00:20

Moje kosmetyczne zbiory - wszystko do ust.

Witam. Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje szminki, pomadki i inne pierdółki do ust.
Nie mam ich za wiele, ale w sumie wystarczają mnie :) 


Baardzo rzadko je używam.. Błyszczyki jak błyszczyki.


O masełku pisałam TUTAJ. Laura Conti, Nivea, czy Mariza są moimi ulubieńcami. Nawilżają usta na długo. Carmexa również lubię, dobrze nawilża, ale nie na długo.


Szminka My Secret ma piękny pomarańczowy kolor, długo się utrzymuje, Eveline tak samo, chociaż nie jest pomarańczowa, lecz jest w kolorze nude. Avonowa szminka również spełnia swoje zadanie.


Szminki z Essence używam bardzo rzadko, bardziej porą zimową. Są fioletowe, ale ładne.


Zacznę od BeBeauty, które uwielbiam. Długo się trzymają, mają piękne kolory. Szminka z Celii jest dobrze napigmentowana, daje efekt błyszczyka. Szminka Essence ma ładny kolor, ale trwałość zostawia wiele do życzenia, Wibo bardzo lubię jednak ostatnio brzydko zasycha. Pomadka z Avonu mega mnie zaskoczyła. Ładny, mocny kolor, długo się trzyma.



O szmince z Avonu pisałam TUTAJ. O drugiej Avonowej szmince zapomniałam. Używałam jej namiętnie w liceum. Pamiętam, że miała ładny czerwony kolor.


Brązowe szminki używam tylko jesienią. Tej pierwszej jeszcze nie używałam, tą drugą lubię. Ma ładny kolor, ni to brązowy, ni to fioletowy.

O próbkach nic nie pisałam, bo wszystkie lubię i kupię pełnowymiarowe wersje.

Podsumowując mam:
* 15 szminek
* 6 pomadek
* 2 błyszczyki
Łącznie:
23 produkty do ust.

A Wy ile macie? :)

23 komentarze:

  1. widzę kilka pięknych kolorków, które mam i ja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze kilka dobrze znanych mi pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo :) Moje zbiory produktów do ust są bardzo skromne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla wielu osób taka ilość to już bardzo duzo:) ja sam nie wiem ile mam, ale chyba troszkę mniej.. jednak ta część kolekcji rośnie u mnie najszybciej hehe;p a u Ciebie widzę zdecydowanie króluje roz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeja... ale dużo tego! :)) Niejedną rzecz bym ukradła ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fajnie pogrupowałaś je według koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam więcej pomadek pielęgnacyjnych i jedną nadajacą się do użytku szminkę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten kolor różu pomadki Be beauty<3 Ja mam większą kolekcję, ale na punkcie mazideł do ust mam fioła;)

    Pozdrawiam

    xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja aż takiego fioła nie mam ;) bardziej na lakiery ;)

      Usuń
  9. ja mam zdecydowanie mniej :D moze z 5 xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam produkty do ust, szczególnie szminki :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger