sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajowe rozdanie! ZAKOŃCZONE.

Witajcie. Mamy 6 grudnia, mikołajki. Dlatego postanowiłam obdarować Was kilkoma drobiazgami.


Co możecie wygrać:

* szampon Ultra Doux olejek awokado i masło karite
* szampon jajeczny z kolagenem BingoSpa
* balsam Balea
* peeling Tutti Frutti
* pastylka do kąpieli Funny Farm
* domowy pedicure Perfecta
* domowy manicure Perfecta

Zasady:
Obowiązkowo:
1) Musisz zostać obserwatorem bloga. (+ 1 los)
    Jeśli już jesteś otrzymujesz dodatkowy los. 
2) Podaj adres e-mail.
Dodatkowo:
3) Dodaj baner lub udostępnij na fb  (+ 1 los), w przypadku udostępnienia na blogu i fb (+2 losy)
4) Polub fanpage: KLIK (+1 los)
5) Obserwuj instagram: KLIK (+ 1 los)
6) Obserwuj bloglovin: KLIK (+ 1 los) 
7) Dodaj do blogroll'a. (+1 los)

Wzór zgłoszenia:
1) Obserwuję jako: 
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK / NIE
2) E-mail:
3) Baner/udostępnienie: TAK (podaj adres bloga lub link udostępnienia) / NIE
4) Lubię na fb: TAK, jako: / NIE
5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: / NIE
6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: / NIE
7) Dodałam do blogrolla: TAK (podaj adres bloga) / NIE

Regulamin.
1. Jestem organizatorem rozdania.
2. Pokrywam koszty wysyłki.
3. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
4. Rozdanie trwa od 06.12 - 11.01.2015 do godziny 23.59
5. Wyniki podam do 5 dni od zakończenia rozdania. (postaram się jak najszybciej)
6. Na adres zwycięzcy czekam 2 dni, po upływie tego czasu losuję kolejną osobę,.
7. Aby wziąć udział należy wypełnić zgłoszenie w komentarzu poniżej.
8. Jeśli bierzesz udział, a nie masz 18 lat, musisz posiadać zgodę opiekuna prawnego.
9. Rozdanie skończy się 06.01, jeśli zgłosi się minimalnie 40 osób, w przeciwnym wypadku zostanie przedłużone.
10. Wszystkie kosmetyki są nowe, nieużywane.
11. Rozdanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami) 
12. Jako organizator mam prawo do zmiany regulaminu, z wcześniejszym powiadomieniem Was.
Nie biorę pod uwagę zgłoszeń anonimów i osób mających bloga do rozdań.
Mam nadzieję, że spodobały się Wam kosmetyki i że weźmiecie udział ;)
Pozdrawiam gorąco. 
Hohohoho ;D

106 komentarzy:

  1. 1) Obserwuję jako: byCarol
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: bizarre.case@onet.eu
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=359756510872457&id=257725244408918
    4) Lubię na fb: TAK, jako: / NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) Obserwuję jako: AniaSKF
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: 11lip85@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Anna Mirocha
    5) Obserwuję na instagramie: nie naleziono strony :(
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Aniunitka
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Obserwuję jako: justi912
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Obserwuję jako: Agnieszka Winciorek
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: agnieszka_winciorek@wp.pl
    3) Baner TAK: liveagi.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Agnieszka Winciorek
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Agnieszka Winciorek
    7) Dodałam do blogrolla: TAK liveagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1) Obserwuję jako: Wiola N.
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: lola16054@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://parechwilumnie.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://parechwilumnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) Obserwuję jako: Magdalena Pasek
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: madzikpase@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://madziatestuje.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Magdalena Pasek
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. 1) Obserwuję jako: Ewka501
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: ewka501@op.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    4) Lubię na fb:NIE
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: very_crazygirl
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. 1) Obserwuję jako: rudy włos
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: kasdwaraz@gmail.rudywlos.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, rudy włos
    5) Obserwuję na instagramie: TAK tzn chętnie, ale link nie działa
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. 1) Obserwuję jako: Edyta H.
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: edytka249@poczta.onet.pl
    3) Baner allthesnuff.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Edyta Hendzel
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: tarxjant
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: LadyLady Me
    7) Dodałam do blogrolla: TAK allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego mój komentarz został usunięty? Był w nim jakiś błąd?

      Usuń
    2. usunęłam przez przypadek, wybacz.. zgłoś się jeszcze raz ;)

      Usuń
    3. 1) Obserwuję jako: ma ra
      Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
      2) E-mail: mara180893@gmail.com
      3) Baner/udostępnienie: NIE
      4) Lubię na fb: TAK, jako: Ma Ra
      5) Obserwuję na instagramie: NIE
      6) Obserwuję na bloglovin: NIE
      7) Dodałam do blogrolla: NIE

      Usuń
  11. 1) Obserwuję jako: Teresa Mk
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: terenia1234mk@interia.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://terereniamk.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1499402960348098&id=100008352240094&pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Teresa Mk
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako:Teresa Mk
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://terereniamk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: boou
    Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    2. Email: boo_oo@wp.pl

    reszta na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1) Obserwuję jako: aaangelllaaa 94
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail:aaangelllaaa@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK aaangelllaaa.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako angelika reczek
    5) Obserwuję na instagramie: nie
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako aaangelllaaa 94
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. 1) Obserwuję jako: brisingr M
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: brisingrm18@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. 1) Obserwuję jako: Magdalena Woźniak
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: madziof@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: Nie
    4) Lubię na fb: TAK jako Madziof
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako Madziof
    6) Obserwuję na bloglovin: Nie
    7) Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  16. 1) Obserwuję jako: Benia besia
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail:bernadetaaa@interia.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/816776521716509?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Bernadeta Bomba
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. 1) Obserwuję jako: isia Q
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail:isiaq46@gmail.com
    3) Baner nie
    4) Lubię na fb: nie
    5) Obserwuję na instagramie: tak
    6) Obserwuję na bloglovin: nie
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wchodzi mi niestety link twojego instagrama :(

    OdpowiedzUsuń
  19. 1) Obserwuję jako: margaret-lifestyle
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: lifestylemargaret@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://margaret-lifestyle.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: chciałabym, ale link nie działa "nie znaleziono strony"
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. 1) Obserwuję jako: nieidealniezidealnizowana
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: karuss96@o2.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK,
    Baner: http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/p/rozdania.html
    Facebook: https://www.facebook.com/nieidealniezidealnizowana.blogspot/posts/373293052834031
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Karolina Rogala
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam do konkursu u siebie :)
    http://teczowykitek.blogspot.com/2014/12/swiateczne-rozdanie-sponsorowane.html

    OdpowiedzUsuń
  22. 1) Obserwuję jako: Kasia
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    3) Baner / modawedlugkasi.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Katarzyna Majdan
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  23. ) Obserwuję jako: Frugola
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: frugola25@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: / NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1) Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: sylviaaa100@interia.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/330182060520469?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Sylwia Bomba
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. 1) Obserwuję jako: linka1312
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail:linka132@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: paulina jatczak
    5) Obserwuję na instagramie:
    6) Obserwuję na bloglovin:
    7) Dodałam do blogrolla:

    OdpowiedzUsuń

  26. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. 1) Obserwuję jako: Nely
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: olunia1881@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Nely
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  28. ja podziękuje, ale życzę wszystkim powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  29. 1) Obserwuję jako: Yume Mi
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: yume2162@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: / NIE
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: anna_kropka
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  30. 1) Obserwuję jako: villemo
    Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    2) E-mail: justynadzielska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. 1) Obserwuję jako: czarnulkaa
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: klaudia.sobolewska277@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK banner czarnulkaablog.blogspot.com
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  32. 1) Obserwuję jako: ann bee
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail: anka09@vp.pl
    3) Baner/udostępnienie: https://www.facebook.com/anna.szmid/posts/398756386956810
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Anna Szmid
    5) Obserwuję na instagramie: nie
    6) Obserwuję na bloglovin: nie
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  33. 1) Obserwuję jako: ESM Beauty
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: esmbeauty@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/esmbebeauty/posts/740766902644327
    4) Lubię na fb: TAK ESM Be Beauty Make Up
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: esmbebeauty
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK esm-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1) Obserwuję jako:Jose Josse
    Obserwowałam przed rozdaniem:NIE
    2) E-mail:cytryneczka14@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Monika Maria Herman
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  35. 1) Obserwuję jako: Karolina Kołodziej
    Obserwowałam przed rozdaniem: Nie
    2) E-mail: karolcia100@autograf.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=714889495254344&id=100001998991859&pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Karolina Kołodziej
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  36. Wzór zgłoszenia:
    1) Obserwuję jako: Anna Zierold
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail:azierold@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/azierold1/posts/811414655564293?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako:Anna Zierold
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  37. 1) Obserwuję jako:Bogusława Kołodziej
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: arktos53@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK fb https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=321120844745963&id=100005441494061&pnref=story
    4) Lubię na fb: Tak jako Bogusława Kołodziej
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  38. OBSERWUJE JAKO Aneta Myśliwiec
    OBSERWOWALAM PRZED ROZDANIEM NIE
    EMAIL anetazola1992r@wp.pl
    BANER UDOSTEPNIENIE TAK FB https://www.facebook.com/adam.mysliwiec.39/posts/311187795754078?pnref=story
    LUBIE NA FB JAKO Aneta Adam Myśliwiec
    OBSERWUJE NA INSTAGRAMIE NIE
    OBSERWUJE NA BLOGLOVIN NIE
    DODALAM DO BLOGROLLA NIE

    OdpowiedzUsuń
  39. 1) Obserwuję jako: orangemisia
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: orangemisiunia@buziaczek.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Paulina Kochanek
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako : zaczarowanaa
    Baner: www.me-and-my-passions.blogspot.com
    E-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Reszta nie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. 1) Obserwuję jako: Zdzisława Imianowska
    Obserwowałam przed rozdaniem:NIE
    2) E-mail:rybkazg2@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/746751898744326
    4) Lubię na fb:NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla NIE

    OdpowiedzUsuń
  42. 1) Obserwuję jako: Neonowa
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: keepitinmyblackbox@gmail.com
    3) Baner TAK http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  43. 1) Obserwuję jako: Charlotte
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: karolaadx@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK karoliina-kari.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Karola Zielińska
    5) Obserwuję na instagramie: / NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: / NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  44. 1) Obserwuję jako: Paulina Joanna
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail:paulina.joanna16@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Paulina A
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: paulina45
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  45. 1) Obserwuję jako: Liwaj1
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: hannachodorowska.55@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK
    https://www.facebook.com/hanna.cha.73/posts/1506493142949740?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Hanna Ch-a
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  46. 1) Obserwuję jako: kosmetycznapasjaa
    Obserwowałam przed rozdaniem:NIE
    2) E-mail: moniapyrkos@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/kosmetycznapasja/posts/758391707582792
    4) Lubię na fb: TAK, jako: kosmetycznapasja
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: kosmetyczna_pasja
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: Rudaaa12
    E-mail: kornelia.wlosiak@gmail.com
    Lubię na FB jako rudaa12.blogspot.com
    reszta na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. 1) Obserwuję jako: madzia
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: madzia3991@interia.eu
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako madziami93
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: madzia
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  49. 1) Obserwuję jako: Magdalena Kwiatkowska
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: magdalenakwiatkowska01@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  50. 1) Obserwuję jako: Monika B
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: monek188@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK Monika Brych
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  51. 1) Obserwuję jako: Barbara Danielska
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: duszyczka2000@interia.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK na FB, https://www.facebook.com/baska.barbara.71/posts/1516695575274346?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Basia Danielska
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  52. 1) Obserwuję jako: Paula S.
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail: paulusia_s@op.pl
    3) Baner/udostępnienie: nie
    4) Lubię na fb: TAK, jako:Land-of-bliss
    5) Obserwuję na instagramie: nie
    6) Obserwuję na bloglovin:nie
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  53. 1) Obserwuję jako: Iga A
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: 123igaaa@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://igaa123.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Iga Ara
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: souril
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://igaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. 1) Obserwuję jako: vixtich.
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: vixtich@wp.pl
    3) Baner: TAK http://reflections-in-my-life.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako Paulina Graczyk
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: vgrv
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  55. 1) Obserwuję jako: Rincewind99
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail: rincewind9998@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/rincewind99/posts/418547031630324
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Agnieszka K
    5) Obserwuję na instagramie: nie
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Rincewind
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  56. 1) Obserwuję jako: szyję więc jestem
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: pola03081993@o2.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/paulina.majchrzycka.1/posts/1390791227884331?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Paulina M.
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  57. W regulaminie jest napisane,że konkurs trwa do 6.01 2014,a nie 2015?;)

    OdpowiedzUsuń
  58. 1) Obserwuję jako: Oblivion
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: holy.smoke1990@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  59. 1) Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: ewcius1991@vp.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Acne skin
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  60. 1) Obserwuję jako: Katarzyna Wierzba
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail:kaja350@vp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/874316869286935
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Kasia Wierzba
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Kasia Wierzba
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: Wiktoria Ktoś
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: wiktoriaktos73@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK jestemfolta.blogspot.com na pasku bocznym
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Wiktoria F.
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: wiksonss
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  62. 1) Obserwuję jako: wiolkaa93
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: mojczyk@wp.pl
    3) Baner TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Magda N
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: / NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. 1) Obserwuję jako: aszaszka
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: agn.ciu17@op.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Agnieszka
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  64. 1) Obserwuję jako Ilona Pałka
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: styranaa@o2.pl
    3) Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/natalia.marczewska.37/posts/648692345256524
    4) Lubię na fb: TAK Ilona Pałka
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: ilonapalka13
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  65. 1) Obserwuję jako: Polish Belieber
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: anitka.lal@interia.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Anita Lal
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: neverbenance
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  66. 1) Obserwuję jako: Karolina Kozdrowiecka
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: kozdrolina@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Karolina Kozdrowiecka
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuje jako : Karolina Kowalska
    Nie obserwowałam przed rozdaniem
    E-mail: karolcia2612@o2.pl
    Baner: http://keep-calm-and-eat-sweets.blogspot.com/ koniec bocznego paska
    Lubie na fb jako Karolina Olejko
    Nie obserwuje na instagramie
    Obserwuje na blogovin: jako Karolina
    Nie dodałam do blogrolla

    OdpowiedzUsuń
  68. 1) obserwuję jako: Dominika Miśka
    obserwowałam przed rozdaniem:: Nie
    2) E-mail: dominika.kwolek@onet.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://jestemmiska.blogspot.com/
    4) lubię na fb: tak, jako Dominika Kwolek
    5) obserwuję na instagramie: tak, jako xdominikax33
    6) obserwuję na blogvin: nie
    7)odałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  69. 1) Obserwuję jako: nr147
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: nr104@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK, https://www.facebook.com/natalia.rzepka.7/posts/774886909248471
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Natalia Rzepka
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  70. 1) Obserwuję jako: anioleek89
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: anioleek89@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Marta P.
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: martusiaa89
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: anioleek89
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  71. 1) Obserwuję jako: Reanimacja Blondynki
    2) E-mail: reanimacjablondynki@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: -
    4) Lubię na fb: Reanimacja Blondynki
    5) Obserwuję na instagramie: Reanimacjacja_blondynki
    6) Obserwuję na bloglovin: -
    7) Dodałam do blogrolla: -

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję jako: Agata Wasiak-Bartczak
    Lubię na FB jako: Marta W
    e-mail szarlotka303@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. 1) Obserwuję jako: diamonds
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: marilyn77700@gmail.com
    3) Baner: TAK carpediem7070.blogspot.com
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK carpediem7070.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. 1) Obserwuję jako: klaudiett
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: liburaklaudia@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: / NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  75. 1) Obserwuję jako: Serenitka B
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: akasha162@interia.eu
    3) Baner TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/890041834369222?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Monika Bochman
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Serenitka
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. 1) Obserwuję jako: frau
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: a_nusia93@buziaczek.pl
    3) Baner TAK http://anusia93.blogspot.com/
    udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/anna.k.niemiec.3/posts/1555747811332912
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Anna Karolina Niemiec
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: frau
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://anusia93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako: Wiktoria Fiutak
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    Email: wikafiutak@interia.pl
    Baner: Nie
    Lubią na fb Tak jako: Wiktoria Fiutak
    Obserwuje na instagramie: Tak
    Obserwuję na bloglovin :Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  78. 1) Obserwuję jako: dorota wysocka
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: dorota_wysocka@epf.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/790075721029004?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Dorota Wysocka
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  79. 1) Obserwuję jako: Adrianna Karpowicz
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK - teraz się tylko logowałam
    2) E-mail:adriannakarpowicz@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, Adrianna Karpowicz
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK pazurkiumyszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. 1) Obserwuję jako: Pani Lecter
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: agatajedynamla@gmail.com
    3) Baner: TAK pani-lecter.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Agata Nalborska
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: pani_lecter
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  81. 1) Obserwuję jako: Sczypta Magii
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: szczyptamagii@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://ujrzecsiebie.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/kinga.matusiak.9/posts/877927142258901
    4) Lubię na fb: TAK, Kinga Wlazło
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Szczypta Magii
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://ujrzecsiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. 1) Obserwuję jako: koka.
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: radzimila@onet.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://zycieczko.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK - Aleksandra U(...)
    5) Obserwuję na instagramie: TAK - ukulelke
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK spojrzeniem (koka)
    7) Dodałam do blogrolla: TAK zycieczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. 1) Obserwuję jako: Science Woman
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: hbanasiak@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://makeupibreakup.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako:Hania Banasiak
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: science_woman
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Hania Banasiak
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://makeupibreakup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. 1) Obserwuję jako: Smileee :D
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: ilovehorses@opoczta.pl
    3) Baner: tak, http://music-in-my-lifee16.blogspot.com/
    udostępnienie: TAK, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=397665127058570&id=100004452585106
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Madziulaa Ef
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK, http://music-in-my-lifee16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. 1) Obserwuję jako: Missisipi
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: ania.maj68@onet.pl
    3) Baner: tak, http://psiaki-swiata.blogspot.com/
    udostępnienie: TAK, udostępniłam zarówno to spod linku: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1538562509725548&id=100007154413316 jak i to trwające aktualnie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1538562603058872&id=100007154413316&pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Mysia Mała
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK, http://psiaki-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. 1) Obserwuję jako: OnlyOne
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: magda.misiak@opoczta.pl
    3) Baner: tak, http://horses-are-my-life-forever.blogspot.com/
    udostępnienie: TAK: https://www.facebook.com/taka.madzia/posts/1517582555173712?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Taka Madzia
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK, http://horses-are-my-life-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. 1) Obserwuję jako: Zuza
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: fraglesik08@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK dialoginaiwne.blogspot.com
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję jako; Emilia Ciechańska
    e-mail: ema9088@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. 1) Obserwuję jako: Jolanta K.
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: jolciaa13035@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  90. 1) Obserwuję jako: Pink Lipstick
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: pinklipstickmua@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Agata Ce
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Pink Lipstick
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  91. 1) Obserwuję jako: Ada Łozowska
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: adrianna.lozowska@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: tak, https://www.facebook.com/ada.lozowska/posts/888109034556587?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Ada Łozowska
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  92. 1) Obserwuję jako: Kasia Figiel
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: childboomboox@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako Kasia Figiel
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: _liveandletdie_
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  93. 1) Obserwuję jako: Paulina D
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail: paulinka-5559@o2.pl
    3) Baner/udostępnienie: nie
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Paulina Dwojakowska
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: pauliska168
    6) Obserwuję na bloglovin: nie
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  94. 1) Obserwuję jako: becka007
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail:bbednarek86@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Beata bednarek
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, strelitza
    6) Obserwuję na bloglovin: j NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  95. 1) Obserwuję jako: Joasiaczek
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: asikkk2@wp.pl
    3) Baner: http://mowtylkoszeptem.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako:Joanna Nowak
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: joanna789
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  96. 1) Obserwuję jako: Niucha von Purr
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: shiikyo@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Marta Jeziorska
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  97. 1) Obserwuję jako: Natalia Byra
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: im.mealm@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK/TAK
    FB:
    https://www.facebook.com/GYMendFITNESSmotivation/photos/a.504093316378893.1073741828.495739290547629/677653752356181/?type=1
    BLOG : http://mealm.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Gym & Fitness Motivation
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: byreczkaa
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: NataliaByra
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://mealm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. 1) Obserwuję jako: Kaś. Klub Kosmetyczny
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: klubkosmetyczny@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://www.klubkosmetyczny.pl/
    4) Lubię na fb: TAK, jako Klub Kosmetyczny
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako panikaskas (obserwowałam wcześniej, chwilę temu nie będac tego pewna kliknęłam "obserwowanie" i przestało obserować, wiec wysłałam prośbę o obserwację jeszcze raz)
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  99. 1) Obserwuję jako: dobiezka
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: dobiezka@o2.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/martajotdobieqa/posts/327680344090644
    4) Lubię na fb: TAK, jako: / Marta D.
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: dobiezka
    6) Obserwuję na bloglovin: nie
    7) Dodałam do blogrolla:nie

    OdpowiedzUsuń
  100. 1) Obserwuję jako: swiaturody159
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: swiaturody159@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Świat Urody
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://swiaturody159.blogspot.com

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  101. 1) Obserwuję jako: Invisible
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: mystery_m25@vp.pl
    3) Baner: TAK, http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK, http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (36) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: