00:13

Mikołajowe rozdanie! ZAKOŃCZONE.

Witajcie. Mamy 6 grudnia, mikołajki. Dlatego postanowiłam obdarować Was kilkoma drobiazgami.


Co możecie wygrać:

* szampon Ultra Doux olejek awokado i masło karite
* szampon jajeczny z kolagenem BingoSpa
* balsam Balea
* peeling Tutti Frutti
* pastylka do kąpieli Funny Farm
* domowy pedicure Perfecta
* domowy manicure Perfecta

Zasady:
Obowiązkowo:
1) Musisz zostać obserwatorem bloga. (+ 1 los)
    Jeśli już jesteś otrzymujesz dodatkowy los. 
2) Podaj adres e-mail.
Dodatkowo:
3) Dodaj baner lub udostępnij na fb  (+ 1 los), w przypadku udostępnienia na blogu i fb (+2 losy)
4) Polub fanpage: KLIK (+1 los)
5) Obserwuj instagram: KLIK (+ 1 los)
6) Obserwuj bloglovin: KLIK (+ 1 los) 
7) Dodaj do blogroll'a. (+1 los)

Wzór zgłoszenia:
1) Obserwuję jako: 
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK / NIE
2) E-mail:
3) Baner/udostępnienie: TAK (podaj adres bloga lub link udostępnienia) / NIE
4) Lubię na fb: TAK, jako: / NIE
5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: / NIE
6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: / NIE
7) Dodałam do blogrolla: TAK (podaj adres bloga) / NIE

Regulamin.
1. Jestem organizatorem rozdania.
2. Pokrywam koszty wysyłki.
3. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
4. Rozdanie trwa od 06.12 - 11.01.2015 do godziny 23.59
5. Wyniki podam do 5 dni od zakończenia rozdania. (postaram się jak najszybciej)
6. Na adres zwycięzcy czekam 2 dni, po upływie tego czasu losuję kolejną osobę,.
7. Aby wziąć udział należy wypełnić zgłoszenie w komentarzu poniżej.
8. Jeśli bierzesz udział, a nie masz 18 lat, musisz posiadać zgodę opiekuna prawnego.
9. Rozdanie skończy się 06.01, jeśli zgłosi się minimalnie 40 osób, w przeciwnym wypadku zostanie przedłużone.
10. Wszystkie kosmetyki są nowe, nieużywane.
11. Rozdanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami) 
12. Jako organizator mam prawo do zmiany regulaminu, z wcześniejszym powiadomieniem Was.
Nie biorę pod uwagę zgłoszeń anonimów i osób mających bloga do rozdań.
Mam nadzieję, że spodobały się Wam kosmetyki i że weźmiecie udział ;)
Pozdrawiam gorąco. 
Hohohoho ;D

105 komentarzy:

  1. 1) Obserwuję jako: byCarol
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: bizarre.case@onet.eu
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=359756510872457&id=257725244408918
    4) Lubię na fb: TAK, jako: / NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1) Obserwuję jako: AniaSKF
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: 11lip85@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Anna Mirocha
    5) Obserwuję na instagramie: nie naleziono strony :(
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Aniunitka
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Obserwuję jako: justi912
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: magda38912190@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Obserwuję jako: Agnieszka Winciorek
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: agnieszka_winciorek@wp.pl
    3) Baner TAK: liveagi.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Agnieszka Winciorek
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Agnieszka Winciorek
    7) Dodałam do blogrolla: TAK liveagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1) Obserwuję jako: Wiola N.
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: lola16054@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://parechwilumnie.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://parechwilumnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) Obserwuję jako: Magdalena Pasek
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: madzikpase@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://madziatestuje.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Magdalena Pasek
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. 1) Obserwuję jako: Ewka501
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: ewka501@op.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    4) Lubię na fb:NIE
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: very_crazygirl
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. 1) Obserwuję jako: rudy włos
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: kasdwaraz@gmail.rudywlos.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, rudy włos
    5) Obserwuję na instagramie: TAK tzn chętnie, ale link nie działa
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. 1) Obserwuję jako: Edyta H.
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: edytka249@poczta.onet.pl
    3) Baner allthesnuff.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Edyta Hendzel
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: tarxjant
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: LadyLady Me
    7) Dodałam do blogrolla: TAK allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego mój komentarz został usunięty? Był w nim jakiś błąd?

      Usuń
    2. usunęłam przez przypadek, wybacz.. zgłoś się jeszcze raz ;)

      Usuń
    3. 1) Obserwuję jako: ma ra
      Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
      2) E-mail: mara180893@gmail.com
      3) Baner/udostępnienie: NIE
      4) Lubię na fb: TAK, jako: Ma Ra
      5) Obserwuję na instagramie: NIE
      6) Obserwuję na bloglovin: NIE
      7) Dodałam do blogrolla: NIE

      Usuń
  11. 1) Obserwuję jako: Teresa Mk
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: terenia1234mk@interia.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://terereniamk.blogspot.com/ oraz https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1499402960348098&id=100008352240094&pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Teresa Mk
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako:Teresa Mk
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://terereniamk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: boou
    Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    2. Email: boo_oo@wp.pl

    reszta na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1) Obserwuję jako: aaangelllaaa 94
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail:aaangelllaaa@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK aaangelllaaa.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako angelika reczek
    5) Obserwuję na instagramie: nie
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako aaangelllaaa 94
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  14. 1) Obserwuję jako: brisingr M
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: brisingrm18@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. 1) Obserwuję jako: Magdalena Woźniak
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: madziof@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: Nie
    4) Lubię na fb: TAK jako Madziof
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako Madziof
    6) Obserwuję na bloglovin: Nie
    7) Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  16. 1) Obserwuję jako: Benia besia
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail:bernadetaaa@interia.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/816776521716509?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Bernadeta Bomba
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. 1) Obserwuję jako: isia Q
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail:isiaq46@gmail.com
    3) Baner nie
    4) Lubię na fb: nie
    5) Obserwuję na instagramie: tak
    6) Obserwuję na bloglovin: nie
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wchodzi mi niestety link twojego instagrama :(

    OdpowiedzUsuń
  19. 1) Obserwuję jako: margaret-lifestyle
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: lifestylemargaret@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://margaret-lifestyle.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: chciałabym, ale link nie działa "nie znaleziono strony"
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. 1) Obserwuję jako: nieidealniezidealnizowana
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: karuss96@o2.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK,
    Baner: http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/p/rozdania.html
    Facebook: https://www.facebook.com/nieidealniezidealnizowana.blogspot/posts/373293052834031
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Karolina Rogala
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  21. zapraszam do konkursu u siebie :)
    http://teczowykitek.blogspot.com/2014/12/swiateczne-rozdanie-sponsorowane.html

    OdpowiedzUsuń
  22. 1) Obserwuję jako: Kasia
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    3) Baner / modawedlugkasi.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Katarzyna Majdan
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  23. ) Obserwuję jako: Frugola
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: frugola25@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: / NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 1) Obserwuję jako: Sylwia Bomba
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: sylviaaa100@interia.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/330182060520469?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Sylwia Bomba
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  25. 1) Obserwuję jako: linka1312
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail:linka132@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: paulina jatczak
    5) Obserwuję na instagramie:
    6) Obserwuję na bloglovin:
    7) Dodałam do blogrolla:

    OdpowiedzUsuń
  26. 1) Obserwuję jako: Nely
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: olunia1881@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Nely
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  27. ja podziękuje, ale życzę wszystkim powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  28. 1) Obserwuję jako: Yume Mi
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: yume2162@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: / NIE
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: anna_kropka
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  29. 1) Obserwuję jako: villemo
    Obserwowałam przed rozdaniem: tak
    2) E-mail: justynadzielska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. 1) Obserwuję jako: czarnulkaa
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: klaudia.sobolewska277@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK banner czarnulkaablog.blogspot.com
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  31. 1) Obserwuję jako: ann bee
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail: anka09@vp.pl
    3) Baner/udostępnienie: https://www.facebook.com/anna.szmid/posts/398756386956810
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Anna Szmid
    5) Obserwuję na instagramie: nie
    6) Obserwuję na bloglovin: nie
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  32. 1) Obserwuję jako: ESM Beauty
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: esmbeauty@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/esmbebeauty/posts/740766902644327
    4) Lubię na fb: TAK ESM Be Beauty Make Up
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: esmbebeauty
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK esm-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. 1) Obserwuję jako:Jose Josse
    Obserwowałam przed rozdaniem:NIE
    2) E-mail:cytryneczka14@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Monika Maria Herman
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  34. 1) Obserwuję jako: Karolina Kołodziej
    Obserwowałam przed rozdaniem: Nie
    2) E-mail: karolcia100@autograf.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=714889495254344&id=100001998991859&pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Karolina Kołodziej
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  35. Wzór zgłoszenia:
    1) Obserwuję jako: Anna Zierold
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail:azierold@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/azierold1/posts/811414655564293?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako:Anna Zierold
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  36. 1) Obserwuję jako:Bogusława Kołodziej
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: arktos53@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK fb https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=321120844745963&id=100005441494061&pnref=story
    4) Lubię na fb: Tak jako Bogusława Kołodziej
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  37. OBSERWUJE JAKO Aneta Myśliwiec
    OBSERWOWALAM PRZED ROZDANIEM NIE
    EMAIL anetazola1992r@wp.pl
    BANER UDOSTEPNIENIE TAK FB https://www.facebook.com/adam.mysliwiec.39/posts/311187795754078?pnref=story
    LUBIE NA FB JAKO Aneta Adam Myśliwiec
    OBSERWUJE NA INSTAGRAMIE NIE
    OBSERWUJE NA BLOGLOVIN NIE
    DODALAM DO BLOGROLLA NIE

    OdpowiedzUsuń
  38. 1) Obserwuję jako: orangemisia
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: orangemisiunia@buziaczek.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Paulina Kochanek
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako : zaczarowanaa
    Baner: www.me-and-my-passions.blogspot.com
    E-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    Reszta nie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. 1) Obserwuję jako: Zdzisława Imianowska
    Obserwowałam przed rozdaniem:NIE
    2) E-mail:rybkazg2@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/mlecznakrowka/posts/746751898744326
    4) Lubię na fb:NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla NIE

    OdpowiedzUsuń
  41. 1) Obserwuję jako: Neonowa
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: keepitinmyblackbox@gmail.com
    3) Baner TAK http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  42. 1) Obserwuję jako: Charlotte
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: karolaadx@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK karoliina-kari.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Karola Zielińska
    5) Obserwuję na instagramie: / NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: / NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  43. 1) Obserwuję jako: Paulina Joanna
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail:paulina.joanna16@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Paulina A
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: paulina45
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  44. 1) Obserwuję jako: Liwaj1
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: hannachodorowska.55@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK
    https://www.facebook.com/hanna.cha.73/posts/1506493142949740?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Hanna Ch-a
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  45. 1) Obserwuję jako: kosmetycznapasjaa
    Obserwowałam przed rozdaniem:NIE
    2) E-mail: moniapyrkos@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/kosmetycznapasja/posts/758391707582792
    4) Lubię na fb: TAK, jako: kosmetycznapasja
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: kosmetyczna_pasja
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: Rudaaa12
    E-mail: kornelia.wlosiak@gmail.com
    Lubię na FB jako rudaa12.blogspot.com
    reszta na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. 1) Obserwuję jako: madzia
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: madzia3991@interia.eu
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako madziami93
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: madzia
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  48. 1) Obserwuję jako: Magdalena Kwiatkowska
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: magdalenakwiatkowska01@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  49. 1) Obserwuję jako: Monika B
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: monek188@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK Monika Brych
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  50. 1) Obserwuję jako: Barbara Danielska
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: duszyczka2000@interia.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK na FB, https://www.facebook.com/baska.barbara.71/posts/1516695575274346?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Basia Danielska
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  51. 1) Obserwuję jako: Paula S.
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail: paulusia_s@op.pl
    3) Baner/udostępnienie: nie
    4) Lubię na fb: TAK, jako:Land-of-bliss
    5) Obserwuję na instagramie: nie
    6) Obserwuję na bloglovin:nie
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  52. 1) Obserwuję jako: Iga A
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: 123igaaa@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://igaa123.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Iga Ara
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: souril
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://igaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. 1) Obserwuję jako: vixtich.
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: vixtich@wp.pl
    3) Baner: TAK http://reflections-in-my-life.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako Paulina Graczyk
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: vgrv
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  54. 1) Obserwuję jako: Rincewind99
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail: rincewind9998@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/rincewind99/posts/418547031630324
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Agnieszka K
    5) Obserwuję na instagramie: nie
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Rincewind
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  55. 1) Obserwuję jako: szyję więc jestem
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: pola03081993@o2.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/paulina.majchrzycka.1/posts/1390791227884331?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Paulina M.
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  56. W regulaminie jest napisane,że konkurs trwa do 6.01 2014,a nie 2015?;)

    OdpowiedzUsuń
  57. 1) Obserwuję jako: Oblivion
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: holy.smoke1990@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  58. 1) Obserwuję jako: kanwuje czytam testuję
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: ewcius1991@vp.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Acne skin
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  59. 1) Obserwuję jako: Katarzyna Wierzba
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail:kaja350@vp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/874316869286935
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Kasia Wierzba
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Kasia Wierzba
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: Wiktoria Ktoś
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: wiktoriaktos73@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK jestemfolta.blogspot.com na pasku bocznym
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Wiktoria F.
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: wiksonss
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  61. 1) Obserwuję jako: wiolkaa93
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: mojczyk@wp.pl
    3) Baner TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Magda N
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: / NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. 1) Obserwuję jako: aszaszka
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: agn.ciu17@op.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Agnieszka
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  63. 1) Obserwuję jako Ilona Pałka
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: styranaa@o2.pl
    3) Udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/natalia.marczewska.37/posts/648692345256524
    4) Lubię na fb: TAK Ilona Pałka
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: ilonapalka13
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  64. 1) Obserwuję jako: Polish Belieber
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: anitka.lal@interia.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Anita Lal
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: neverbenance
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  65. 1) Obserwuję jako: Karolina Kozdrowiecka
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: kozdrolina@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Karolina Kozdrowiecka
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  66. Obserwuje jako : Karolina Kowalska
    Nie obserwowałam przed rozdaniem
    E-mail: karolcia2612@o2.pl
    Baner: http://keep-calm-and-eat-sweets.blogspot.com/ koniec bocznego paska
    Lubie na fb jako Karolina Olejko
    Nie obserwuje na instagramie
    Obserwuje na blogovin: jako Karolina
    Nie dodałam do blogrolla

    OdpowiedzUsuń
  67. 1) obserwuję jako: Dominika Miśka
    obserwowałam przed rozdaniem:: Nie
    2) E-mail: dominika.kwolek@onet.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://jestemmiska.blogspot.com/
    4) lubię na fb: tak, jako Dominika Kwolek
    5) obserwuję na instagramie: tak, jako xdominikax33
    6) obserwuję na blogvin: nie
    7)odałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  68. 1) Obserwuję jako: nr147
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: nr104@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK, https://www.facebook.com/natalia.rzepka.7/posts/774886909248471
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Natalia Rzepka
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  69. 1) Obserwuję jako: anioleek89
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: anioleek89@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Marta P.
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: martusiaa89
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: anioleek89
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  70. 1) Obserwuję jako: Reanimacja Blondynki
    2) E-mail: reanimacjablondynki@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: -
    4) Lubię na fb: Reanimacja Blondynki
    5) Obserwuję na instagramie: Reanimacjacja_blondynki
    6) Obserwuję na bloglovin: -
    7) Dodałam do blogrolla: -

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako: Agata Wasiak-Bartczak
    Lubię na FB jako: Marta W
    e-mail szarlotka303@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. 1) Obserwuję jako: diamonds
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: marilyn77700@gmail.com
    3) Baner: TAK carpediem7070.blogspot.com
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK carpediem7070.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. 1) Obserwuję jako: klaudiett
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: liburaklaudia@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: / NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  74. 1) Obserwuję jako: Serenitka B
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: akasha162@interia.eu
    3) Baner TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/890041834369222?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Monika Bochman
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Serenitka
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. 1) Obserwuję jako: frau
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: a_nusia93@buziaczek.pl
    3) Baner TAK http://anusia93.blogspot.com/
    udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/anna.k.niemiec.3/posts/1555747811332912
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Anna Karolina Niemiec
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: frau
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://anusia93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako: Wiktoria Fiutak
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    Email: wikafiutak@interia.pl
    Baner: Nie
    Lubią na fb Tak jako: Wiktoria Fiutak
    Obserwuje na instagramie: Tak
    Obserwuję na bloglovin :Nie
    Dodałam do blogrolla: Nie

    OdpowiedzUsuń
  77. 1) Obserwuję jako: dorota wysocka
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: dorota_wysocka@epf.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/790075721029004?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Dorota Wysocka
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  78. 1) Obserwuję jako: Adrianna Karpowicz
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK - teraz się tylko logowałam
    2) E-mail:adriannakarpowicz@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, Adrianna Karpowicz
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK pazurkiumyszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. 1) Obserwuję jako: Pani Lecter
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: agatajedynamla@gmail.com
    3) Baner: TAK pani-lecter.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Agata Nalborska
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: pani_lecter
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  80. 1) Obserwuję jako: Sczypta Magii
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: szczyptamagii@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://ujrzecsiebie.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/kinga.matusiak.9/posts/877927142258901
    4) Lubię na fb: TAK, Kinga Wlazło
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Szczypta Magii
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://ujrzecsiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. 1) Obserwuję jako: koka.
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: radzimila@onet.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://zycieczko.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK - Aleksandra U(...)
    5) Obserwuję na instagramie: TAK - ukulelke
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK spojrzeniem (koka)
    7) Dodałam do blogrolla: TAK zycieczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. 1) Obserwuję jako: Science Woman
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: hbanasiak@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://makeupibreakup.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako:Hania Banasiak
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: science_woman
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Hania Banasiak
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://makeupibreakup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. 1) Obserwuję jako: Smileee :D
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: ilovehorses@opoczta.pl
    3) Baner: tak, http://music-in-my-lifee16.blogspot.com/
    udostępnienie: TAK, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=397665127058570&id=100004452585106
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Madziulaa Ef
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK, http://music-in-my-lifee16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. 1) Obserwuję jako: Missisipi
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: ania.maj68@onet.pl
    3) Baner: tak, http://psiaki-swiata.blogspot.com/
    udostępnienie: TAK, udostępniłam zarówno to spod linku: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1538562509725548&id=100007154413316 jak i to trwające aktualnie: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1538562603058872&id=100007154413316&pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Mysia Mała
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK, http://psiaki-swiata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. 1) Obserwuję jako: OnlyOne
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: magda.misiak@opoczta.pl
    3) Baner: tak, http://horses-are-my-life-forever.blogspot.com/
    udostępnienie: TAK: https://www.facebook.com/taka.madzia/posts/1517582555173712?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Taka Madzia
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK, http://horses-are-my-life-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. 1) Obserwuję jako: Zuza
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: fraglesik08@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK dialoginaiwne.blogspot.com
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako; Emilia Ciechańska
    e-mail: ema9088@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. 1) Obserwuję jako: Jolanta K.
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: jolciaa13035@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  89. 1) Obserwuję jako: Pink Lipstick
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: pinklipstickmua@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Agata Ce
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: Pink Lipstick
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  90. 1) Obserwuję jako: Ada Łozowska
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: adrianna.lozowska@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: tak, https://www.facebook.com/ada.lozowska/posts/888109034556587?pnref=story
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Ada Łozowska
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  91. 1) Obserwuję jako: Kasia Figiel
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: childboomboox@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako Kasia Figiel
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: _liveandletdie_
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  92. 1) Obserwuję jako: Paulina D
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    2) E-mail: paulinka-5559@o2.pl
    3) Baner/udostępnienie: nie
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Paulina Dwojakowska
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: pauliska168
    6) Obserwuję na bloglovin: nie
    7) Dodałam do blogrolla: nie

    OdpowiedzUsuń
  93. 1) Obserwuję jako: becka007
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail:bbednarek86@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Beata bednarek
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, strelitza
    6) Obserwuję na bloglovin: j NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  94. 1) Obserwuję jako: Joasiaczek
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: asikkk2@wp.pl
    3) Baner: http://mowtylkoszeptem.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: TAK, jako:Joanna Nowak
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: joanna789
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  95. 1) Obserwuję jako: Niucha von Purr
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: shiikyo@wp.pl
    3) Baner/udostępnienie: NIE
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Marta Jeziorska
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  96. 1) Obserwuję jako: Natalia Byra
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: im.mealm@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK/TAK
    FB:
    https://www.facebook.com/GYMendFITNESSmotivation/photos/a.504093316378893.1073741828.495739290547629/677653752356181/?type=1
    BLOG : http://mealm.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Gym & Fitness Motivation
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: byreczkaa
    6) Obserwuję na bloglovin: TAK, jako: NataliaByra
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://mealm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. 1) Obserwuję jako: Kaś. Klub Kosmetyczny
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: klubkosmetyczny@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://www.klubkosmetyczny.pl/
    4) Lubię na fb: TAK, jako Klub Kosmetyczny
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako panikaskas (obserwowałam wcześniej, chwilę temu nie będac tego pewna kliknęłam "obserwowanie" i przestało obserować, wiec wysłałam prośbę o obserwację jeszcze raz)
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: NIE

    OdpowiedzUsuń
  98. 1) Obserwuję jako: dobiezka
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: dobiezka@o2.pl
    3) Baner/udostępnienie: TAK https://www.facebook.com/martajotdobieqa/posts/327680344090644
    4) Lubię na fb: TAK, jako: / Marta D.
    5) Obserwuję na instagramie: TAK, jako: dobiezka
    6) Obserwuję na bloglovin: nie
    7) Dodałam do blogrolla:nie

    OdpowiedzUsuń
  99. 1) Obserwuję jako: swiaturody159
    Obserwowałam przed rozdaniem: TAK
    2) E-mail: swiaturody159@gmail.com
    3) Baner/udostępnienie: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    4) Lubię na fb: TAK, jako: Świat Urody
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK http://swiaturody159.blogspot.com

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  100. 1) Obserwuję jako: Invisible
    Obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    2) E-mail: mystery_m25@vp.pl
    3) Baner: TAK, http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/
    4) Lubię na fb: NIE
    5) Obserwuję na instagramie: NIE
    6) Obserwuję na bloglovin: NIE
    7) Dodałam do blogrolla: TAK, http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger