środa, 28 maja 2014

Zmywacz do paznokci BeBeauty.

Cześć i czołem! Muszę się Wam pochwalić, że pierwszą jazdę mam za sobą i było super :) Masakra, znowu się chmurzy, pewnie będzie burza, wczoraj też była i to taka wielka... Ech..


Cena:

5.99 zł

Pojemność:

150 ml

Dostępność:

Każda Biedronka

Opakowanie:


Bardzo, ale to bardzo jestem zadowolona z buteleczki. Jest solidna, mocna i ma pompkę. Dzięki niej nie trzeba wylewać masy płynu. Wystarczy przyłożyć płatek kosmetyczny, nacisnąć pompkę i już. 

Konsystencja:

Płynna, jak każdy zmywacz.

Działanie:

No i tu zaczynają się schody. Niby dobrze zmywa, radzi sobie z brokatami, z ciemnymi lakierami, ale paznokcie stają się dziwnie białe i wysuszone. No i masakrycznie śmierdzi. 

Ocena:

2/5

Plusy:

- wydajność
- dostępność
- cena
-opakowanie

Minusy: 

- zapach
- działanie

22 komentarze:

  1. Jak dla mnie to dobry zmywacz, choć po nim muszę umyć paznokcie i nałożyć olej, bo bez tego ani rusz. Marnie radzi sobie z grubym brokatem, ale nie ma co wymagać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z grubym brokatem rzeczywiście nie radzi sobie, ale z takim normalnym jak najbardziej ;)

      Usuń
  2. A ja bardzo lubię te zmywacze !! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tych zmywaczy:/

    OdpowiedzUsuń
  4. A dzisiaj zastanawiałam się nad jego kupnem. Ale chyba kiedyś się skuszę i wypróbuję by się przekonać jak będzie u mnie działał :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te zmywacze i korzystam z nich już bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Być może osad jest wynikiem reakcji z płatkami kosmetycznymi. Mam taki sam problem ze zmywaczem z Isany i płatkami z Biedronki, muszę używa tych z Lida, one nie wchodzą w reakcję. Spróbuj zmienić płatki.
    Mnie jakoś nie kusi ten zmywacz, mam już swój ulubiony właśnie z Isany i chyba go nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz.. spróbuję z innymi płatkami :)

      Usuń
  7. Zmywacz sam w sobie nie jest zły, ale opakowanie i ta pompka to masakra. Na początku byłam zachwycona, ale później pompka się zaczęła zacinać, zmywacz wylewał się bokami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam ten problem z jedną buteleczką, z innymi było normalnie :)

      Usuń
  8. ja uzywam pierwszego lepszego ze sklepu, działa działą to najważniejsze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak ,ale ostatnio patrzę na skład ;)

      Usuń
  9. To chyba wolę mój sprawdzony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, no ten nie jest aż taki zły ;) warto spróbować ^^

      Usuń
  10. To nie jest produkt dla mnie. Nie lubię śmierdzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak strasznie nie śmierdzi, ale denerwje mnie ten zapach :)

      Usuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (8) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (37) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (2) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)