poniedziałek, 2 lutego 2015

Styczniowe denko.

Witajcie. Ten wpis miał się pojawić rano, ale cóż.. Po wczorajszej imprezie nie byłam w stanie czegokolwiek sklecić :D Ale teraz już mogę, więc zapraszam.






Lady Speed Stick - dezodorant  - przyjemnie pachniał, chronił przed potem, czy chronił przed żółtymi plamami? Nie wiem, bo nie mam takiego problemu ;)

Nivea - dezodorant - ładnie pachniał, dobrze chronił. Nawet przy wysiłku fizycznym.







Ziaja - mydło - ładnie pachniał, dobrze mył, rzeczywiście nawilżał.

Ziaja - płyn do higieny intymnej - przyjemnie pachnie, dobrze myje. Nie podrażnia.

Synergen - żel pod prysznic - przyznam się bez bicia: miałam go od 5 lat o_o zużyłam go do kąpieli stóp. Był okropny!

Yves Rocher - żel pod prysznic - całe szczęście, że to wersja mini, bo śmierdział mi..



Gratia - krem do rąk - ładnie pachniał, dość dobrze nawilżał.

Krem z witaminą A + E - przyjemnie pachniał, świetnie nawilżał.

Perfecta - maska do rąk - pięknie pachniała, nawilżała.






Miss Sporty - lakier - był całkiem niezły. Lubiłam go szczególnie w liceum, kiedy nie zawsze mogłam malować paznokcie na kolorowo.


Bell - tusz do rzęs - jak na początku mnie zachwycił, tak później rozczarował. Zaczął się kruszyć, osypywać.

Dermena - tusz do rzęs - idealnie wydłużał rzęsy. Do tego wzmacniał.

BeBeauty - szminka - ładny kolor, długo się utrzymuje.

Laura Conti - pomadka - ładny zapach, dość dobrze nawilżała.

Carmex - pomadka - ładny zapach, dobry smak, dobre nawilżenie.






Avon Be Joyful - perfumy - ładnie pachniały, zapach długo się utrzymywał.

 


Nivea - szampon -  ochrony koloru nie zauważyłam, ale dobrze oczyszczał włosy.

Garnier - szampon - pięknie pachnie, dobrze myje. I rzeczywiście włosy stają się miękkie.


 Dove - maska - zupełnie nic nie zrobiła.

Marion - zabieg laminowania - fajna sprawa. Proste włosy bez prostownicy.

Marion - detox - kompletna klapa.



Ziaja - pasta oczyszczająca - pisałam o niej TUTAJ. 

Lirene - płyn micelarny - dobrze zmywał makijaż.

Lilibe - płatki - nic ciekawego. Jak dla mnie trochę za cienkie.


Rival de Loop - maseczki - nic specjalnego. Ot, zwykłe maseczki.

Purederm - płatki - moi ulubieńcy.



Uff.. Uzbierało się kilka pustaków :)

31 komentarzy:

  1. Super. Konkretnie, na temat i co najważniejsze szczerze ;)

    http://kisadeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No uzbierało się. Z tego miałam tylko szampon Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tusz z Dermeny który u mnie nie dawal zadnych efektów i micelka Lirene ktory nie radził sobie z moimi tuszami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, a ja jestem zadowolona z obydwu produktów ;)

      Usuń
  4. te płatki higieniczne lubię, właśnie mi się w nich podoba, że są cieniutkie :) a te maseczki rival de loop to takie średniaki, fajne, ale nic szczególnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym powiedziała, że carmex smakuje paskudnie:) gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie większości osób nie pasuje smak :D

      Usuń
  6. Ten płyn micelarny z Lirene będę za niedługo używać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zużyć . U mnie ten szampon Garnier się nie sprawdził w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy :)
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj same denka na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, jak to zwykle bywa początkiem miesiąca ;D

      Usuń
  10. znam tylko carmex i nie przepadam za nim zbytnio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam blokera z Ziaji i jest bezkonkurencyjny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ładnie Ci poszło. Ciekawa jestem jakby spisał się u mnie ten szampon z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę ,że byłabyś zadowolona, większość osób go lubi ;)

      Usuń
  13. Ja uwielbiam ten dezodorant z Nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezłe denko! Moim faworytem z Twojej listy jest również dezodorant Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem sporo zużyłaś , od czasu do czasu lubię sobie nałożyć jakąś maseczkę Rival de Loop ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zużycia ;) U mnie maseczki Rival de Loop się nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (3) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (35) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (9) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (3) Lorea'l (1) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (5) podkład (4) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (2) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: