00:09

Listopadowo-październikowe zakupy kosmetyczne + co dostałam od Mikołaja Blogowego?

Wow.. Jaki długi tytuł :D  Zarówno w październiku, jak i w listopadzie nie kupowałam dużo kosmetyków. I jestem z siebie mega dumna. Za to ubrań kupiłam multum, ale o tym w osobnym poście.













 A te cudowności dostałam od Ani z bloga kolorowy-kraj w ramach blogerskich mikołajek. Jestem bardzo zadowolona z prezentu.

A co dostałam?

Maskę drożdżową Babuszki Agafii - jak narazie jestem zadowolona.
Krem Bioderma - wspaniałość! Matuje skórę na cały dzień.
Kartkę - wiecie, że to białe jest takie milusie? :D
Wosk - przepięknie pachnie. 
Lakier - akurat musiałam wyrzucić taki kolor, więc mam nowy ;)
Kredka - ma piękny kolor.





Macie coś z tych rzeczy ? :)








34 komentarze:

  1. Fajna paczka, niech Ci dobrze sluży. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten bałwanek z Avon mnie ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości. Micel Bebeauty ciągle u mnie gości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nic nie znam ale bałwankowa butla jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bałwanek z avonu mnie rozczulił, cudak :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nic nie znam, ale podoba mi się ten płyn do kąpieli z Avon-uroczy bałwan:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za płynem micelarnym bebeauty, nadaje się tylko do odświeżenia buzi, z makijażem nie robi u mnie prawie nic, nawet po ówczesnym wstępnym myciu żelem, tylko rozmazuję wszystko.

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Platrów nie kupuję, bo mam domowy sposób :P
    Micelka bardzo lubię, właśnie mi się kończy :C
    Mydełko z Ziaji mam, czeka w zapasach jeszcze :)
    Maska drożdżowa niestety u mnie się nie specjalnie sprawdza :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że prezent się spodobał :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne, że mam! np krem do mycia Ziaja ,odkąd napatoczyłam się na niego, tylko jego kupuję, zaufałam tej firmie. ponadto mam płyn do demakijażu ,nie podrażnia mi buźki i jestem z jego uzytkowania zadowolona;)
    hmm, tak się składa, że mam też identyczne płatki kosmetyczne oraz odżywkę do paznokcie Bielanda.
    no zaskocz mnie, z każdego Twojego zestawu mam jakiś kosmetyk hihi ;)
    co sądzisz np o wspólnym spotkaniu i przygootwaniu postu kosmetycznego?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj Ty :DD

      to bardzo dobry pomysł ;) po Świętach zgadamy się :))

      Usuń
  12. nie mam nic :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paczka Ci się trafiła z blogowych mikołajek, ja w tym roku nie brałam udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płyn micelarny znam bo go uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zakupy jak i paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałęm płatki na nos ae nie powyciagały za dużo :(

    OdpowiedzUsuń
  17. bałwanka i wosk :) wiele produktów testowałam z tych które posiadasz ale nie bardzo nadają sie do mojej cery :) oby u Ciebie się sprawdziły :) Zapraszam do siebie :) ZA CHWILĘ ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No szaleństwo, tyyle dobroci :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger