sobota, 25 lipca 2015

Czerwcowe pustaki.

Uwielbiam robić posty o pustakach. Jestem dumna z każdego skończonego produktu. I wiecie co? Powoli, bardzo powoli robi mi się miejsce.


Avon - peeling - pięknie pachniał, ale nie był zdzierakiem.

Garnier - dezodorant - ładnie pachnie, dobrze chroni.

Dove - żel pod prysznic - na początku pokochałam zapach, potem był za ciężki. Ale dobrze mył.

Avon - mgiełka - cudownie pachniała!

Ziaja - żel pod prysznic - ładnie pachniał, nawilżał, sprawiał, że skóra była gładka.

Paloma - peeling do stóp - najlepszy peeling do stóp jaki miałam!

Avon - płyn do kąpieli - ładnie pachniał, chociaż liczyłam na coś więcej.

Ziaja - próbka kremu do stóp - krem jak krem.

Colodent - pasta -dobrze myje, odświeża.


Fitomed - żel do mycia twarzy - dobrze myje, nie przesusza, jest wydajny. Pisałam o nim TUTAJ.

BeBeauty - płyn micelarny -  nie szczypie w oczy, dobrze zmywa. Należy mu się recenzja. 

Dermaglin - maseczka - wygładza, rozświetla cerę. Pisałam o niej TUTAJ.

Carea - płatki - moje ulubione! Mocne, miękkie.


Wibo - bibułki matujące - spełniły swoje zadanie w 90 %.

Palmers - pomadka - pięknie pachniała. Nawilżała.

Wibo - szminka - dość długo się trzymała, nie wysuszała ust.

FM - kredka do oczu - okropna! Strasznie miękka, nie dało się podstrugać.


Nivea - lakier do włosów - dość dobrze utrwalał fryzurę, nie sklejał włosów.

Avon - farba do włosów - dość śmierdząca. Tak to na plus.

Garnier Ultra Doux -  szampon - ładnie pachniał, nabłyszczał włosy, wzmocnił. Pisałam o nim TUTAJ.


Coloris Cosmetics - odżywka do paznokci - strasznie śmierdziała, nawet na paznokciach, była gęsta.

Lakier no name - niby ładny kolor, ale zgęstniał.

Isana - zmywacz - bardzo go lubię. Nie wysusza paznokci.


Avon Care - krem do rąk - pięknie pachniał, dość dobrze nawilżał.

Go Pure - chusteczki odświeżające - przyjemnie pachniały, nie kleiły dłoni.

Cien - krem do rąk - okropność! Klejący, tłusty. Brr.. 




Znacie któreś z w/w kosmetyków? Lubicie, nie lubicie? :)


Kurcze na południe, na wschód ode mnie burze. Oby nie doszła. Tylko deszcz poproszę :D

22 komentarze:

  1. Lubię ten zmywacz do paznokci, płatki i micel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych rzeczy w ręce wpadł mi tylko zmywacz :D
    Polecam ci taki, do którego wkładasz paznokcia i gąbeczką w środku zmywasz :)
    Jest dobry, wydajny i do tego świetnie pachnie!

    +nie lubisz burzy? no co ty? :D

    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam taki :)

      Lubię burze w ciągu dnia, w nocy nienawidzę ;D

      Usuń
  3. U mnie też bardzo powoli robi się miejsce :) Gratuluję zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie wczoraj były burze, co jedna przeszła to znów gdzieś grzmiało. dziś tylko wiatr jak na halach :P
    maseczka kleopatra bardzo się u mnie sprawdza ale szampon garnier okropnia działał na włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie były dwie :P
      o widzisz, dla mnie był dobry.

      Usuń
  5. Mam tę kredke FM i świetnie się sprawdza do malowania górnej linii wodnej. Dzięki temu że jest taka miękka robi się to szybko i bezboleśnie; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. górnej linii wodnej nie maluję ;)

      Usuń
  6. Lubię maseczki Dermaglin, podobnie jak płatki Carea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie już od jakiegoś czasu brak nowości, zamierzam tak jak Ty zrobić więcej miejsca, dokończyć co napoczęte, przewietrzyć szafkę a dopiero potem nakupić nowości ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie nadal przybywają nowości, ale nie tyle co dawniej :) portfel się cieszy ;)

      Usuń
  8. kosmetyki do twarzy znam wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię zmywacz isany, woda micelarna be beauty zawsze u mnie gości:) ja też powoli, bardzo powoli wychodzę z zapasów, ale jeszcze nie widać miejsca:) aczkolwiek wiem, że jednak więcej zużywam, niż kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio też więcej zużywam niż kupuję :)

      Usuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (3) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (35) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (9) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (3) Lorea'l (1) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (5) podkład (4) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (2) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: