18:27

Moje tegoroczne nowości + nowa współpraca.

Witajcie!

Piszę ten post, za oknem wszystko zaczyna się zielenić, w końcu zrobiło się ciepło. Już jutro Wielkanoc!

Dawno nie pokazywałam moich nowości, czyli po prostu rzeczy, które kupiłam. Zebrałam zakupy od początku roku, [oczywiście nie wszystkie] (nie jestem pewna, czy kilka rzeczy nie jest jeszcze z zeszłego roku), także przygotujcie się na tasiemca :D
Pokazuję tylko kosmetyki i drobne dodatki, bo inaczej nie zmieściłabym się tutaj :D

Avonu ,,nie prowadzę" od roku, ale koleżanka w pracy przyniosła katalog i raz skusiłam się na zestaw: woda toaletowa, perfumetka (której nie ma na zdjęciu) i balsam do ciała. Do tego zamówiłam żel pod prysznic, idealny na wiosnę.

Drugim razem wybrałam spray termoochronny, tarkę do pięt i żel przeciwtrądzikowy na niespodzianki.


Przed samymi Świętami Bożego Narodzenia, na fanpage'u Big Star można było dostać kubek. Uwielbiam kubki, więc skorzystałam :)


W Rossmannie kupiłam olejek, którym myję pędzle i gąbki, ,,zabezpieczacz" skórek przy malowaniu i dwa batony.

Na promocji do włosów, skusiłam się na odżywkę Jantar, odżywkę Nivea (oba produkty uwielbiam!), olejek z czarnuszki i maskę Isana.


Sklep Ziaja odwiedzam co jakiś czas. Uwielbiam płyn micelarny do demakijażu oczu. Lubię również płyn do higieny intymniej. W zeszły wtorek skusiłam się na krem nawilżający i krem do rąk. Dorzuciłam do tego płyn.


Początkiem stycznia w Home and you kupiłam słodkie serwetki w sówki i zapach do szafy. Innym razem kupiłam serwetki (a jakże!), lampion, na który czaiłam się od listopada i karteczki na prezenty.



W Biedronce kupiłam płyny micelarne z Garniera, a w Hebe mój ulubiony podkład Maybelline i świetny korektor pod oczy Ingrid.


Na stronie ekobieca zamówiłam kilka najpotrzebniejszych rzeczy. W Rossmannie kupiłam krem do rąk (bo pięknie pachnie), odżywkę (bo się przyda), krem do stóp (bo się skończył) i żel pod prysznic (bo była akcja darmowego przetestowania produktów Dove).


Kolejnym razem na ekobieca skusiłam się na paletki I <3 Makeup (są wspaniałe), puder i podkład.


Na stronie kosmetykizameryki, wzięłam gąbeczki (ja dwie, koleżanka dwie). 
Resztę zamówiłam, bo wygrałam bon :) <3




Chyba jeszcze w listopadzie/grudniu na stronie everydayme dostałam się do kampanii Pantene. Również firma L'oreal sprawiła mi wspaniały prezent i otrzymałam puder do przetestowania.


Niedawno rozpoczęłam współpracę z firmą Harmony Plus i otrzymałam szampon i lotion do włosów. Wkrótce zacznę testowanie!


Znacie te produkty? Co o nich myślicie? :)

15 komentarzy:

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger