wtorek, 17 lutego 2015

Zdjęciowy przegląd listopada, grudnia i stycznia.

Wybaczcie mi! Nie wiem jak to się stało, że tyle przegapiłam. Ale już się poprawiam ;) Wiele się działo w tych miesiącach. W końcu mam chwilę czasu, więc do dzieła.

UWAGA! Będzie dużo zdjęć. No to jazda!



I. Gdy zrobiło się zimno, nie rozstawałam się z moją ukochaną bluzą.  
II. Jeszcze początkiem miesiąca było "ciepło" i mogłam ubierać cienką kurtkę.  
III. Znalazłam kokardę, więc niby czemu miałabym jej nie założyć?  
IV. No i oczywiście nie może zabraknąć selfie.


I. Jedne z ulubionych szpilek. W sumie to nie są szpilki :D
II. Chryzantemy w domu.
III. Ciepłe lody - smak dzieciństwa! Jednak teraz są za słodkie..
IV. Tak wyglądają moje łowy w sh. Najpierw zbieram rzeczy do poszewek, a potem przeglądam.
V. Skoki narciarskie czas zacząć!


I. 11 listopada świętowałam podwójnie: odzyskanie niepodległości i 18 przyjaciółki.
II. Były też Andrzejki i ostatki w jednym.
III. Modlitwa wiernych ;D
IV. Wszystkich Świętych - cmentarz nocą.. No uwielbiam <3

 

Jeszcze były liście na drzewach..
 


I. Na nowo polubiłam zakolanówki.
II. Całą zjadłam o_o
 III. Przedświąteczne porządki.
IV. Ulubione dresy.


Grudzień był prezentowym miesiącem.


I. Ostatni dzień roku.
II. Słoneczna Wigilia.
III. Śnieżny 8 grudnia.
IV. Pochmurne Boże Narodzenie, z odrobiną słońca.


I. Drugi dzień Świąt. 
II. Drugiego dnia spadł śnieg. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam :D   
III. Boże Narodzenie.


Świątecznie.


I. Sylwester.    
II. Rzeszów.    
III. Świąteczne spotkanie bloggerek.


I. Było ciepło.      
 II. Trzeba było się w końcu nauczyć tekstu ;d




I. ; III. Taka ładna pogoda <3    
II. Zimowo.


I. Obiad.  
II. Smak dzieciństwa.  
III. Domowa bułka drożdżowa. 
IV. Pokochałam je na nowo.  
V. Ogólnie to nie lubię jogurtów, ale ten jest pyszny.


I. ; II. Jasełkowo :D   
III. Taki tam zwyklak.  
IV. Wieczór z karaoke.


I. Nowy Rok spędziłam w łóżku, mega zmęczona - ciekawe dlaczego? :D
II. Pieseł babci. 



Nie wiem jak Wam ,ale mnie strasznie szybko przeleciały te miesiące..

9 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :) Mi ostatnio też bardzo szybko czas płynie.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rewelacyjną bluzę z uszkami ;) też chciałabym taką.
    i zdradź mi, gdzie zaopatrujesz się w tak imponujących rozmiarów kokardy!?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ją <3
      napisałam Ci na blogu ;D

      Usuń
  3. Oj mi też minęły jak szalone!

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow ale sie dzialo! a ja i tak clay czas mysle tylko o tej bbluzeiz uszami :333

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zbior zdjeciowy :) Mi rowniez ostatnie miesiace minely migiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Archiwum bloga

Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (8) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (37) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (2) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)