środa, 3 grudnia 2014

TAG ALFABET.

Witajcie. Planowałam na dzisiaj jakąś recenzję, ale.. No właśnie skończyło się na planach. Jakoś nie mogę się ogarnąć, po ostatkach ;D

Zapraszam do czytania.


A - jak arbuz. Nie przepadam za owocami, ale arbuza lubię. Jedynie mogłoby nie być w nim.. pestek :D  Kojarzy mi się z gorącym, letnim dniem.. Achhh..

  -  jak aparat. Bez wątpienia jestem uzależniona od tego wynalazku. Ciągle coś pstrykam, czy to ładny widok, czy smakowite jedzenie, czy nowe rzeczy czy samą siebie.


B - jak burza. Boję się burzy, a zarazem ją lubię. Jest w niej coś tajemniczego, fascynującego. Ale jak jestem poza domem to już jej w ogóle nie lubię.

  - jak balsam. Do ust, do ciała.. Zadbane ciało przede wszystkim. I pachnące.


C - jak cukierek, ciastko. Uwielbiam słodycze. Jednak staram się nie jeść za dużo.

  - jak cynamon. Nie lubię smaku cynamonu, ale zapach lubię. Kojarzy mi się ze Świętami.


D - jak dom. Moja oaza spokoju, ciepła, miłości.

   - jak długopis. Najlepiej kolorowy. Ciągle coś notuję, coś zapisuję.


E - jak ekran. Komputera, telewizyjny. Niestety długo się w niego wpatruję.

  - jak eukaliptus. Cukierek eukaliptusowy, mniam!


F - jak fiolet. Lubię ten kolor, zarówno pod postacią cienia do powiek, ubrania, lakieru do paznokci.

  - jak fotel. Musi być wygodny.


G - jak grupa apostolska, na którą uczęszczam.

   - jak góry. Dobrze, że mam niedaleko. Jakieś dwie godziny jazdy i już jestem.


H - jak hamak. Nie lubię hamaków :D

   - jak hiacynt. Ładny kwiatek.


I - jak igła. Brr.. Boję się igieł, które kojarzą się mnie z zastrzykami, pobieraniem krwi.

  - jak igloo. Ajć, pamiętam jak byłam mała i nieraz budowałam je z koleżankami i kolegami.


J - jak Joanna, czyli... ja.

  - jak JIMMY CHOO FLASH - wspaniały zapach!


K - jak kosmetyki. Tłumaczyć nie muszę.

   - jak  kwiaty. Uwielbiam kwiaty.  


L - jak lody. Latem do woli objadam się lodami. Są pyszne i ochładzają..
   
- jak lustro. Może i jestem próżna, ale lubię się przeglądać w lustrze. Mniejszym, większym. A jak nie mam lustra pod ręką, to i w Pepsi można się przeglądnąć, prawda Dosiu? :D




M - muzyka - towarzyszy mi każdego dnia. Lubię słuchać, lubię grać. Do tego dochodzi śpiew.

   - jak moda - nie od dziś interesuję się modą, jednak nie podążam za nią ślepo.



N - jak nuty -  skoro muzyka, to i nuty.
    - jak nurkowanie. Lubię to, marzy mi się nurkowanie przy rafie koralowej.. Achh..


O - jak okulary przeciwsłoneczne - nie wyobrażam sobie wyjścia na dwór, w słoneczny dzień bez okularów.

  - jak owady - brrr.. nienawidzę ;/


P - jak perfumy - kocham je jak każda kobieta.

   - jak przyjaciele - ich też kocham.


R - jak rodzina - mam wspaniałą rodzinę!

    - jak rekolekcje - coś co potrafi obrócić moje życie o 360 stopni. Zawsze na pozytyw! Czy to są rekolekcje w kościele, czy jakieś wyjazdowe, czy w drodze, czyli pielgrzymka, czy do słuchania.


S - jak seriale. Przyznaję jestem serialoholiczką.
   - jak szminka. Pomalowane usta to podstawa.


T - jak trawa. Zielona, pachnąca trawa, na której lubię leżeć :D
   - jak tusz do rzęs - nie chwaląc się mam ładne rzęsy, ale dodatkowo podkreślam je.


U - jak ...


W - jak wiosna, tak od maja - moja ulubiona pora roku. 

    - jak włosy - w sumie to jestem włosomaniaczką.



Z - jak zegarek - uwielbiam zegarki, ale mimo to.. spóźniam się ;D





Nie wiem dlaczego zmieniła się czcionka :/



A Wy jak odpowiedziałybyście na ten tag? :D 
Zapraszam do zabawy.

16 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z dwiema odpowiedziami :). Arbuz jest pycha. Jego i igłę też napisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każdy lubi arbuza i boi się igieł :D

      Usuń
  2. fajny tag , sama bym na taki odpowiedziała ; p

    Zapraszam do Mojego bloga
    zmieniłam nazwę z Bajkowy Raj Agnieszki na Moje Małe Uzależnienie
    mam nadzieje , że pamiętasz mój blog : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten tag, ostatnio bardzo popularny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u jak ubrania , upał :D super tag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda taki kolorowy tag.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dałabym kilka podobnych odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba miałabym z tym problem hahaha :)

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, jednak kilka wpisów się już pojawiło.
    Życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to nie jest głupi pomysł , bardzo ciekawie to przygotowałaś i stwierdzam,że wiele podpunktów jest zbieżnych z Twoimi;)
    przemyślę, może coś podobnego przygotuję!

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (8) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (37) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (2) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)