poniedziałek, 12 grudnia 2016

Blogmas nr 1 : Zapach Świąt.

Witajcie!

Postanowiłam wziąć udział w blogowym odliczaniu do Świąt. Nie mogę się doczekać! Dlatego przez 12 dni (no dobra troszkę mniej :D ) będę pisać świąteczne posty.. Zresztą zobaczycie sami :)
No tak, nie napisałam kto jest pomysłodawcą tego wyzwania, otóż jest nią autorka bloga Make life perfect.



Bez wątpienia zapachem, który kojarzy mi się ze Świętami jest piernik. Nie pierniczki, a piernik. Uwielbiam go! 

Kolejnym zapachem jest pomarańcza. Suszona pomarańcza, która najpierw suszyła się na kaloryferze i otulała pokój swoim zapachem.


Również nie mogę pominąć pomarańczy nadziewanej... goździkami. 


Kapusta, grzyby... ach... uwielbiam i jeść i zapach <33

Świece, świeczki, świeczuszki. No i woski!


Choinka. Mam sztuczną choinkę, ale pachnie.. piwnicą. Bombki i inne ozdoby też pachną, ale uwielbiam ten zapach.



Sernik, makowiec. Ach, jeszcze jak się pieką, czy dopiero co wyjęte z piekarnika. Coś wspaniałego!




To chyba tyle. A Wam czym pachną Święta? Napiszcie, jestem bardzo, bardzo ciekawa.

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach prawdziwej choinki, pomarańczy z goździkami i pierników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie obecnie królują pierniczki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie przygotować pomarańcze z goździkami :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.