środa, 10 czerwca 2015

Eveline Argan & Vanilla - luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8 w 1.

Witajcie. Wybaczcie mi tą krótką przerwę, ale musiałam się troszkę "wylogować". Co u mnie? Praca, praca, praca. W największe upały, zamiast leżeć nad wodą , siedziałam w pracy. No, ale cóż...

Skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość. Technologia Young Hand & Hyaluron odmładza i wygładza skórę dłoni oraz przywraca jej głęboki poziom nawilżenia.
Działanie: Kompleksowa pielęgnacja skóry dłoni 8w1: delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka, intensywnie nawilża, przywraca jedwabistą gładkość, regeneruje i odżywia, nadaje sprężystość i elastyczność, rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt, koi i łagodzi podrażnienia.
Sposób użycia: Rozprowadzić peeling na lekko zwilżonych dłoniach i delikatnie masować przez około 3 minuty. Spłukać obficie letnią wodą. Następnie nałożyć na dłonie krem lub inny preparat pielęgnacyjny. Stosować 2-3 razy w tygodniu.
Aktywne składniki: Renewal Hands Complex, olejek arganowy, masło shea, bioHyaluron plus Complex, olejek ze słodkich migdałów, ekstrakty z: miodu, cytryny, wanilii, dzikiej róży, kakao, lukrecji; kompleks witamin A+E+F. 



75 ml


ok. 10 zł




Kremowa, nie leje się.


Pachnie wanilią, ale nie nachalnie.


Peeling mieści się w wygodnej tubce, z zamknięciem na"klik".  
Produkt jest dość wydajny.
Jest bardzo delikatny. Jednak dla mnie jest w sam raz. 
Lekko ściera martwy naskórek.
Po użyciu dłonie stają się gładkie, nawilżone. 
I pięknie pachną.



Jeśli nie potrzebujecie mocnego zdzieraka - koniecznie wypróbujcie ten peeling!




Produkt przetestowałam w ramach akcji testowania z Eveline.

https://www.eveline.eu/




Używacie peelingów do dłoni? Który jest Waszym ulubionym?

32 komentarze:

  1. Mam mieszane uczucia co do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam peelingów do rąk, a powinnam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię peelingi do dłoni i moje dłonie potrzebują takiego zabiegu średnio raz w tygodniu. Może wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te peelingi do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go jeszcze : P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten peeling i chwalę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli będziesz miała okazję to spróbuj ;)

      Usuń
  8. jutro muszę kupić też krem do rąk!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam jeden piling do ciała z oriflame na bazie mleka i miodu i na razie jetem u wierna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz.. ja używam osobnego do rąk, osobnego do ciała ;)

      Usuń
  10. miałam ten peeling, ale jeszcze w starym opakowaniu i również go sobie chwaliłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się na niego skusze ::).

    OdpowiedzUsuń
  12. Firmę znam doskonale, niestety - peelingu nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. na smaym początku uwielbiałam jego zapach, ale ostatnio nie moge go znieść :<

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (7) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (36) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (6) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (5) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: