11:44

Ulubiona książka, album, film, do których lubię powracać.

Chciałam się dzisiaj opalać, to nie odpowiedniej pogody. Świetnie no! :D


Uwielbiam czytać książki, więc wybór nie był łatwy. Ale tak najbardziej lubię Dziennik Bridget Jones. Co jakiś czas powracam do niej, za każdym razem przeżywam losy bohaterki, tak jak za pierwszym razem.


Ostatnio praktycznie nie oglądam filmów 0_0 Zwykle robię to w okresie jesienno - zimowym. Ulubionym filmem jest z pewnością Szkoła Uczuć. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego ;)


Przyznaję się bez bicia, że kocham muzykę. Dzień bez niej jest dniem straconym.. Słucham praktycznie wszystkiego po trochu.. Nie mam ulubionego albumu ;)


5 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o książkę chyba moją 'naj' jest Jak kamień w wodę. Co do filmów bezapelacyjnie Ojciec Chrzestny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przeczytałam ,,Dziennik Bridget Jones". Książka jest rewelacyjna, bardzo wciąga i szybciutko się ją czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam książki ani filmu. Ja słucham przeważnie popu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkołę uczuć oglądałam już kilka razy i ciągle wracam do tego filmu :))

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger