12:00

Garnier, Botanic Therapy, Mleko kokosowe i makadamia - szampon do włosów.

Witajcie!

Za oknem jest biało, a z nieba leci kolejna warstwa białego puchu. I tak jest od tygodnia, ale nie narzekam, jest cudownie! Cieszą się dzieci, cieszą się dorośli, cieszą się zwierzęta - mój Amper ciągle wymusza spacery żeby pobiegać po śniegu :D

Opis produktu:

Szampon do włosów suchych, pozbawionych sprężystości z mlekiem kokosowym i makadamia. Odżywia, nadaje miękkość i sprężystość. Kremowa receptura ekspertów botaniki to wyjątkowe połączenie mleka kokosowego i olejku z orzechów makadamia, które odżywia włosy i nadaje im miękkość, sprężystość i gładkość.

Szampon nadający miękkości i sprężystości oraz odżywiający dla włosów suchych, pozbawionych sprężystości i szorstkich. Eksperci Garnier w dziedzinie botaniki wybrali odżywcze i nadające miękkość mleko kokosowe oraz wygładzający i odżywczy olejek z orzechów makadamia, by stworzyć unikalną recepturę dla włosów suchych, szorstkich, pozbawionych sprężystości. Kremowa formuła sprawi, że Twoje włosy staną się miękkie, odżywione i gładkie, bez obciążania.

Pojemność:

 250 ml

Cena:

ok. 10 zł

Skład:

Aqua / Water, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Betaine, Glycerin, Glycol Distearate, Sodium Chloride,
Rarfum / Fragrance, Macadamia Integrifolia Seed Oil, PPG-5-Ceteth-20, Carbomer,
Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Acetate, Sodium Hydroxide, Cocos Nucifera Fruit Extract / Coconut Friut Extract, Isopropyl Alcohol, Citric Acid, Xanthan Gum, Polyquaternium-10,
Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Salicylic Acid, Linalool, Limonene, Benzyl Alcohol,           Benzyl Salicylate

Konsystencja:

średnio gęsta, ale nie powiem żeby była bardzo rzadka. Taka, jakie lubię.

Zapach:

liczyłam na taki typowy zapach kokosa i... przeliczyłam się. Gdzieś tam, wyczuwam nutkę kokosową, ale bardzo słabo. Niemniej jednak szampon pachnie przyjemnie, trochę intensywnie.

Opakowanie:

poręczna, plastikowa butelka, z ładną szatą graficzną. 


Szampon jest mega wydajny, na jedno użycie wystarczy odrobina, bo się dobrze pieni. 

Nie obciąża włosów (ja mam średnioporowate), nie przetłuszcza. Według mnie sprawdza się idealnie nawet do codziennego używania, chociaż ja myję co dwa dni. 

Nie wysusza włosów, a wręcz przeciwnie - nawilżał i to porządnie! Zimą moje włosy stały się suche na długości, ale owy szampon mi pomógł pożegnać się z tym problemem <3

Włosy są miękkie, lśniące, nie plączą się. Dodatkowo mam wrażenie, że mniej się elektryzują, a zimą ten problem dotyczy chyba większość osób z długimi włosami.


Używaliście ten szampon? Co o nim sądzicie? :)

5 komentarzy:

  1. Nie miałam tego szamponu, ale kiedyś może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i ten szampon i odżywkę z tej serii i sprawdziły się super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wariant raczej nie dla mnie. Aloes potrafi mnie uczulać, a kokos bardzo źle działa na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger