00:05

Eveline Argan Oil Lash Booster - serum do rzęs.

Nigdy nie miałam większego problemu z rzęsami tzn. zawsze były długie, podkręcone. Jednak od co jakiś czas wypadały dwie, trzy.. Postanowiłam zmienić to :) Czy to serum coś pomogło? Dowiecie się poniżej.


Od producenta: SOS multifunkcyjne serum do rzęs 5 w 1 to innowacyjny produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa oraz bazy pod tusz. Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym wykazuje silne działanie regenerujące i odżywcze. Doskonale pogrubia i zagęszcza rzęsy.
Wyselekcjonowane składniki aktywne:
bioHyaluron ComplexTM dzięki wysokiej zawartości kwasu hialuronowego natychmiast wnika w strukturę rzęs, intensywnie nawilża, wygładza i stymuluje ich wzrost.
Luxury of youth complexTM bogaty w drogocenny olejek arganowy, doskonale regeneruje, odżywia i wzmacnia rzęsy. Skutecznie odbudowuje i chroni włókna włosa przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.
D-panthenol (prowitamina B5) natychmiast wnika w głąb rzęs, nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa, nadaje połysk, chroni, regeneruje i wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce.
Profesjonalna, specjalnie zaprojektowana elastyczna szczoteczka i satynowa konsystencja serum sprawią, że twoje oczy natychmiast nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
Preparat nie zawiera substancji zapachowych. Polecany również dla osób noszących szkła kontaktowe i mających wrażliwe oczy.


Cena: ok. 15 zł

Pojemność: 10 ml

Moja ocena: Nie przedłużając powiem, że jest genialna!! W 100% spełnia obietnice producenta. Rzęsy stają się mega wydłużone, zdaje się jakby było ich więcej. Rzeczywiście stają się wzmocnione, nie wypadają, a jeśli to jedna na tydzień. Po kilku tygodniach zauważyłam, że rzęsy są dłuższe i mocniejsze. Nie wiem czy tylko mi się zdaje, czy pojawiły się nowe rzęsy. Sama aplikacja jest łatwiutka. Nakłada się ją jak zwykły tusz. Szczoteczka ułatwia nakładanie produktu w kącikach oczu. 


Konsystencja przypomina kosnystencję tuszu do rzęs. Z tym wyjątkiem, że nie wyszycha. 
Używam serum, zarówno na noc, jak i jako bazę pod tusz. Wtedy rzęsy są meeega długie.


Tak wyglądają rzęsy pomalowane serum.

Wybaczcie za jakość, ale robiłam co mogłam.


Jak widzicie prawdziwe cudo nie musi kosztować majątku. Oto kolejny dowód, że tanie, niekoniecznie musi być złe.

Ocena: 5/5





19 komentarzy:

  1. Hm, przyznam, że mnie zaciekawiłaś. Miałam kiedyś serum z Eveline, takie z zieloną nakrętką, ale zupełnie się nie sprawdziło, ani jako odżywka, ani jako baza pod tusz. Muszę go poszukać, bo brzmi bardzo interesująco.
    Ps. Aż się uśmiechnęłam jak zobaczyłam produkt 5 w 1 :) Eveline to specjalista od takich wielofunkcyjnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście cena bardzo przystępna, jeśli jakość dobra to tym bardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. super post :)
    zapraszam do mnie!

    http://my-live-my-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się składa, że właśnie szukam serum lub odżywki do rzęs, muszę rozważyć zakup tej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę, od dawna szukam czegoś porządnego do rzęs! muszę poszukać tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham wszystko, co z olejem arganowym, więc z przyjemnością wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po ostatnim zawodzie Revitalashem raczej niechętnie sięgam po produkty do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z olejkiem? Musi być fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. daj znać jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo dobrego czytałam właśnie o tym serum ;) Coraz częściej zastanawiam się nad jego kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger