czwartek, 5 września 2013

Sierpniowe denko.


Pokażę Wam moje największe denko w historii. Dawniej normalnie kończyłam kosmetyk i wyrzucałam opakowanie. A teraz? Z wielką radością zużywam do końca produkty i puste opakowania chomikuję w reklamówce za szafką. Jak to zobaczył mój brat to mało, że się nie popłakał ze śmiechu :D
Muszę przyznać, że sprawia mi jakąś dziwną radość.
Też tak macie czy tylko ja jestem jakaś nienormalna? :D


Kupię ponownie.

Nie kupię.

Nie kupię.

Kupię.

Nie kupię.

Kupię.

Kupię.

Kupię.

Kupię. 

Kupię.

Na pewno nie kupię.

Jak tylko go znajdę to z pewnością kupię. 

Kupię.

Hmm... może.

Nie kupię.



Kupię.

Kupię.

16 komentarzy:

  1. całkiem spore te denko, uzywam kilka tych samych produktów...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore denko :) Miałam z tego tylko płyn micelarny, który bardzo lubię i ten pierwszy tusz, który niestety trochę mnie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam inne oczekiwania co do tego tuszu :) ale zły nie jest.

      Usuń
  3. Bardzo często używam płatków Carea:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie złe wykończenie..i widzę mojego ulubieńca z Biedronki!:))
    obserwuję! i zapraszam na moje rozdanie..http://thezuuzaa.blogspot.com/2013/09/321rozdanie.html :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Micelarkę z Biedronki też miałam i też kupię po raz kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w mojej zabawie, ale nie widzę banerka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu pierwszy raz i jestem bardzo mile zaskoczona !
    Ciekawa tematyka bloga , piękny wygląd .
    Z miłą chęcią będę zaglądać częściej a co za tym idzie obserwuję :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog również zapraszam do zaobserwowania.

    wszystkozafreeee.blogspot.com/

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię żele z avonu, teram mam niebieski z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. That's a lot of products! I haven't used many of these. But Nivea Pearl deo is one of my most fav. thing!!! :)
    Do check out my page too sometime! :)
    FASHION PANACHE BLOG
    Google Plus | Bloglovin | Networked Blogs | Facebook | Twitter | Pinterest

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie te płatki na oczy nie do końca przypadły do gustu heh nie potrzebuje ich jak na razie

    OdpowiedzUsuń
  11. moje denko duzo skromniej, cięzko mi idzie dokańczanie kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (3) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (35) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (9) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (3) Lorea'l (1) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (5) podkład (4) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (2) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: