00:03

Sierpniowe denko.


Pokażę Wam moje największe denko w historii. Dawniej normalnie kończyłam kosmetyk i wyrzucałam opakowanie. A teraz? Z wielką radością zużywam do końca produkty i puste opakowania chomikuję w reklamówce za szafką. Jak to zobaczył mój brat to mało, że się nie popłakał ze śmiechu :D
Muszę przyznać, że sprawia mi jakąś dziwną radość.
Też tak macie czy tylko ja jestem jakaś nienormalna? :D


Kupię ponownie.

Nie kupię.

Nie kupię.

Kupię.

Nie kupię.

Kupię.

Kupię.

Kupię.

Kupię. 

Kupię.

Na pewno nie kupię.

Jak tylko go znajdę to z pewnością kupię. 

Kupię.

Hmm... może.

Nie kupię.



Kupię.

Kupię.

14 komentarzy:

  1. całkiem spore te denko, uzywam kilka tych samych produktów...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore denko :) Miałam z tego tylko płyn micelarny, który bardzo lubię i ten pierwszy tusz, który niestety trochę mnie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam inne oczekiwania co do tego tuszu :) ale zły nie jest.

      Usuń
  3. Bardzo często używam płatków Carea:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie złe wykończenie..i widzę mojego ulubieńca z Biedronki!:))
    obserwuję! i zapraszam na moje rozdanie..http://thezuuzaa.blogspot.com/2013/09/321rozdanie.html :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Micelarkę z Biedronki też miałam i też kupię po raz kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w mojej zabawie, ale nie widzę banerka

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię żele z avonu, teram mam niebieski z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. That's a lot of products! I haven't used many of these. But Nivea Pearl deo is one of my most fav. thing!!! :)
    Do check out my page too sometime! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Google Plus | Bloglovin | Networked Blogs | Facebook | Twitter | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie te płatki na oczy nie do końca przypadły do gustu heh nie potrzebuje ich jak na razie

    OdpowiedzUsuń
  10. moje denko duzo skromniej, cięzko mi idzie dokańczanie kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger