sobota, 8 lipca 2017

Nacomi - olej kokosowy, rafinowany.

Witajcie!

Strasznie denerwuje mnie ta pogoda! Albo jest chłodno, albo jest duszno.. Mam nadzieję, że w następnym tygodniu powrócą upały i będę mogła wybrać się w końcu na basen.

Dzisiaj opowiem o oleju kokosowym, który ma wiele zastosowań.




Obietnice producenta: Olej kokosowy jest olejem roślinnym, wytwarzanym poprzez tłoczenie oraz rozgrzanie twardego, orzechowego miąższu. Jako ciecz ma barwę lekko żółtawą, a w temperaturze poniżej 25°C przybiera postać białego tłuszczu, nazywanego masłem kokosowym.

Działanie:
- wspomaga gojenie ran
- zapobiega plamom starczym
- pomaga przy egzemach
- spowalnia starzenie skóry i powstawanie zmarszczek
- odżywia skórę
- wzmacnia włosy - świetnie działa przeciwłupieżowo
- wspaniały i stosowany na świecie olejek do masażu


Pojemność: 100 ml

Cena: ok. 10 zł


Skład: Coconut Oil, czyli po prostu olej kokosowy

Zapach: brak, przez to, że jest rafinowany

Konsystencja: olej ma stałą konsystencję, jednak pod wpływem ciepła np. w dłoniach rozpuszcza się



Produkt dostajemy w plastikowym słoiczku z nakrętką. 

Olej nakładałam na włosy (na długość), zakładałam czepek i turban z ręcznika. Trzymałam to na włosach około godziny. Później myłam włosy (dwa razy), nakładałam odżywkę, chociaż nie zawsze i mogłam się cieszyć gładkimi i lśniącymi włosami.Według mnie i nie tylko mnie efekt był niesamowity. Chwilami już zastanawiałam się czy nie związać sobie rąk, bo miałam ochotę się miziać po włosach :D 
Taki ,,zabieg" robiłam raz na tydzień, czasami rzadziej, ale pracuję nad systematycznością.


Świetnie się sprawdził przy nawilżaniu suchej skóry. Nie mam większych problemów z suchością ciała, ale stopy, łokcie i kolana zawsze są suche. Regularne stosowanie sprawiło, że zapomniałam o tym problemie.


Próbowałam nim zmywać makijaż, ale w tym przypadku nie sprawdził się, przynajmniej u mnie.


Czy spełnił obietnice producenta? : Tak. Naprawdę odżywia skórę, no i polubił się z moimi włosami, które są dość wymagające.

Relacja ceny do jakości: Produkt jest naprawdę dobry, do tego jest tani.


Znacie ten produkt? Może polecacie jakiś inny olej kokosowy?

20 komentarzy:

  1. Moje włosy niestety nie lubią nic co zawiera olej kokosowy. U niektórych daje fajne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiło mnie to wspomaganie gojenia ran ;) będę musiała spróbować, bo nie miałam o tym pojęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam okazji, by spróbować ;D

      Usuń
  3. Nie używałam jeszcze OLEJU KOKOSOWEGO - nie mniej jednak zapach KOKOSA należy do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie pachnie kokosem, nierafinowany pachnie ;)

      Usuń
  4. Jeszcze nie korzystałam z dobrodziejstw oleju kokosowego.
    Póki co wzięłam się za olejek rycynowy - rzęsy i włosy. Zobaczymy co z tego będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie "podszedł" olejek rycynowy, ale dam mu jeszcze szansę :)

      Usuń
  5. Tego produktu nie miałam, ale Nacomi bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był mój pierwszy kosmetyk tej marki :D muszę poznać inne

      Usuń
  6. Mam ogromny słoik oleju nierafinowanego, który przepięknie pachnie kokoskiem i muszę w końcu użyć go na wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy chyba nie lubią oleju kokosowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ale leży i czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. miałąm kupić w hebe na promce ale w sumie nie kupiłąm ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Olej kokosowy! Uwielbiam <3 Zwłaszcza do włosów <3

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (8) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (38) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (2) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)