niedziela, 3 listopada 2013

Avon Sensuelle-balsam.

Dzisiaj przedstawię Wam pewien, pięknie pachnący balsam z Avonu. Kupiłam go wraz z wodą toaletową, o takiej samej nazwie.

Od producenta: Sensuelle to zapach zainspirowany naturalnym świetlistym pięknem kobiecej skóry. Wzbogacony ciepłem i naturalnym blaskiem, który ją przenika. Całkowicie osobisty, zmysłowy i wyjątkowy, tak jak kobieta sama w sobie. Harry Fremont, Twórca zapachu Stworzył m.in. Ralph Lauren Romance, Avon Pur Blanca, Calvin Klein CK One.
Sposób użycia: Obficie wmasuj w skórę całego ciała. Stosuj tak często, jak potrzebujesz.

Pojemność: 150 ml

Cena: 59,90 za zestaw (balsam, woda, perfumetka)

Skład: Aqua, mineral oil, glicerin, stearic acid, glyceryl stearate, peg-100 stearate, dimethicone, parfum, petrolatum, caprylic/capric triglyceride, phenoxyethanol, cetyl alcohol, methylparaben, carbomer, potassium hydroxize, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, disodium edta, coumarin, geraniol, butylphenyl methylpropional, linalool, citronellol, limonene, alpha-isomethyl ionone. <1021877-001>
Moja ocena: Największą jego zaletą jest zapach, który długo utrzymuje się na skórze. Pachnie nawet 7, 8 godzin, co uważam, że to jest długo, bo niektóre balsamy czuć do 2, 3 godzin i koniec. Balsam znajduje się w różowej tubce, z nakrętką typu "klik". Nie jest to gęsty balsam, ale też nie płynny. Łatwo się rozsmarowywuje, szybko się wchłania.
Ocena: 5/5 - nie mam mu nic do zarzucenia. Szkoda, że nie można go kupić samego :)



14 komentarzy:

  1. SZKODA, że jest dostępny tylko w zestawie:( nie znoszę takich ofert, a bardzo mnie zachęciłaś do tego balsamu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten balsam wydaje się ciekawy, musi pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam i nawet nie wąchałam tego zapachu, ale widzę, że jest warty uwagi ;) Na pewno na święta będzie w zestawie z wodą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że będzie i polecam, bo i woda jest warta uwagi :)

      Usuń
  4. miałam kiedys ten balsam :) jak dla mnie nie miał jakiś specjalnych właściwości nawilżających i pielęgnujących ale pachniał nieziemsko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, lekko nawilża, ale przekonał mnie zapachem :)

      Usuń
  5. Dla mnie to za słabe nawilżenie :) Mam suchą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam normalną, więc nie potrzebuję "wielkiego" nawilżenia :)

      Usuń
  6. nie lubie za bardzo balsamów z Avon :(

    OdpowiedzUsuń
  7. niektórych w ogóle nie czuć, zaraz po użyciu zapach się ulatnia. Ja miam balsam z zapachu City Rush, ciekawa jestem jak się sprawdzi ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak za zestaw - ciekawa cena ;)

    A balsamy z Avonu miałam bodajże tylko z serii Naturals :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (36) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: