się nie podobają nie wiem czemu. Może w przyszłym roku zacznę oglądać, ale to się dopiero okaże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam kanału, który bym oglądała codziennie. Znam kilka z Twoich propozycji i zaglądam od czasu do czasu. Chociaż z Szusz już całkowicie zrezygnowałam. Zaczęła mnie nudzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka, które oglądam codziennie, niektóre co kilka dni ;)

      Usuń
  4. Ja to jestem analogowa- wolę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam większość z tych co Ty, a raczej słucham jednym uchem podczas świątecznych porządków ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger