00:10

TAG ALFABET.

Witajcie. Planowałam na dzisiaj jakąś recenzję, ale.. No właśnie skończyło się na planach. Jakoś nie mogę się ogarnąć, po ostatkach ;D

Zapraszam do czytania.


A - jak arbuz. Nie przepadam za owocami, ale arbuza lubię. Jedynie mogłoby nie być w nim.. pestek :D  Kojarzy mi się z gorącym, letnim dniem.. Achhh..

  -  jak aparat. Bez wątpienia jestem uzależniona od tego wynalazku. Ciągle coś pstrykam, czy to ładny widok, czy smakowite jedzenie, czy nowe rzeczy czy samą siebie.


B - jak burza. Boję się burzy, a zarazem ją lubię. Jest w niej coś tajemniczego, fascynującego. Ale jak jestem poza domem to już jej w ogóle nie lubię.

  - jak balsam. Do ust, do ciała.. Zadbane ciało przede wszystkim. I pachnące.


C - jak cukierek, ciastko. Uwielbiam słodycze. Jednak staram się nie jeść za dużo.

  - jak cynamon. Nie lubię smaku cynamonu, ale zapach lubię. Kojarzy mi się ze Świętami.


D - jak dom. Moja oaza spokoju, ciepła, miłości.

   - jak długopis. Najlepiej kolorowy. Ciągle coś notuję, coś zapisuję.


E - jak ekran. Komputera, telewizyjny. Niestety długo się w niego wpatruję.

  - jak eukaliptus. Cukierek eukaliptusowy, mniam!


F - jak fiolet. Lubię ten kolor, zarówno pod postacią cienia do powiek, ubrania, lakieru do paznokci.

  - jak fotel. Musi być wygodny.


G - jak grupa apostolska, na którą uczęszczam.

   - jak góry. Dobrze, że mam niedaleko. Jakieś dwie godziny jazdy i już jestem.


H - jak hamak. Nie lubię hamaków :D

   - jak hiacynt. Ładny kwiatek.


I - jak igła. Brr.. Boję się igieł, które kojarzą się mnie z zastrzykami, pobieraniem krwi.

  - jak igloo. Ajć, pamiętam jak byłam mała i nieraz budowałam je z koleżankami i kolegami.


J - jak Joanna, czyli... ja.

  - jak JIMMY CHOO FLASH - wspaniały zapach!


K - jak kosmetyki. Tłumaczyć nie muszę.

   - jak  kwiaty. Uwielbiam kwiaty.  


L - jak lody. Latem do woli objadam się lodami. Są pyszne i ochładzają..
   
- jak lustro. Może i jestem próżna, ale lubię się przeglądać w lustrze. Mniejszym, większym. A jak nie mam lustra pod ręką, to i w Pepsi można się przeglądnąć, prawda Dosiu? :D




M - muzyka - towarzyszy mi każdego dnia. Lubię słuchać, lubię grać. Do tego dochodzi śpiew.

   - jak moda - nie od dziś interesuję się modą, jednak nie podążam za nią ślepo.



N - jak nuty -  skoro muzyka, to i nuty.
    - jak nurkowanie. Lubię to, marzy mi się nurkowanie przy rafie koralowej.. Achh..


O - jak okulary przeciwsłoneczne - nie wyobrażam sobie wyjścia na dwór, w słoneczny dzień bez okularów.

  - jak owady - brrr.. nienawidzę ;/


P - jak perfumy - kocham je jak każda kobieta.

   - jak przyjaciele - ich też kocham.


R - jak rodzina - mam wspaniałą rodzinę!

    - jak rekolekcje - coś co potrafi obrócić moje życie o 360 stopni. Zawsze na pozytyw! Czy to są rekolekcje w kościele, czy jakieś wyjazdowe, czy w drodze, czyli pielgrzymka, czy do słuchania.


S - jak seriale. Przyznaję jestem serialoholiczką.
   - jak szminka. Pomalowane usta to podstawa.


T - jak trawa. Zielona, pachnąca trawa, na której lubię leżeć :D
   - jak tusz do rzęs - nie chwaląc się mam ładne rzęsy, ale dodatkowo podkreślam je.


U - jak ...


W - jak wiosna, tak od maja - moja ulubiona pora roku. 

    - jak włosy - w sumie to jestem włosomaniaczką.



Z - jak zegarek - uwielbiam zegarki, ale mimo to.. spóźniam się ;D





Nie wiem dlaczego zmieniła się czcionka :/



A Wy jak odpowiedziałybyście na ten tag? :D 
Zapraszam do zabawy.

16 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z dwiema odpowiedziami :). Arbuz jest pycha. Jego i igłę też napisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny tag , sama bym na taki odpowiedziała ; p

    Zapraszam do Mojego bloga
    zmieniłam nazwę z Bajkowy Raj Agnieszki na Moje Małe Uzależnienie
    mam nadzieje , że pamiętasz mój blog : *

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten tag, ostatnio bardzo popularny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u jak ubrania , upał :D super tag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda taki kolorowy tag.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dałabym kilka podobnych odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba miałabym z tym problem hahaha :)

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, jednak kilka wpisów się już pojawiło.
    Życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to nie jest głupi pomysł , bardzo ciekawie to przygotowałaś i stwierdzam,że wiele podpunktów jest zbieżnych z Twoimi;)
    przemyślę, może coś podobnego przygotuję!

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger