sobota, 23 maja 2015

Eveline X-Treme Noir - tusz do rzęs.

Witam. Uhuhuhu dzisiaj wolna sobota! Zrobiłam część porządków w garderobie. Jestem z siebie dumna!

Swoją przygodę z tuszami do rzęs rozpoczęłam w pierwszej gimnazjum, czyli jedenaście lat temu :D
Więc łatwo wywnioskować, że używałam caaałe mnóstwo tuszy. Jedne pokochałam, inne znienawidziłam.

Czy tusz Eveline skradł moje serce? Zapraszam do recenzji.

Intensywna, głęboka czerń maskary X-Treme Noir Ultra Volume & Long sprawi, że Twoje rzęsy nabiorą zjawiskowego i przyciągającego
uwagę wyglądu. Stożkowa szczoteczka z włosia zapewnia precyzyjną aplikację oraz dodaje ultraobjętości przy jednoczesnym wydłużeniu i rozdzieleniu rzęs.


Aksamitna formuła wzbogacona o olej rycynowy i wosk carnauba wzmacnia i dogłębnie odżywia rzęsy. 


Rzęsy są idealnie wytuszowane i rozdzielone od nasady aż po same końcówki!


Nie zawiera parabenów.
Pojemność:
 10 ml
Cena: 

ok. 13 zł
Tusz jest gęsty, jednak nie utrudnia to aplikacji. Minusem jest to, że odbija się na powiekach. Ale od czego są patyczki kosmetyczne? :D
 Trzyma się na rzęsach cały dzień, nie osypuje się. 
Niby wydłuża rzęsy, jednak dla mnie to za mało. Producent zapewnia, że rzęsy są rozdzielone. Nie mogę się nie zgodzić z tym zdaniem.

 
Ze stożkową szczoteczką spotykałam się niejednokrotnie. W sumie to je lubię, ponieważ ułatwiają malowanie w kącikach oczu. 
Raczej nie wrócę do tej maskary. Polecam ją dziewczynom, które zaczynają swoją przygodę z makijażem.
W/w produkt otrzymałam w ramach akcji testowania z Eveline. 
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.
  

https://www.eveline.eu/




Miałyście ten tusz? Który jest Waszym ulubionym? ;)

15 komentarzy:

  1. Bardzo naturalny efekt. Mój ulubiony teraz to Lash Sensational Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda efekt jest jak najbardziej naturalny :)

      czaję się na ten tusz od kilku miesięcy, a i tak kupuję inne ;D

      Usuń
  2. lubię tusze eveline, ale ja wolę te z silikonowymi szczotami:) ta rzeczywiście daje średni efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dopiero końcem 3 gimnazjum :D
    tuszu z tej firmy nie miałam ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. mnie też, ale wolę coś innego ;)

      Usuń
  5. Ja także wolę sylikonowe szczoteczki ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny efekt można uzyskać. Świetny! Jak skończę swój możliwe, że zakupię ;) .

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (36) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: