15:47

Hean, Luxury Matte Liquid Lipstick - matowa pomadka w płynie.

Witajcie!

Uwielbiam mieć pomalowane usta. Czy to jasnoróżową szminką, czy krwistoczerwoną pomadką. 
Od szminek wymagam przede wszystkim trwałości. 
 

Obietnice producenta:
HIT! Trwała matowa pomadka w płynie. Wspaniałe recenzje wizażystów!

Lekka odżywcza formuła z nawilżającym olejem z dyni drzewiastej, woskiem pszczelim i witaminą E zapobiega wysuszaniu ust.

Nakładać cienką warstwą, zastyga w 60 sekund. Nie pozostawia śladów.

Pojemność: 8 ml

Cena: ok. 17 zł

Skład: Isododecane, Cyclohexasiloxane, Cyclomethicone, Kaolin, Trimethylsiloxysilicate, Polypropylsilsesquioxane, Beeswax/Cera Alba, Glyceryl Behenate, Mineral Oil, Apricot Kernel Oil Polyglyceryl-4-Esters, Silica Dimethyl Silylate, Polyisobutene, Limnanthes Alba(Meadowfoam)Seed Oil, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Cyclopentasiloxane, Parfum, Ethylparaben, Mica, Synthetic Fluorphlogopite, [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 45430, CI 15850, CI 15880, CI 58000, CI 73360, CI 77007, CI 16255, CI 12085, CI 77742].

Konsystencja: dość płynna

Kolor jaki posiadam to krwistoczerwony. 



Pomadka mieści się w typowym dla tego rodzaju produktów opakowaniu. 

Jak wspomniałam konsystencja jest dość płynna, ale nie lejąca. Bardzo łatwo się rozprowadza na ustach. Pędzelek jest odpowiedniej wielkości, odpowiedniego kształtu, co jeszcze bardziej ułatwia aplikację. 

Pomadka daje matowe wykończenie, chociaż na początku jest błyszcząca i nie wygląda na matową. 
Nie podkreśla suchych ust, a przez kilka dni miałam mega wysuszone. By uzyskać pożądany efekt wystarczy jedna warstwa! Naprawdę krycie jest idealne ;)

Dość długo zasycha na ustach, około 2 minut. Jest prawie niewyczuwalna, co jest wielkim plusem. 

Pomadka jest bardzo trwała. Naprawdę utrzymuje się przez dobrych kilka godzin, nawet przy jedzeniu i piciu :)


Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z owej pomadki. Jest trwała, schodzi równomiernie. 


Znacie, lubicie? :)

21 komentarzy:

  1. Nie mam kosmetyków marki hean w swoich zasobach, ale ta pomadka wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor zupełnie nie mój, ale może dlatego że ja ogólnie unikam malowania ust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inny kolor pomadki z tej serii, jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zamiar kupić z tych pomadek któryś z tych najjaśniejszych odcieni numer: 1, 2 lub 3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolorek :)Ale ja wole nieco jaśniejsze kolorki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy pomadek Hean ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, pomadki właśnie w takim odcieniu szukam od dawna! :D To teraz nic, tylko kupić :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger