23:16

Rimmel Stay Matte Foundation.

Witajcie. Święta przeleciały stanowczo za szybko ;( Ale były cudowne. Dzisiaj spotkałam się z przyjaciółką, która niestety na co dzień mieszka w Anglii, ale mam nadzieję, że niedługo wróci.
Dostałam od niej kilka prezentów, ale to pokażę w styczniu, w grudniowych nowościach.

Opowiem Wam co nieco o wspaniałym podkładzie, który zaliczam do ulubieńców roku.


Od producenta:

Podkład o nowej generacji zawierający naturalne składniki.
Bawełna - długotrwale i skutecznie kontroluje błyszczenie się skóry, eliminując nadmiar sebum.
Rumianek - koi wszelkie podrażnienia i redukuje zaczerwienienia.
Ogórek - delikatnie odświeża i pomaga zachować czystość porów.
Unikalny kompleks Natural Shine Control gwarantuje 12 - godzinny efekt matowego wykończenia i naturalny wygląd cery.
Idealny do cery wrażliwej i skłonnej do alergii - nie zawiera tłuszczu, substancji zapachowych, talku ani parabenów.

Skład:

Aqua/Water/Eau/Dicaprylyl Ether, Proplyene Glycol Dicaprylate Dicaprate Lene, Butylene Gylcol, Mica, Cetearyl Alcohol, Isostearic Acid, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Polysorbate 60, Polymethyl Methcrylate, Ceyl Alcohol, Stearic Acid Maganesium Aluminum Silicate,Acrylates/C 12-22 Alkyl Methacrylate Copolymer, Phenoxyethnol, Triethano-Lamine, Galactoarabinan,Kaolin, Xanthan Gum, Salicylic Acid, Caprylyl Gdislodiumlycol,Pentylene Glycol, Zinc Oxide, Sodium Pca , Disodium Edta, Sorbic Acid, Gossyplum Herbaceum Powder, Propylene Glycol, Cucumins Sativus Fruit Extract, Chamomilla Recutita Flower/Leaf Extract, Radish Root Ferment Filtrate [May Contain/Peut Contenir/+/-:Titanium Dioxide,Iron Dioxide (Cl77491, Cl 77492,Cl 77499)].

Pojemność: 

30 ml

Cena:

ok. 23 zł

Moja opinia:

- dobrze kryje 
- nie smuży
- nie robi efektu maski
- zakrywa niedoskonałości
trzyma się dobre kilka godzin
- matuje
- jest wydajny
-  konsystencja - nie jest zbyt wodnisty, ale gęsty też nie jest
- łatwo się rozprowadza
- nie podkreśla suchych skórek


- zapach - dziwnie pachnie
- cena - do najtańszych nie należy



Słyszałam o nim dużo niepochlebnych opinii, ale ja jestem wprost zachwycona. Jak narazie jest to mój ulubiony podkład !


Znacie, lubicie ? :)



P.S. Zima przyszła do mnie ;(

17 komentarzy:

  1. Widzę go pierwszy raz. :) jakieś nowe opakowanie czy po prostu jestem gapa i nigdy nie widziałam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też go nigdzie nie widziałam, dostałam od przyjaciółki :P

      Usuń
  2. Nie miałam go, za to uwielbiam puder prasowany z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubieńcem też jest Rimmel, ale Wake Me Up :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat takich produktow nie używam, ograniczam się do samego korektora ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam go jeszcze, ale mam zamiar to zmienić ;)
    U mnie też zima, na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA nie jestem fanką podkładów Rimmela, ale dobrze wiedzieć, że jest ok w końcu nigdy nic nie wiadomo:))

    Zapraszam na najnowszy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/01/czarny-paszcz-koszula-w-krate-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele razy miałam w planach go kupić i do tej pory tego nie zrobiłam.

    U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli byłabyś zainteresowana to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie znam ale chetnie bym rpzetetsowala ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger