niedziela, 29 czerwca 2014

Podsumowanie akcji - Zapuszczamy włosy na lato.

Witajcie. 23 lutego dołączyłam do akcji Zapuszczamy włosy na lato.

Zawsze miałam długie włosy, raz dłuższe, raz krótsze, ale ogólnie długie. Jednak nie dbałam o nie za bardzo. Wiadomo myłam, nakładałam odżywkę, maskę, no i w sumie na tym się kończyło. Dzięki tej akcji stałam się początkową włosomaniaczką.


Jak widzicie w lutym miałam troszkę dłuższe włosy niż obecnie, a to dlatego, że w maju podcięłam końcówki. Za to teraz włosy są jak nowe. Praktycznie nie zniszczone, końcówki nie są rozdwojone, praktycznie nie wypadają. No i rosną. Co chwilę pojawiają się baby hair'ki.
Teraz powiem coś o produktach, których używałam.

SZAMPONY: 

* Timotey Jericho Rose
* Green Pharmacy szampon do włosów przetłuszczających się
* Nivea Diamond Gloss / Diamond Volume
* Wella Pro Series Shine
* Garnier Ultra Doux Drożdże piwne i owoc granatu
* Pantene Pro V Aqua Light
* Garnier Ultra Doux Olejek avokado i masło karite RECENZJA
* Deba Nourishing Shampoo RECENZJA
* Eva Nature Style szampon z rzepy

ODŻYWKI:

* Nivea Long Repair
* Wella Pro Series Repair
* Syoss Repair & Fullness
* Nivea Diamond Volume
* Deba Repair Conditioner
* Pantene Pro V Aqua Light
* Isana Hair Professional Oil Care Spulung

MASKI:

* Avon - nie pamiętam nazwy
* Alterra Granat & Aloes RECENZJA

INNE:

*  jedwab Biosilk (!)
* serum na kóncówki Green Pharmacy
* serum wzmacniające L'Biotica Biovax
* serum na porost włosów Apteka Babci Agafii
* tonik do włosów Babci Agafii
* pielęgnujący spray Schauma
* kuracja z olejkiem arganowym Marion
* nawilżająco ochronna mgiełka do włosów Farmona
* spray termoochronny Avon Styling Protect RECENZJA
* olejek arganowy
* olejek rycynowy
* domowa maska drożdżowa z olejkiem rycynowym
* siemię lniane ( do jedzenia)
* maska z siemienia

Nie kończę tej akcji, nadal zamierzam dbać o włosy, zapuszczać je :))

Pozdrawiam serdecznie. A Wy zapuszczacie włosy? Może znacie jakieś produkty na porost włosów? Może domowe maseczki? Jeśli tak to dajcie znać ;)


16 komentarzy:

  1. włosy zdecydowanie ładniejsze obecnie! bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz teraz włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy tera zdecydowanie lepiej wyglądają- na zdrowsze i ładnie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwiec na prawdę piekny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. właśnie to mnie cieszy najbardziej ;)

      Usuń
  6. Tak, ja zapuszczam, bo ścięłam aż 15cm! Więc powodzenia i dla Ciebie i dla mnie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać dużą różnicę w stanie włosów. Na korzyść oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczne włosy, ja mam prawie po pas i chcę ściąć ale każdy mi odradza :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (3) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (35) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (9) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (3) Lorea'l (1) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (5) podkład (4) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (2) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: