środa, 19 sierpnia 2015

Denko - lipiec.

Czas pędzi jak szalony. Ale dobrze, dobrze, byle do września.

Oto moje pustaki :


Farmona Sweet Secret - masło do ciała - pachnie nieziemsko, dobrze nawilża.
Purederm - maska do stóp - co tu dużo mówić, działa jak powinna. Należy się osobna recenzja.
Dove go fresh - dezodorant - przyjemnie pachnie, dobrze chroni. 
Laura Conti - seum do stóp -  pachnie dziwnie, nawilża, regeneruje.
Avon Senses - żel pod prysznic - spodziewałam się ładniejszego zapachu, dobrze myje. Kupię inny zapach.
Avon Foot Works - scrub -  ładnie pachnie, dość dobrze peelinguje.
Joanna Naturia - peeling - pięknie pachnie, coś tam działa.
Fruity pencil - żel pod prysznic - ładnie pachnie, dobrze myje.


Green Pharmacy - olejek łopianowy ze skrzypem polnym - wzmacnia włosy, przyspiesza porost.
Garnier Ultra Doux - odżywka - uwielbiam ją! Pięknie pachnie, włosy są gładkie, nawilżone.
Eveline Cosmetics -guma do włosów - skleiła mi grzywkę, skleiła włosy, dziękuję bardzo.


Wibo - bibułki matujące - moje ulubione! Matują, nie ścierają makijażu.
Synergen - korektor - dobrze kryje wszelkie niedoskonałości, ale nie nadaje się pod oczy.
Bell - trwały błyszczyk - trzyma się kilka godzin, ale nie zachwycił mnie.
Etude House - krem CC- dobrze kryje, ale jest... strasznie biały. I nie matuje.
Eveline Cosmetics - Sos Argan - balsam do ust - doskonale nawilża usta. Pisałam o nim TUTAJ.
Coctail Shaker - pomadka do ust - pięknie pachnie, pięknie smakuje, nawilża. Do tego świetnie wygląda.
Maybelline Satin Dream - podkład - dobrze kryje, matuje.
NYX - baza pod cienie - nie rolowała się, przedłużała trwałość cieni

BeBeauty - płyn micelarny - uwielbiam je, chociaż wolę wersję niebieską.
Carea - płatki kosmetyczne - również uwielbiam.


Gratia - krem do rąk - przyjemnie pachnie, niezbyt nawilża, ale jest okej.
Farmona Sweet Secret - krem do rąk - pachnie przecudownie, dość dobrze nawilża.
Eveline Cosmetics - krem-maska do rąk - świetnie nawilża, dość ładnie pachnie. Pisałam o nim TUTAJ.


Yodeyma - woda - pięknie pachnie, zapach długo się utrzymuje.
Avon Naturals - mgiełka - dość przyjemnie pachniała.



Znacie któryś z tych produktów? Jak tam Wam idzie zużywanie? ;)

24 komentarze:

  1. Sporo kolorówki i kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremy zużywam w zastraszającym tempie :D

      Usuń
  2. ładne denko, znam odżywkę Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie zużywanie jako tako nawet idzie, ale gorzej z pisaniem denek :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niedobrze :D bo uwielbiam denka

      Usuń
  4. Mgielke Avon często używałam w okresie letnim, w tym roku jednak się w nie nie zaopatrzyłam. Peeling Joanny lubię, lekki efekt, ale zapachy bardzo relaksujące. Płatków Carea też używam. Micelki BeBeauty też lubię. Nic więcej nie miałam z Twoich zbiorów; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zwykle używam mgiełek latem ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam peelingi Joanny <3 Odżywka z Garniera niestety się u mnie nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Peelingi z Joanny bardzo lubię :)
    Jestem ciekawa maski do stóp z Pudermy :)
    Płatki Carea są najlepsze! Micelka z Biedronki to tylko niebieskiego, bo po różowej wersji pieką
    mnie oczy i skóra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie po różowej raz piekły, potem już nie ;)

      Usuń
  7. Platki kosmetyczne z Biedronki sa najlepsze! Odzywke z Garniera kiedys mialam i chyba do niej wroce bo calkiem fajnie sie sprawdzala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duże te twoje denko :) Mam lip tint ale też średnie wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie 0 denko w tym miesiącu :D

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nieźle :D
      ja co miesiąc coś wykańczam ;)

      Usuń
  10. Bardzo lubię peelingi z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (7) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (37) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: