19:40

Hean, High Definition, Fixer Spray - utrwalacz makijażu.

Witajcie!

Maluję się od kilkunastu lat, praktycznie codziennie. Nie raz zdarza się, że od makijażu wymagam, by trzymał się cały dzień, bez poprawek. Dlatego postanowiłam wypróbować owy utrwalacz.


Obietnice producenta: Profesjonalny produkt do utrwalania makijażu. Bezbarwna utrwalająca mgiełka do twarzy tworzy lekki niewidzialny film ochronny, który przedłuża trwałość oraz zabezpiecza makijaż przed ścieraniem i rozmazywaniem.
Utrwalacz sprawia, że makijaż nie znika w ciągu dnia, a jego kolory są żywe i nie blakną. Dzięki niemu, podkład, cienie, eyeliner pozostają na miejscu, tusz się nie osypuje, nie rozmazuje, róż na policzki się nie wtapia.
Efekt utrwalenia makijażu utrzymuje się przez wiele godzin. Łatwy do zmycia preparatem do demakijażu lub mydłem z ciepłą wodą.

Pojemność: 150 ml

Cena: +/- 20 zł

Skład: Alcohol Denat, acrylates /octylacrylamide, Copolymer, Isopropyl Myristate,  
                 Diisopropyl Adipate

Zapach: niestety ,,pachnie" alkoholem

Produkt mieści się w opakowaniu z atomizerem, zamykanym plastikową nakrętką. Wygląda tak samo jak dezodorant. Jest to produkt w spray'u.


Jak wygląda aplikacja? ,,Psikamy" twarz produktem z odległości 20-30 cm. Jak już wspomniałam kosmetyk pachnie alkoholem, ale na szczęście nie czuć tego na twarzy. Rzeczywiście utrwala makijaż na prawie cały dzień. Przy upałach, troszkę krócej, ale wystarczą bibułki matujące. Nie robi efektu ,,ciastka". Nie zapycha cery. 
Dobrze łączy się z makijażem.


Jest wydajny, nie używałam go codziennie, ale i tak mogę to stwierdzić.

Czy spełnił obietnice producenta? Ogólnie tak. Nie utrwala makijażu na cały dzień, ale na dobrych kilkanaście godzin, więc nie jest źle.

Relacja ceny do jakości: Nie jest drogi, więc warto wypróbować ;)


Znacie ten produkt? :) Czym utrwalacie makijaż?

13 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie używałam fixerów, zawsze stawiałam na dobrą bazę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że chociaż w pewnym stopniu utrwala makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, nie używam takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem fanką fixerów, a takich alkoholowych to już kompletnie nie lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie dla mnie. skład okropny

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go kiedyś i sprawdzał się u mnie całkiem ok, chociaż bywały i lepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger