środa, 29 lipca 2015

Kosmetyczne skarby - lakiery i wszystko inne do paznokci.

Cześć! 

Dzisiaj byłam ostatni dzień w pracy, przed tygodniowym urlopem. Jaram się tym wolnym jak nie wiem. Korzystając z wolnego czasu postanowiłam pokazać moje kosmetyczne skarby. Dzisiaj będą to lakiery i wszystko inne do paznokci.

 
Na zdjęciu brakuje jednego lakieru, top coat'u, ubyła jedna odżywka i jeden lakier.



* Glazel, nr 604
* Essence Colour & Go, nr 106 Free Hugs
* Vipera Jumpy, nr 133
* Wibo Celebrity Nails, nr 4 Pinky Day
* Neon Fluo, nr 16
* Wibo, nr 6



* Lemax, lakier dzbanek
* Wibo Candy Shop, nr 4
* Eveline Color Instant, nr 922
* Wibo Your Fantasy, nr 272
* Safari, nr 52
* Color Club, nr 910 Secret Agent
* Paese, nr 133
* Miss Sporty Lasting Colour Maxi Brush, nr 500
* Simple Beauty, nr 58


* Avon Colortrend, Deluxe
* Wibo Leather, nr 3
* Miss Selene, nr 198


* Joko Find Your Color, nr 115 Moulin Rouge
* China Glaze, Red Satin
* Lovely Classic, nr 64
* My Secret, nr 119
* Eveline Party Colours, nr 475
* Eveline Party Colours, nr 474
*  Eveline Party Colours, nr 468


* Golden Rose, nr 346
* Essie, nr 225A Camera
* Eveline Color Instant, nr 917
* Allepaznokcie One Colour Pro, nr 592 


* Rochas, nr nr 11 Vernis Coleur
* Safari, nr 34
* Miss Selene, nr 196
* Wibo So Matte, nr 8
* Laura Conti, nr 206
* Wibo So Matte, nr 10
* Sensique Trendy Nails, nr 138


* Wibo Express Growth
* Lovely Baltic Sand, nr 2
* Wibo Summer Extreme Nails, nr 528


* Virtual Mini
* H&M, Lagoon
* Essie, nr 207 A Navigate Her 
* Wibo Trendy Edition, nr 2
*  Lovely UV Shine, nr 7
* Lovely Blink Blink, nr 4
* China Glaze, Glitter All The Way


* Lemax Lima
* Essie, 95 Sweet Talker
* Wibo Express Growth, nr 158
* Golden Rose Paris, nr 52
* Miss Selene, nr 152
* Wibo Last & Shine, nr 2
 * LadyCode By Bell Quick Dry, nr 49
* Eveline Colour Show, nr 635
* Lovely Pepper, nr 2
* Virtual Fashion Mania, nr 159
* My Secret Confetti, nr 177
* Wibo Express Growth, nr 355
* Manhattan Colour Land, nr 1 
* Wibo Glamour Satin, nr 2 


* Avon Gel Finish, Sterling
* Color Club, nr 914
* Wibo Extreme Nails, nr 544
* Wibo Express Growth, nr 34


* Miss SportyMetal Flip, nr 020
* Wibo Wow Effect Matte Glitters, nr 2
* Trendy Colors, nr 10 



Lovely Snow Dust, nr 3
* LadyCode By Bell Full Colour, nr 40
* Vipera Bambini, nr 21


* Joko - preparat proteinowo-krzemowy
* brak
* Laura Conti - odżywka
* Wibo Matte Top Coat
* Allepaznockie - nabłyszczacz
* Life - wysuszacz
* Life - top coat (nie ma na zdjęciu)


* pierdółki na paznokcie
* mazak do zdobień
* sonda z pędzelkiem


* pilniki
* krem do skórek



Tak wygląda moja "kolekcja". Ile macie lakierów? :)

39 komentarzy:

  1. Pokaźna ta Twoja kolekcja, pokaźna ;-) Masz dużo, ładnych fioletów. Uwielbiam ten kolor na paznokciach i to właśnie on zdecydowanie zdominował moje koszyczki z lakierami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie niedawno zauważyłam u Ciebie na blogu, że kochasz fiolety ;)

      Usuń
  2. Sporo lakierów. Ja mam ponad 100 :D. Nie wiem skąd się one wzięły xD. Ale rzeczy do paznokci mam więcej. No i hybrydy.
    Essie 207 mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko z córką i wnukami ! :D
      no to nieźle ;) pochwal się kiedyś. Hybryd nie mam (jeszcze) :D

      Usuń
  3. Myślę, że mam podobną liczbę lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ pokaźna kolekcja, jeszcze jakis czas temu moja szkatułka (ba, szkatuła!) na lakiery wyglądała podobnie ale zrobiłam selekcję i została połowa lakierów, około 20-30 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię co miesiąc porządki i pozbywam się kilku ;)

      Usuń
  5. Sporo tego. Musze się zmobilizować i też pokazać moja kolekcje lakierów

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo masz lakierów :) Z Twojej kolekcji mam tylko fioletowy piasek z Wibo :) Ja mam około 40, ale w pudełku mam wolne miejsce już tylko na 1 lakier :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie mam miejsca w pudełku ;( muszę kłaść lakiery na sobie :D

      Usuń
  7. Ale mnóstwo posiadasz tych lakierów i wszystkie w pięknych kolorach !

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponująca ,kolekcja, długo zajmuje Ci ich zużycie chociaż po trochu?
    Ze trzy kolory mamy wspólne - przedostatni fioletowy, bodajże wibo, czerwony serii Lovely oraz odżywka Laura Contti. Widzę też, że masz lakiery tej marki, jaką masz o nich opinię?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka miesięcy, czasami rok. Zależy od tego czy bardzo lubię dany lakier, czy tylko lubię :)

      nie używałam jeszcze.

      Usuń
  9. Ale ogromna kolekcja! Ja obecnie staram się pozbywać lakierów i jak już to zrobię to zakupie kilka dobrych lakierów w neutralnych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja staram się nie kupować nowych :D

      Usuń
  10. o jacieeeeee jacieee jacieeee!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam mniej juhu ;) chociaz i tak za duzo

    OdpowiedzUsuń
  12. Swego czasu miałam bardzo dużo lakierów, ale zrobiłam z nimi porządek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię w miarę regularnie ;) z miesiąca na miesiąc mam coraz mniej ;)

      Usuń
  13. Toż to kolekcja :D Wszystkie kolory tęczy :D

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (7) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (37) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: