środa, 21 stycznia 2015

Ziaja - Liście Manuka - pasta oczyszczająca.

Zapewne, chyba każdy słyszał o tej paście. W większości są to pozytywne opinie. Jesteście ciekawi jak mnie sprawdził się ten produkt? Zapraszam niżej.


Od producenta:



Pojemność:

75 ml

Cena:

8 - 10 zł

Skład:


Opakowanie:


Plastikowa buteleczka, z zamknięciem na tzw. klik. Odpowiedni otwór, pozwala łatwo wydobyć pastę na zewnątrz.

Konsystencja:

Przypomina mi pastę do zębów. Taka sama gęstość. No i kolor - biały. Widoczne są zielone drobinki ścierające.

Zapach:

Pachnie tak świeżo. Nie jest to denerwujący zapach.

Moja opinia:

Pasta bardzo mnie zaskoczyła. Jest połączeniem żelu myjącego, peelingu i maseczki. Wspaniale myje i odświeża twarz. Nieraz myję twarz ową pastą i szczoteczką. Powiem Wam, że przy tym połączeniu pasta zamienia się w bardzo dobry peeling. Nieraz zostawiam ją na twarzy przez kilka minut, jak maseczkę.
Jak już wspomniałam genialnie odświeża twarz, pozostawia ją gładką, matową.
Wągrów usuwać nie usuwa niestety i to jest jedyny minus. 


28 komentarzy:

  1. Co do wągrów to prawda ;/. Ale ja ją i tak lubię:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również ;) może gdybym miała problem z wągrami to pewnie nie polubiłabym, ale tak jak najbardziej :)

      Usuń
  2. Szkoda ze nie radzi sobie z wągrami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o niej same dobre recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kosmetyki z tej serii i spisywały się nieźle, ale na stałe używam produktów "Eucerin" :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. poleć, jest warta wypróbowania ;)

      Usuń
  6. Też mam ale już wcześniej używałam coś bardzo podobnego z Avon 3w1, składu nie porównywałam ale tak samo działał, może większe chłodzenie się czuło, a tą pastę z Ziaja stosuje 1-2 w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam tego z Avonu :P ja 3,4 razy ;)

      Usuń
  7. Pierwsze słysze, jednak myślę, że warto wypróbować :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam jej jako peeling i jestem w miarę zadowolona :) jest bardzo ostra :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ojpjoj mam ją ale jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega:):)
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam probke, calkiem sympatyczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że są próbki :)

      Usuń
  13. super blog
    będę tutaj częściej zaglądała, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam produkty firmy ZIAJA
    Właśnie dziś u siebie na Blogu o tej firmie pisałam :)


    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (3) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (35) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (9) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (3) Lorea'l (1) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (5) podkład (4) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (2) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: