wtorek, 16 grudnia 2014

Listopadowo-październikowe zakupy kosmetyczne + co dostałam od Mikołaja Blogowego?

Wow.. Jaki długi tytuł :D  Zarówno w październiku, jak i w listopadzie nie kupowałam dużo kosmetyków. I jestem z siebie mega dumna. Za to ubrań kupiłam multum, ale o tym w osobnym poście.













 A te cudowności dostałam od Ani z bloga kolorowy-kraj w ramach blogerskich mikołajek. Jestem bardzo zadowolona z prezentu.

A co dostałam?

Maskę drożdżową Babuszki Agafii - jak narazie jestem zadowolona.
Krem Bioderma - wspaniałość! Matuje skórę na cały dzień.
Kartkę - wiecie, że to białe jest takie milusie? :D
Wosk - przepięknie pachnie. 
Lakier - akurat musiałam wyrzucić taki kolor, więc mam nowy ;)
Kredka - ma piękny kolor.





Macie coś z tych rzeczy ? :)








35 komentarzy:

  1. Fajna paczka, niech Ci dobrze sluży. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten bałwanek z Avon mnie ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości. Micel Bebeauty ciągle u mnie gości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nic nie znam ale bałwankowa butla jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ;) w sumie to dlatego zamówiłam ;)

      Usuń
  5. Pędzelki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) niestety jeden okazał się być dziadem ;/

      Usuń
  6. bałwanek z avonu mnie rozczulił, cudak :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nic nie znam, ale podoba mi się ten płyn do kąpieli z Avon-uroczy bałwan:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za płynem micelarnym bebeauty, nadaje się tylko do odświeżenia buzi, z makijażem nie robi u mnie prawie nic, nawet po ówczesnym wstępnym myciu żelem, tylko rozmazuję wszystko.

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Platrów nie kupuję, bo mam domowy sposób :P
    Micelka bardzo lubię, właśnie mi się kończy :C
    Mydełko z Ziaji mam, czeka w zapasach jeszcze :)
    Maska drożdżowa niestety u mnie się nie specjalnie sprawdza :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że prezent się spodobał :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne, że mam! np krem do mycia Ziaja ,odkąd napatoczyłam się na niego, tylko jego kupuję, zaufałam tej firmie. ponadto mam płyn do demakijażu ,nie podrażnia mi buźki i jestem z jego uzytkowania zadowolona;)
    hmm, tak się składa, że mam też identyczne płatki kosmetyczne oraz odżywkę do paznokcie Bielanda.
    no zaskocz mnie, z każdego Twojego zestawu mam jakiś kosmetyk hihi ;)
    co sądzisz np o wspólnym spotkaniu i przygootwaniu postu kosmetycznego?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj Ty :DD

      to bardzo dobry pomysł ;) po Świętach zgadamy się :))

      Usuń
  12. nie mam nic :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paczka Ci się trafiła z blogowych mikołajek, ja w tym roku nie brałam udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płyn micelarny znam bo go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zakupy jak i paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałęm płatki na nos ae nie powyciagały za dużo :(

    OdpowiedzUsuń
  17. bałwanka i wosk :) wiele produktów testowałam z tych które posiadasz ale nie bardzo nadają sie do mojej cery :) oby u Ciebie się sprawdziły :) Zapraszam do siebie :) ZA CHWILĘ ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No szaleństwo, tyyle dobroci :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (3) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (35) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (9) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (3) Lorea'l (1) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (5) podkład (4) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (2) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: