czwartek, 2 lutego 2017

Dabur - woda różana.

Witajcie!

Jestem, żyję i mam się dość dobrze. Moje dni kręcą się wokół pracy, spacerów z psem i  narzekania na zimę. 

Dzisiaj opowiem o wodzie różanej. Czy jest niezbędna w pielęgnacji, czy może jednak jest niepotrzebna?  

Woda różana jest produktem ubocznym produkcji olejku różanego; stosuje się ją do przyżądzania deserów np. budyniu, ciasta itp. Woda różana jest też idealna jako naturalny tonik do przemywania twarzy gdyż ma doskonałe właściwości tonizujące i może zastąpić każdy, nawet najdroższy tonik.

Pojemność: 250 ml

Cena: ok. 12 zł

Skład: Aqua, Propylene Glycol, Potassium Sorbate, Rose Extract, Citric Acid, Citronellol, Geraniol
Konsystencja: jak sama nazwa wskazuje : woda

Zapach: różany

Woda mieści się w szklanej butelce, zamykanej nakrętką. Powiem szczerze, że nie do końca odpowiada mi taka wersja, ale zawsze można przelać do buteleczki z dyfuzorem. Otwór jest wielki ! Pierwszy raz prawie wylałam wodę, a wacik był przemoczony :D


Jeśli chodzi o zapach to przepadłam. Pachnie różami, lekko zroszonymi ciepłym, letnim deszczem. 

Produkt stosuję jako tonik. Przemywam nim twarz, po zmyciu makijażu i umyciu żelem, jeszcze przed nałożeniem serum i kremu. Używam go również rano. Nie podrażnia  skóry, nie zapycha. Delikatnie nawilża. 

Bardzo ją polubiłam i z pewnością kupię kolejne opakowanie (butelkę). Dodam jeszcze, że jest mega wydajna.

14 komentarzy:

  1. miałam ją i nawet lubiłam ale zakrętka mnie denerwowała na początku bo byl problem z pierwszym otworzeniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się skuszę, choć to opakowanie ma kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm zapachu rózy nie lubie ale w sumie mogłabym sie skusić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojej cerze nic co jest z różą nie odpowiada, ale zapach uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie testowałam owego produktu, jednak może się skuszę - poszukuję dobrego toniku, a woda różana będzie dla mnie świetnym rozwiązaniem. :)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie to dobre rozwiązanie ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie widziałam w takiej butelce. Wygląda jak wódka ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (8) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (37) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (2) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)