17:10

Podsumowanie akcji - Zapuszczamy włosy na lato.

Witajcie. 23 lutego dołączyłam do akcji Zapuszczamy włosy na lato.

Zawsze miałam długie włosy, raz dłuższe, raz krótsze, ale ogólnie długie. Jednak nie dbałam o nie za bardzo. Wiadomo myłam, nakładałam odżywkę, maskę, no i w sumie na tym się kończyło. Dzięki tej akcji stałam się początkową włosomaniaczką.


Jak widzicie w lutym miałam troszkę dłuższe włosy niż obecnie, a to dlatego, że w maju podcięłam końcówki. Za to teraz włosy są jak nowe. Praktycznie nie zniszczone, końcówki nie są rozdwojone, praktycznie nie wypadają. No i rosną. Co chwilę pojawiają się baby hair'ki.
Teraz powiem coś o produktach, których używałam.

SZAMPONY: 

* Timotey Jericho Rose
* Green Pharmacy szampon do włosów przetłuszczających się
* Nivea Diamond Gloss / Diamond Volume
* Wella Pro Series Shine
* Garnier Ultra Doux Drożdże piwne i owoc granatu
* Pantene Pro V Aqua Light
* Garnier Ultra Doux Olejek avokado i masło karite RECENZJA
* Deba Nourishing Shampoo RECENZJA
* Eva Nature Style szampon z rzepy

ODŻYWKI:

* Nivea Long Repair
* Wella Pro Series Repair
* Syoss Repair & Fullness
* Nivea Diamond Volume
* Deba Repair Conditioner
* Pantene Pro V Aqua Light
* Isana Hair Professional Oil Care Spulung

MASKI:

* Avon - nie pamiętam nazwy
* Alterra Granat & Aloes RECENZJA

INNE:

*  jedwab Biosilk (!)
* serum na kóncówki Green Pharmacy
* serum wzmacniające L'Biotica Biovax
* serum na porost włosów Apteka Babci Agafii
* tonik do włosów Babci Agafii
* pielęgnujący spray Schauma
* kuracja z olejkiem arganowym Marion
* nawilżająco ochronna mgiełka do włosów Farmona
* spray termoochronny Avon Styling Protect RECENZJA
* olejek arganowy
* olejek rycynowy
* domowa maska drożdżowa z olejkiem rycynowym
* siemię lniane ( do jedzenia)
* maska z siemienia

Nie kończę tej akcji, nadal zamierzam dbać o włosy, zapuszczać je :))

Pozdrawiam serdecznie. A Wy zapuszczacie włosy? Może znacie jakieś produkty na porost włosów? Może domowe maseczki? Jeśli tak to dajcie znać ;)


12 komentarzy:

  1. włosy zdecydowanie ładniejsze obecnie! bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy tera zdecydowanie lepiej wyglądają- na zdrowsze i ładnie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwiec na prawdę piekny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, ja zapuszczam, bo ścięłam aż 15cm! Więc powodzenia i dla Ciebie i dla mnie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać dużą różnicę w stanie włosów. Na korzyść oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz śliczne włosy, ja mam prawie po pas i chcę ściąć ale każdy mi odradza :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger