poniedziałek, 28 września 2015

Moje włosy, luty - wrzesień

Uwielbiam posty o włosach! Dlatego postanowiłam, że i ja będę robić takie.Pokażę jak wyglądały moje włosy od lutego do września. Właśnie w lutym postanowiłam bardziej zadbać o nie, zapuścić.

polecam powiększyć zdjęcie.

 Gdzieś wiosną, nie pamiętam kiedy, podcięłam końcówki ok. 2 cm. Potem, końcem sierpnia również skróciłam końcówki, dodatkowo zrobiłam sombre. Ja, jak ja, bardziej fryzjerka ;D


Czego używałam przez ten czas?
(przedstawię tylko te produkty, które polubiły moje włosy).

Przepraszam, za rozmieszczenie, nie wiem dlaczego tak się zrobiło ;(

*Garnier, Ultra Doux, olejek z awokado i    
masło karite
* Timotei, Jericho Rose, intensywna
   odbudowa
                                                                                    *Eva Nature Style, szampon z czarną rzepą

                            * BabyDream
                                                                   * Timotei, Jericho Rose, lśniący blask
                                                                  * Barwa Ziołowa, szampon brzozowy
                                                                     * Garnier Fructis, gęste i zachwycające



* Garnier, Ultra Doux, olejek awokado i 
    masło karite
* Timotei, Jericho Rose, intensywna 
    odbudowa
* Timotei, Jericho Rose, lśniący blask
                                                 * Pantene, lśniące i mocne
                                                                       * Garnier Fructis, gęste i zachwycające
                                                                        * Argan Star - odżywka bez spłukiwania




                 * Green Pharmacy - olejek łopianowy ze 
                     skrzypem polnym
                 * BabyDream - oliwka




* Green Pharmacy - jedwab w płynie
* Marion - kuracja z olejkiem arganowym





                 * Kallos, Latte
                 * Przepisy Babci Agafii - maska drożdżowa







                             * Joanna - kuracja wzmacniająca
                             * Green Pharmacy - balsam do włosów, pokrzywa
                                zwyczajna



* Farmona, Jantar 




 * Calcium Pantothenicum
 * pokrzywa do picia
 *siemię lniane


Jestem zadowolona ze stanu włosów, nie wypadają bardzo, w sumie to bardzo mało. Zwykle są błyszczące, zdrowo wyglądają. Ale nie przestaję dbania o nie, zapuszczania. 





A Wy jak dbacie o włosy? Macie jakieś wskazówki, rady? Podzielcie się ;)

16 komentarzy:

  1. Jakie masz piękne włosy. Ja obcięłam ostatnio, bo były strasznie zniszczone. Teraz czekam aż będą rosły i rosły. Mam w sierpniu ślub, więc chciałabym zeby jakoś one wyglądały. :)

    Zapraszam do mnie, gdzie jest nowa notka, w której można kupić bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)

      do sierpnia masz trochę czasu.

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają Twoje włoski i uważam, że bardzo dobrze o nie dbasz. :)

    Kochana poklikasz w linki u mnie w najnowszym poście ?
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetnie wyglądają. Ja w lipcu bardzo ścięłam, teraz znów zapuszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, pełne blasku :) Widać dużą różnicę między tymi kilkoma miesiącami

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę szybkości porostu włosów; ) ja mam je kręcone wiec zanim widać jakakolwiek różnice musi minąć wiele czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak zazdroszczę kręconych włosów ;)

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc mam podobny zestaw kosmetyków, także zamierzam przetrzymać troszkę włosy. Latem były obcinanie na krótko, teraz ponownie chcę wrócić do długości do ramion. Zamierzam wrócić do olejowania, wprowadzę wcierkę Jantar, a także odpowiednią suplementację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę wziąć się za regularne olejowanie ;)

      Usuń
  7. Teraz twoje włosy wyglądają o wiele lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Archiwum bloga