czwartek, 15 października 2015

Balea, Cellulite - żel pod prysznic - antycellulitowy.

Witajcie! Nie mogę przeboleć, że w Polsce nie ma dostępu do kosmetyków Balea. Niby można kupić przez Internet, czy czasami stacjonarnie, ale nie ma takiego wyboru, no i ceny pozostawiają wiele do życzenia. Dlatego nadal mam nadzieję, że otworzą jakiś DM, najlepiej w kilku miastach :D

Jako ciekawostkę powiem Wam, że ostatni raz byłam w Niemczech w 2009 roku. I przechodziłam obok DM'u, ale stwierdziłam, że co tam niemieckie kosmetyki i odwiedzałam tylko sklepy odzieżowe. Jaka ja byłam niemądra! Masakra ;D  No, ale mam nadzieję, że uda mi się w następnym roku odwiedzić zachodnich sąsiadów.


Chyba wszystkie kosmetyki Balea polubiłam. Czy ten żel zaliczam do ulubieńców? 


Żel mieści się w poręcznej, plastikowej buteleczce. Opakowanie nie jest zamykane na tzw. klik, tylko zwykłą nakrętką. Pachnie jak.. hmm.. nie potrafię określić zapachu, w każdym razie nie jest zachwycający. Konsystencja jest dobra. Tzn. jest rzadki, ale nie wylewa się z dłoni. W konsystencji można zauważyć drobne ziarenka. 


Otwór jest mały i nie wiem czy ja trafiłam na taki egzemplarz, czy każdy jest taki - otóż, aby wydobyć żel musiałam mocno naciskać butelkę. 


Żel dobrze się pienił, dobrze mył. Nie wysuszał.

Masażer, który myślałam, że pokocham ... znienawidziłam. Był strasznie ostry! Po użyciu skóra była zaczerwieniona, podrapana. Rozumiem, że taki masażer nie może być jakiś milusi, ale bez przesady.

Czy zwalczał cellulit? Sama nie wiem. Nie mam z tym dużego problemu, więc nie męczyłam się z tym "zdzierakiem" (nie mam na myśli żelu). 

Ogólnie nie wierzę w cuda, że jakimś kosmetykiem zwalczę cellulit, rozstępy itp. Owszem, takie kosmetyki są pomocne, ale w połączeniu z ćwiczeniami. Nic nie przychodzi samo, niestety ;D



Skład: AQUA · ALCOHOL DENAT . ETHYLHEXYL STEARATE · DICAPRYLYL ETHER · CAFFEINE · PROPYLENE GLYCOL · PARFUM · PANTHENOL · CARBOMER · DIMETHICONE · CYCLOPENTASILOXANE
ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER · LAMINARIA DIGITATA EXTRACT · SODIUM HYDROXIDE · NIACINAMIDE ·SODIUM HYALURONATE · PHENOXYETHANOL · LIMONENE · BENZYL ALCOHOL · LINALOOL · METHYLPARABEN · GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT · PROPYLPARABEN · CI 42090



Znacie ten żel? Lubicie kosmetyki Balea? :)

14 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam okazji testować kosmetykow Balea. A czytam o nich i czytam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będziesz miała okazję to koniecznie wypróbuj :)

      Usuń
  2. Też nie wierzę w pogromców cellulitu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w DM a nie widziałam tego, aż muszę rozglądnąć się bardziej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D tam jest tyle tego, że można nie zauważyć ;D

      Usuń
  4. Wygląda na ciekawy produkt;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda spoko, może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo wsyztsko intrygujce to coś zielone ;D

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (7) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (37) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: