21:48

Prezenty ze spotkania.

Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam co dostałam na sobotnich spotkaniu :) Jest tego trochę! 

(blogerki chodzą na spotkania tylko po to żeby dostać prezenty! Drogi Anonimie, masz rację, przecież przyszłyśmy tylko po to! Przecież po to spotykają się blogerki! <palmface>) 

AFLORMARM  
Produkty Regenerum znam, ale z tych produktów używałam tylko serum do rąk, także dwa pozostałe są niespodzianką.

AKADEMIA PAZNOKCIA
Magazyny już przeglądnęłam i znalazłam wiele inspiracji :) Piękny kalendarz oddałam mamie - jest zachwycona!
Lekka torba idealna na zakupy - jest wytrzymała! Niosłam w niej 2 butelki wody, więc została przetestowana.
 BIOLINICA
//WWW//   //FACEBOOK//   //INSTAGRAM// 
Krem do rąk i krem do twarzy - krem do rąk oczywiście już używam, przyjemnie pachnie!

BISPOL
//WWW//    //FACEBOOK//
Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam z podgrzewaczy!  Na nowo pokochałam palenie wosków, także przydadzą się :)
Z tą marką nie miałam jeszcze styczności, ale dezodorant pięknie pachnie, a czy dobrze chroni? - Dowiecie się wkrótce.
CUCCIO 
//WWW//    //WWW//   //FACEBOOK//
Krem do rąk, oliwka, lakier hybrydowy i zestaw do paznokci - wkrótce przetestuję, jestem bardzo ciekawa.
Pyszne krówki już testuję - polecam! Podkładki pod gorące napoje również używam i jestem zadowolona.

DEKORIA
//WWW//    //FACEBOOK//   //INSTAGRAM//
Piękne poszewki są już na poduszkach. Swoją drogą to kolory idealnie wpasowały się w kolorystykę mojego pokoju <3
DERMENA
//WWW//    //FACEBOOK//   //INSTAGRAM//
Na nowo jestem włosomaniaczką, zapuszczam włosy i dbam, by nie wypadały, także lotion jest świetnym produktem.
ENKLARE
//WWW//    //FACEBOOK//   //INSTAGRAM//
Mydełko, z można by rzec mojej Podkarpackiej Ziemi, z Łańcuta. Używam i jestem zadowolona.

FOODS BY ANN
//WWW//     //FACEBOOK//   //INSTAGRAM//
Pyszne, dietetyczne batony. Ostatnio staram się dobrze odżywiać, także są idealne, bo nie są zbyt słodkie. 
GENTLEDAY 
//WWW//    //INSTAGRAM//
Podpaski - produkt, który każda kobieta używa. Z firmą się już spotkałam i byłam zadowolona.

 GRINDAY
//WWW//    //FACEBOOK//   //INSTAGRAM//
Suplement diety na skórę, paznokcie i włosy - od jutra zaczynam brać. Zobaczymy co to będzie.

 LOVEYOURBODY 
//WWW//    //FACEBOOK//   //INSTAGRAM//
Peeling kawowy o zapachu truskawkowym i dobrze działa - już używałam! Wspaniałość <3

MAJUNTO 
//WWW//    //FACEBOOK//    //INSTAGRAM//
Poduszka, już leży na łóżku, swoją drogą to kilka lat temu ciągle tak mówiłam :D I piękna poduszeczka do zawieszenia.
MEDIA SERVICE ZAWADA
 //WWW//   //FACEBOOK// 
Książki, które uczą i magazyn (Świnka Peppa już przeczytana :D).

 MILLCLEAN
//WWW//     //FACEBOOK//    //INSTAGRAM//
Balsamy do mycia podłóg - słyszałam o nich wiele dobrego, ostatnio umyłam podłogę zielonym i pięknie pachniał, dodatkowo zapach utrzymywał się na podłodze.

 MULTIKINO
//WWW//     //FACEBOOK//   //INSTAGRAM//
Bilet na wydarzenie specjalne i na seans filmowy - na pewno wykorzystam!

NAGLAR 
//WWW//     //FACEBOOK//

Idealny zestaw :)
NATURAL MOJO 
//WWW//    //FACEBOOK//  //INSTAGRAM//
Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam z tego zestawu! Herbaty uwielbiam! Kubek niestety był uszkodzony :(  Jak już wcześniej wspominałam staram się dobrze odżywiać, ćwiczę, biegam, także to waniliowe białko jest dla mnie idealne! Może zastąpić drugie śniadanie, no i jest pyszne.

ORIFLAME 
//WWW//   //FACEBOOK//  //INSTAGRAM//
Żel pod prysznic, mydło i balsam - są idealne na lato. Lakiery w pięknych pastelowych kolorach na pewno zagoszczą na moich paznokciach.
 REFAN
//WWW//    //FACEBOOK//
Perfumy o pięknym zapachu i gąbka peelingująca. Pierwszy raz spotykam się z taką formą peelingu - jestem ciekawa jak działa.
ROGECAVAILLES
//WWW// 
Żel do higieny intymnej, żel pod prysznic, dezodorant i ręcznik - zestaw idealny dla każdej kobiety.

SALON PRACOWNIA WDZIĘKU I URODY 
//WWW//   //FACEBOOK//
Zaproszenie na zabieg. Wszystkiego dowiecie się wkrótce, będzie relacja!

SKLEP ALOESIK 
 //WWW//   //FACEBOOK//   //INSTAGRAM//
Kubek, batonik, herbata, ciastko, owsianka - zdrowe i dobre. Dodatkowo otrzymałam próbkę perfum, krem aloesowy, voucher i rabat.

STREFA URODY 
//WWW//    //FACEBOOK//   //INSTAGRAM//
Wiecie, że ten sklep jest z Rzeszowa? Można również zamawiać online. Co my tu mamy? Konturówka do ust, tusz do rzęs, próbki perfum, balsam do ciała. I próbki szamponu, maski, żelu pod prysznic i mydła do rąk - same dobroci.

WISPOL 
//WWW//    //FACEBOOK//    //INSTAGRAM//
Próbka szamponu i maski do włosów i dezodorant do stóp - jestem ciekawa efektów.

 MENEDŻER MARKI AVON- BARBARA STYBEL
//WWW//    //FACEBOOK//

Próbka szminki - uwielbiam ją! I żel pod prysznic - zapach, który uwielbiam już od lat.

BLOGOSTREFA 
//WWW//   //FACEBOOK//   //INSTAGRAM//
Czasopismo dla blogerów - jeszcze nie czytałam, ale w któryś dzień wezmę się za tą lekturę - jestem mega ciekawa.
WYLICYTOWANE
Sponsorzy licytacji:


      BARBARA STYBEL (AVON)

               https://www.facebook.com/barbara.stybel.5
 BISPOL
  ENKLARE
 KONESAN
  LIRENE
 MILLCLEAN
NAGLAR

              https://www.facebook.com/naglarpl
NEAUTY MINERALS
WYDAWNICTWO KOBIECE
   

Ufff... Jak widzicie było tego trochę, bardzo dziękuję wszystkim za przekazanie rzeczy, no i przede wszystkim dziękuję organizatorkom Kasi i Anecie. Będzie co testować :)

21 komentarzy:

  1. sporo prezentów :D haha i z tym tekstem, to fakt. Spotykamy się ze sobą tylko i wyłącznie dla upominków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super nowości, niektóre kosmetyki są moimi ulubiencami


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. same wspaniałości, aż miło oglądać, lubię takie wpisy, przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wór wspanialosci, zycze Ci przyjemnego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy, niech dobrze służą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jak dużo tego ;o Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych i owocnych testów, czekam na recenzje kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger