23:35

Liebster Award.

Nie mogę uwierzyć, że mamy już 8 grudnia. Tak ten czas zapierdziela.. Coś mnie przeziębienie próbuje złapać, ale nie daję się..

Ostatnio zostałam nominowana do liebster award przez Magdę z bloga.




 

1) Dokończ zdanie "Mam słabość do..."

słodyczy, małych dzieci, kosmetyków i ubrań.


2) Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?

Bez powietrza!
 

3) Co byś zrobiła, gdyby teraz ktoś wręczył Ci milion dolarów?

Najpierw rozpłakałabym się ;D
Później poszłabym na wieelkie zakupy, kupiłabym mieszkanie u mnie w mieście, i w Warszawie i w Krakowie, no i w Londynie. Część oddałabym na cele charytatywne. No i wybrałabym się do USA i na meega zakupy do Mediolanu.


4) Co jest ważniejsze wygląd czy charakter? (Uzasadnij)

Wiadome, że charakter, ale cóż.. Nie oszukujmy się wygląd też jest ważny.


5) Co zabrałabyś na bezludną wyspę?

Nie udałabym się tam.. 


6) Najpiękniejsze miejsce jakie odwiedziłaś?

 Rzym. Jest tam tak magicznie. Stare zabytki, nowe budowle. Wspaniała pogoda. 


7) Twoja recepta na smutne dni to..?

Kubek herbaty, książka/gazeta, muzyka i od razu robi się lepiej.



8)  Jesteś osobą rozważną czy podejmujesz raczej decyzje pod wpływem chwili?

Zwykle jestem rozważna, dokładnie przemyślam co i jak, ale zdarza się, że decyduję coś nagle.


9) Lepiej mieszkać w domu czy w mieszkaniu- dlaczego? 



Od zawsze mieszkam w mieszkaniu praktycznie w centrum i z jednej strony chciałabym mieszkać w domu, ale blisko miasta, a z drugiej strony lubię mieszkać w bloku.


10) Czy posiadasz jakieś zdjęcie, które szczególnie Ci się podoba?

 Mam i to całe mnóstwo :)

Pokażę kilka, które obecnie mam na dysku, bo nie chce mi się szukać na płytach.

jeden z najlepszych wyjazdów z przyjaciółmi <Bieszczady 2011>

Takie magiczne to zdjęcie..


11) Jakie jest Twoje drugie i trzecie imię? :)

Na drugie mam Monika, zaś na Bierzmowaniu na patronkę wybrałam Marię Magdalenę.


Moje pytania:

1. Dlaczego wybrałaś taki nick?
2. Czy nosisz okulary?
3. Twój sposób na zimowy poranek?
4. Ulubiona piosenka z dzieciństwa?
5. Lubisz burzę/ dlaczego tak, dlaczego nie?
6. Kim chciałaś być w przeszłości? Udało się zrealizować marzenie?
7. Wolisz dostawać czy dawać?
8. Masz zwierzaka?
9. Ulubiona pora roku? Dlaczego akurat ta?
10. Ulubiona marka?
11. Najlepsze wspomnienie z podstawówki?


Nominuję:












23 komentarze:

  1. fajne odpowiedzi! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjeny to zdjęcie z uwalonymi butami jest najcudowniejsze ! kurde czego ja takich nie mam ;(

    dziekuje za nominacje ;* postaram się odpowiedź jakoś syzbko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ;D

      wiesz błoto nieraz bywa, możesz sobie ubrudzić :**

      Usuń
  3. Świetny tag :-) a wypady w Bieszczady są najlepsze z przyjaciółmi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne imię wybrałaś na bierzmowaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na smutny dzień herbata i dobra komedia :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z Bieszczad the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zanim przeczytałam podpis przedostatniego zdjęcia to myślałam, że to Woodstock :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahaha znowu :P ? Ostatnio jakiś straszny wysyp tych nominacji u mnie, dziękuję kochana :) Mogłabym odpowiedzieć w komentarzu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie wiem, samo tak jakoś wyszło.
      2. Tak, minusy już jakiś czas.
      3. Wylegiwanie się w łóżku, ale jak już wstanę wcześniej to idę zrobić sobie gorącą herbatę lub kakao.
      4. LFO – Summer Girls
      5. Nie koniecznie burzę, ale lubię wilgoć unoszącą się w powietrzu tuż przed albo tuż po niej.
      6. Chciałam być stewardessą albo agentem FBI – niestety nie udało się xD
      7. Zależy co 
      8. Nie, ale mam brata, wystarczające zwierze :P
      9. Lato, bo zwykle są zagraniczne wakacje i jest śliczna pogoda, nie muszę zamarzać tak jak teraz, a jestem ciepłolubna.
      10. Nie mam.
      11. Ojej kiedy to było, mało co pamiętam z podstawówki.

      Usuń
    2. dzięki za odp :)

      haha też mam brata ;D

      Usuń
  9. Ciekawe odpowiedzi :) Zdecydowanie też bym się nie uda na bezludną wyspę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja podobnie spożytkowałabym wygraną na loterii :D Ja z kolei mieszkam w domu jednorodzinnym, ale czasem wolałabym w bloku, że względu na ogrom obowiązków, chociażby zimą palenie w centralnym, okropnie tego nie lubię, ale marznąć też nie lubię :D

    A dziękuję za Twoją nominację, podobnie jak Szarona też odpowiem szybciutko w komentarzu.
    1. Dlaczego wybrałaś taki nick? - Bo to końcówka od mojego imienia MoNIKA. :)
    2. Czy nosisz okulary? - Noszę noszę, wada nabyta niestety, ale niewielka.
    3. Twój sposób na zimowy poranek? - Leżakowanie w łóżku w ciepłej piżamce :D
    4. Ulubiona piosenka z dzieciństwa? - Hmm chyba jakaś Majki Jeżowskiej ale nie pamiętam tytułu :)
    5. Lubisz burzę/ dlaczego tak, dlaczego nie? - Nie lubię, przy gwałtownych zawsze boję się, że naleje mi się wody do domu, już nie raz tak było.
    6. Kim chciałaś być w przeszłości? Udało się zrealizować marzenie? - Modelką, projektantką mody. Nie udało mi się spełnić tych marzeń niestety albo i stety :D
    7. Wolisz dostawać czy dawać? - I jedno i drugie, cieszę się kiedy mnie spotka coś miłego, ale także mam ogromną radość jeśli widzę uśmiech na twarzy osoby obdarowanej upominkiem, prezentem czy dobrym słowem.
    8. Masz zwierzaka? - Mam jednego kotka, a miałam dwa, ale niestety na początku grudnia tego drugiego zabiło jakieś auto na drodze, do dziś nie mogę tego przeboleć, strasznie mi go brakuje i drugiemu kotkowi który został sam chyba też ;(
    9. Ulubiona pora roku? Dlaczego akurat ta? - Lato - uwielbiam za słońce, ciepełko, piękne kwiaty i możliwość spędzania czasu w ogrodzie.
    10. Ulubiona marka? - Chyba Atmosphere, mam mnóstwo ciuchów właśnie z Primarku :D
    11. Najlepsze wspomnienie z podstawówki? - Z podstawówki? Hmm To było tak dawno, że nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Milion dolarów... ojj dobrze bym się kasiorką zajęła :D Najpierw wybudowałabym dom! Działka jest więc szybko by poszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęściara ! ja musiałabym i działkę kupować ;D

      Usuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger