23:36

Nacomi - olej kokosowy, rafinowany.

Witajcie!

Strasznie denerwuje mnie ta pogoda! Albo jest chłodno, albo jest duszno.. Mam nadzieję, że w następnym tygodniu powrócą upały i będę mogła wybrać się w końcu na basen.

Dzisiaj opowiem o oleju kokosowym, który ma wiele zastosowań.




Obietnice producenta: Olej kokosowy jest olejem roślinnym, wytwarzanym poprzez tłoczenie oraz rozgrzanie twardego, orzechowego miąższu. Jako ciecz ma barwę lekko żółtawą, a w temperaturze poniżej 25°C przybiera postać białego tłuszczu, nazywanego masłem kokosowym.

Działanie:
- wspomaga gojenie ran
- zapobiega plamom starczym
- pomaga przy egzemach
- spowalnia starzenie skóry i powstawanie zmarszczek
- odżywia skórę
- wzmacnia włosy - świetnie działa przeciwłupieżowo
- wspaniały i stosowany na świecie olejek do masażu


Pojemność: 100 ml

Cena: ok. 10 zł


Skład: Coconut Oil, czyli po prostu olej kokosowy

Zapach: brak, przez to, że jest rafinowany

Konsystencja: olej ma stałą konsystencję, jednak pod wpływem ciepła np. w dłoniach rozpuszcza się



Produkt dostajemy w plastikowym słoiczku z nakrętką. 

Olej nakładałam na włosy (na długość), zakładałam czepek i turban z ręcznika. Trzymałam to na włosach około godziny. Później myłam włosy (dwa razy), nakładałam odżywkę, chociaż nie zawsze i mogłam się cieszyć gładkimi i lśniącymi włosami.Według mnie i nie tylko mnie efekt był niesamowity. Chwilami już zastanawiałam się czy nie związać sobie rąk, bo miałam ochotę się miziać po włosach :D 
Taki ,,zabieg" robiłam raz na tydzień, czasami rzadziej, ale pracuję nad systematycznością.


Świetnie się sprawdził przy nawilżaniu suchej skóry. Nie mam większych problemów z suchością ciała, ale stopy, łokcie i kolana zawsze są suche. Regularne stosowanie sprawiło, że zapomniałam o tym problemie.


Próbowałam nim zmywać makijaż, ale w tym przypadku nie sprawdził się, przynajmniej u mnie.


Czy spełnił obietnice producenta? : Tak. Naprawdę odżywia skórę, no i polubił się z moimi włosami, które są dość wymagające.

Relacja ceny do jakości: Produkt jest naprawdę dobry, do tego jest tani.


Znacie ten produkt? Może polecacie jakiś inny olej kokosowy?

20 komentarzy:

  1. Moje włosy niestety nie lubią nic co zawiera olej kokosowy. U niektórych daje fajne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiło mnie to wspomaganie gojenia ran ;) będę musiała spróbować, bo nie miałam o tym pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze OLEJU KOKOSOWEGO - nie mniej jednak zapach KOKOSA należy do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie korzystałam z dobrodziejstw oleju kokosowego.
    Póki co wzięłam się za olejek rycynowy - rzęsy i włosy. Zobaczymy co z tego będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie "podszedł" olejek rycynowy, ale dam mu jeszcze szansę :)

      Usuń
  5. Tego produktu nie miałam, ale Nacomi bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy kosmetyk tej marki :D muszę poznać inne

      Usuń
  6. Mam ogromny słoik oleju nierafinowanego, który przepięknie pachnie kokoskiem i muszę w końcu użyć go na wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy chyba nie lubią oleju kokosowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ale leży i czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. miałąm kupić w hebe na promce ale w sumie nie kupiłąm ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Olej kokosowy! Uwielbiam <3 Zwłaszcza do włosów <3

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger