poniedziałek, 19 maja 2014

Garnier Ultra Doux - Szampon odbudowujący do włosów suchych,zniszczonych.

Hej. W końcu pogoda się poprawiła, jest ciepło, aż chce się żyć :)
Chcę Wam przedstawić szampon Garnier'a. W Internecie aż huczy o nim. W większości są to pozytywne opinie. A czy mnie przypadł do gustu?



Opis produktu:

Szampon przeznaczony do bardzo intensywnego odżywiania włosów bardzo suchych i zniszczonych. Zawiera olejek z awokado, znany z właściwości wygładzających strukturę włosa, oraz masło karite słynące z własności silnie odżywczych. Ta kremowa konsystencja nie obciążająca włosów, sprawia, że stają się one zdrowe, niezwykle miękkie, błyszczące i tętniące życiem.

Skład:

Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Cocoamphodiacetate, Glycerin, Glycol Distearate, Sodium Chloride, CI15985/Yellow 6 , CI 19140/Yellow 5, Cocamide Mea, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Poluquaternium-10, Salicylic Acid, Carbomer, Persea Gratissima Oil/Avocado Oil, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Citric Acid, Hexylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Parfum/Fragrance 

Pojemność:

250 ml

Cena:

ok. 8 zł (ja kupiłam w Biedronce za 4,99 zł ! )

Moja ocena:

Po pierwsze bardzo spodobało mi się opakowanie. Jest takie... radosne. Łatwo się wylewa, nawet za łatwo, otwór mógłby być troszkę mniejszy. 

Sama konsystencja nie jest zbyt wodnista. Nie wylewa się z dłoni. Szampon pięknie pachnie. Zapach utrzymuje się na włosach, jeszcze kilka godzin po umyciu. Nawilża włosy, po umyciu stają się miękkie i błyszczące. Nie plącze włosów, łatwo się zmywa. Jak dla mnie jest idealny, z pewnością powrócę do niego.

+ zapach, naprawdę pachnie przecudnie
+ konsystencja
+ działanie (nawilża, nabłyszcza)
+ dostępność 
+ cena
+ łatwo się zmywa

- duży otwór 

Ocena:

5/5

A Wy lubicie go? :)

14 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ale chętnie wypróbuję. Szczególnie jeśli znajdę w tej niższej cenie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest tzw. wyprzedażowa Biedronka i są tam co jakiś czas ;)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam odżywkę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam odżywkę z tej serii i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam odżywkę i jestem mega zadowolona, to teraz szampon jeszcze muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tylko odżywki z tej serii, szampon jakoś mnie nie kusi, bo mam już swojego ulubieńca. :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (3) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (35) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (9) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (3) Lorea'l (1) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (5) podkład (4) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (2) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: