11:55

Wibo, Extreme Lashes Volume Mascara - tusz do rzęs.

Witajcie!

Wprost uwielbiam tusze do rzęs. Mam kilka ulubionych, ale z wielką przyjemnością testuję nowe i niekiedy powiększam grono ulubieńców :)

Czy ten tusz dołączył do tego grona?

Obietnice producenta: 
Ekstremalnie podkreślone rzęsy:
- ekspresowe wydłużenie i pogrubienie,
- super trwałość przez cały dzień,
- rozczesane i idealnie wystylizowane rzęsy.

Pojemność: 8 ml

Cena: ok. 9 zł

Tusz znajduje się w różowym, typowym dla tuszy opakowaniu. 


Szczoteczka nie jest silikonowa, z czego się cieszę, bo nie przepadam za takimi.

Dzięki tej szczoteczce tusz się łatwo nakłada. Nie jest zbyt wodny, nie odbija się na powiekach (za bardzo, bo w moim przypadku każdy tusz się odbija, chyba przez długie rzęsy :D ).

Ładnie rozdziela i wydłuża rzęsy.
Efektu pogrubienia nie zauważyłam przy jednej warstwie, dopiero po dwóch coś tam mogę powiedzieć o pogrubianiu, ale zwykle maluję jedną warstwę.


Nie osypuje się, nie tworzy efektu ,,pandy". Rzeczywiście trzyma się  cały dzień.

Niestety dość szybko wysycha w opakowaniu. Nienawidzę tego, ale za taką cenę, jestem w stanie to wybaczyć. 

Czy produkt spełnił obietnice producenta?: 
Ogólnie tak, tusz wydłuża rzęsy, jest trwały. Mimo to nie został moim ulubieńcem.

Relacja ceny do jakości: Jest to tani, a całkiem niezły tusz.



Co myślicie o tym tuszu? :) Używaliście go?

21 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś :) Lubiłam go, ale tez mi przeszkadzało to, że szybko wysychał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kilka razy i polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie ciągnie mnie do tego tuszu ani tej firmy, więc raczej nie wybiorę tego produktu, ale rzęsy masz długaśne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam go ale efekt na rzesach mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam kilka ulubieńców jeżeli chodzi o tusze, chociaż jeżeli chodzi o markę wibo, to jakoś ostatnio ją omijam...w sumie sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne, długie rzęsy :) Miałam go, ale nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten tusz dawno temu i był przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. latem robię sobie rzeski u kosmetyczki dla wygody :) później używam tuszów loreal :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go lata temu i lubiłam, ale mogłam mieć inne oczekiwania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż ładnie wydłuża ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go Ale mnie jakoś wyjątkowo nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger