00:13

Dlaczego tak, a nie inaczej?

Zaczynam pierwszy dzień wyzwania 5 dni do lepszego bloga. Dlaczego? A no dlatego, że lubię wyzwania ;)
Dzisiaj za zadanie mam opowiedzieć historię nazwy bloga..


Jak wiecie, albo i nie na początku blog  "nazywał się" naughtygirl0106 :)
Jednak stwierdziłam, że to trochę dziecinne i postanowiłam zmienić adres. Oj nie było to łatwe. Gdzieś z tydzień zastanawiałam się nad idealnym adresem. Kombinowałam, kombinowałam no i wykombinowałam. 

Joanna - tak mam na imię
Giovanna - moje imię po włosku. Pewnego dnia, kiedy zastanawiałam się nad adresem, napisał do mnie znajomy Włoch. Jego pierwsze zdanie brzmiało: Hi Joanna Giovanna. No i tak powstał obecny adres. 

Nie jest to jakaś wyszukana nazwa, nie jest to określenie tematyki bloga. Ale mnie się podoba.
Przynajmniej narazie, bo kobieta zmienną jest. :)
 
Niby jestem humanistką, a piszę tak skrótowo - wybaczcie!


Ten nick mam jeszcze od gimnazjum. Każdy wie co oznacza. Nie no nie jestem niegrzeczna, ale no.. W sumie to nie umiem wytłumaczyć dlaczego, nadal go używam...


A Wy dlaczego macie dany adres/nick? ;)  Jestem bardzo ciekawa :D

 
A na koniec macie.. mnie :D

11 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze wiedzieć bo nie miałam pojęcia skąd Giovanna :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, a okolice jakieś mi znajome, zdradzisz w jakich okolicach robiłas fotkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, las za mielecką strefą, chyba Szydłowiec albo Trześń :)

      Usuń
  3. Bardzo spodobała mi się Twoja sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa historia :) A Ty pięknie wyglądasz, sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna sukienka :D
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger