środa, 8 kwietnia 2015

Kosmetyczni ulubieńcy marca.

Miałam nie robić takich postów, ale uwielbiam je u innych i stwierdziłam, że też zrobię.



1. Avon Care - krem do rąk - pięknie pachnie, łatwo się rozsmarowuje, nie posiada tłustego filmu.

2. Life - wysuszacz do paznokci - wysusza paznokcie w kilka minut, dzięki niemu mogę zapomnieć o
    śladach na świeżo pomalowanych pazurkach.

3. Tangle Teezer - może nie jest to kosmetyk, ale wrzucam go tutaj. Rozczesuje włosy bez plątania,
    nabłyszcza je.

4. Technic  - rozświetlacz - podkreśla kości policzkowe, przez co zawsze wyglądam świeżo.

5. Nivea - masło do ust - dobre w smaku, nawilża usta.

6. Aquafresh - płyn do płukania ust - daje efekt świeżości na długo.



Znacie te produkty? :)

47 komentarzy:

  1. TT to też mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mogłabyś coś więcej powiedzieć o tym TT? jestem po prostu ciekawa, czy warto w niego inwestować, a do tanich nie należy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtrącę się i powiem, że jak dla mnie warto. Mam 2 wersje i z pewnością kiedyś wpadnie do mnie jeszcze jedna.. Teraz to ja bez problemu mogę rozczesywać swoje włoski! :D Ale też nie u każdego się TT sprawdza, więc to już raczej sprawa indywidualna czy zechcesz się skusić :D

      Usuń
    2. nieraz po umyciu włosów, miałam problem z ich rozczesaniem, teraz mogę o tym zapomnieć. Świetnie wygładza, nie wyrywa włosów jak niektóre szczotki :)

      Polecam, tym bardziej, że ostatnio w Wispolu kosztowała 30 zł :)

      Usuń
  3. Znam jedynie TT, ale za to uwielbiam :D Zaciekawiłaś mnie też wysuszaczem z S-P - może się kiedyś skuszę, jak tam będę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach tego masełka jagodowego mmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  5. TT i masło Nivea też u mnie goszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie płyny do płukania ust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię TT. Rzeczywiście do tanich nie należy ale ma nie szarpać włosów, rozczesywać bez kłopotu, nie wyrywać - a najlepsze, że to działa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam za 30 zł, więc nie jest to dużo ;)

      Usuń
  8. TT oryginalny jest na mojej liście zakupowej :) krem z Avon zamawiałam znajomej, zapach śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, pachnie pięknie ;)
      a TT kupuj!

      Usuń
  9. Mam ten krem do rąk ale jeszcze czeka na swoją kolej :) Mam nadzieję, że rzeczywiście tak ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna kusi mnie to masełko, jednak forma opakowania mnie nie przekonuje :[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety forma nie jest zbyt higieniczna, ale wybaczam to :)

      Usuń
  11. TT nie zamienię już nigdy na nic innego! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię tern krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten rozświetlacz chciała moja siostra kiedyś zamówić, ale były wykupione :)

    OdpowiedzUsuń
  14. TT to już od roku mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam podróbkę TT, ale w ogóle ta szczotka kompletnie nie nadaje się do moich włosów - nie jest ich w stanie rozczesać;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie dlatego, że to podróbka, oryginalna jest inna ;)

      Usuń
  16. TT mam okazję używać od niedawna, a już go uwielbiam!! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Archiwum bloga

Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (3) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (35) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (9) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (3) Lorea'l (1) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (5) podkład (4) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (2) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: