16:57

Denko Listopad.

Witajcie w ten zimny, ale za to pogodny grudniowy dzień. Nie mogę uwierzyć, że mamy już 8 grudnia. W piątek odwiedził mnie Mikołaj :) Byłam grzeczna jak aniołek :)
Dobra, przechodzę do denka.



1. Maska do stóp - Perfecta - pięknie pachnie i działa jak należy :) Kupię.
2. Peeling do stóp - Pefecta - pachnie jak.. zimowy, mroźny wieczór.. a my siedzimy w ciepłym domku, z kubkiem gorącej  herbaty.. tak właśnie pachnie. Działa, działa.. Kupię.

1. Mydło - Ziaja - w tym wypadku nic nie powiem, muszę kupić pełnowymiarowy produkt :) 

1. Krem do rąk - Cindy - ładnie pachnie, nawilża, jest wydajny. Kupię.
2. Krem do rąk - The Secret Soap Store - obłednie pachnie, nawilża, trochę denerwuje mnie jego       konsystencja, ale i tak kupię. 

1. Puder - Miss Sporty - jest to puder matujący. Nie trzyma się osiem godzin tylko około 5, ale nie jest źle. Kupię.


1. Maseczka - Soraya - kupię - recenzja
2. Maseczka - Barwa - kupię - recenzja
3. Maseczka - Rival de Loop - nie kupięrecenzja

1. Krem na noc - Neobio - kupię
2. Krem - Lavera - nie kupię
3. Krem - Yves Rocher - nie kupię
4. Krem - Vichy - taka mała próbka, a jak nawilża ! - kupię
5. Krem - Yves Rocher - nawilża, ładnie pachnie - być może kupię

1. Płyn micelarny - Be Beauty - mój ulubiony płyn - kupię 


1. Woda toaletowa - Heidi Klum Shine - ładnie pachnie, jednak nie trzyma się za długo - recenzja - kupię
2. Perfumy - Yves Rocher - ładnie pachną - kupię pełnowymiarową wersję






14 komentarzy:

  1. a dostałaś paczkę z wymianki? i czy mogę dostać w końcu potwierdzenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn micelarny też jest przeze mnie lubiany. Odpowiednio zmywa i nie mam po nim uczucia ściągniętej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego ;) Wodę toaletową Heidi Klum też miałam i na początku mi się podobała, jednak po 2-3 tygodniach miałam jej już dość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling do stóp z Perfecty jest wspaniały. Muszę do niego powrócić. A biedrokowa micela to już must have :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ..ale sie nazbieralo :) Dawno nie uzywalam produktow miss sporty

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam serdecznie na konkursik ‘Gaduła GRUDNIA’ do wygrania niespodzianka!!
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/2013/12/konkurs-gadula-grudnia-zapraszam.html

    BUZIAKI !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tez uwielbiam ten plyn micelarny z biedronki ;0

    OdpowiedzUsuń
  8. jery, nie zapomnę jak kupiłam sobie maseczkę nawilżającą z Rival i prawie mi wypaliła twarz XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana dziekuje Ci za setki komentarzy..buziaki, buziaki xxx

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger