niedziela, 20 kwietnia 2014

TAG TMI - Too Much Information.

Witajcie w ten wspaniały, świąteczny dzień, który już prawie zleciał. Dzisiaj luźny wpis, dokładnie to tag ;)

1. W co jesteś ubrana ?

Jako, iż są Święta mam na sobie rajstopy, spódnicę i bluzkę.
O tak : 


2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?

Byłam.

3. Miałaś kiedyś okropne zerwanie ? 

Ja nie, ale komuś zgotowałam...

4. Ile masz wzrostu ? 

162, niestety ;(

5. Ile ważysz ? 

Ok. 50 kg

6. Jakieś tatuaże ? 

Nie mam, ale chcę chrześcijańską rybkę na nadgarstku i pięciolinię z nutami, jeszcze nie wiem gdzie.

7. Piercings ? 

Kolczyki w uszach.

8. OTP (One true Pairing) jaka jest twoja ulubiona fikcyjna para ?

Hmmmm… Nie mam.

9. Ulubiony serial ? 

Obecnie to Na Wspólnej, Na dobre i na złe, Lekarze i… Violetta ;D

10. Ulubiony zespół ? 

Hillsong, Linkin Park

11. Tęsknisz za czymś ?

Tak.. Za kilkoma osobami, za dawnymy czasami..

12. Ulubiona piosenka ?

Nie mam ulubionej.

13. Ile masz lat ? 

Nie lubię mówić ile mam lat, wolę podawać rok urodzenia: 1991 ;D

14. Znak zodiaku ? 

Bliźnięta.

15. Cecha, której szukasz u partnera ? 

Szczerość, uczciwość, uprzejmość.

16. Ulubiony cytat ?

Memento Mori.

17. Ulubiony aktor ? 

Nie mam.

18. Ulubiony kolor ? 

Niebieski, biały.

19. Głośna czy delikatna muzyka ? 

Różnie. Wszystko zależy od nastroju i samopoczucia.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna ? 

Do przyjaciółki, do łóżka (spać ;D )

21. Jak długo bierzesz prysznic/kąpiel ? 

Prysznic od 5 – 15 minut, kąpiel od 30 minut do godziny – tak, kocham wylegiwać się w wannie pełnej piany.

22. Ile czasu potrzebujesz rano aby się zebrać ? 

Od 20 do 40 minut.

23. Brałaś kiedyś udział w bójce ? 

Taak.. jak byłam w podstawówce i raz w gimnazjum ;D

24. Co ci się podoba w innych osobach ?

Różne rzeczy..

25. Co ci się nie podoba w innych osobach ?

Fałszywość.. grr..

26. Powód założenia bloga ? 

Kiedyś, w czasach gimnazjalnych i licealnych prowadziłam bloga na Onecie, jednak znudził mi się. Postanowiłam założyć tutaj, chciałam pisać o kosmetykach, o modzie i o mnie. Chciałam podzielić się z innymi tym co kocham ;)

27. Lęki ? 

Szczury, robale, burza w nocy o_o

28. Ostatni powód przez który płakałaś ? 

Ogólnie to rzadko płaczę, jestem raczej osobą, która wszystko w sobie tłumi, ale zdarza się, że nie wytrzymuję. Nie pamiętam dlaczego uroniłam łzy..

29. Ostatni raz kiedy powiedziałaś komuś, że go kochasz ? 

Dzisiaj rodzicom ;)

30. Znaczenie nazwy twojego bloga ? 

Joanna – moje imię.

Giovanna – po włosku.

31. Ostatnia książka, którą przeczytałaś ? 

 Herbatniki z jagodami – Izabeli Sowy.

32. Książka, którą aktualnie czytasz ?

Kodeks Postępowania Administracyjnego – polecam ;D

33. Ostatnio oglądany serial ? 

Lekarze.

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ? 

Brat.

35. Ostatnia osoba, do której napisałaś smsa ? 

Koleżanka.

36. Ulubione jedzenie ? 

Sałatka z kurczakiem.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?

Nowy Jork.

38. Miejsce, w którym ostatnio byłaś ? 

Bulwary nad Wisłoką i tama. 

39. Masz kogoś 'na oku' ?

Nieee… ale mam ‘’coś” na oku.

40. Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałeś ? 

Kilka dni temu.

41. Kiedy ostatni raz byłaś obrażona ? 

Chyba tydzień temu.

42. Ulubione słodycze ? 

Ciastka, czekolada i żelki <3

43. Grasz na jakimś instrumencie ? 

Na nerwach, a poza tym to coś brzdąkam na pianinie , trójkącie i grzechotkach.

44. Ulubiony rodzaj biżuterii ?

Kolczyki, bransoletki.

45. Ostatni sport jaki uprawiałaś ? 

Jazda na rowerze.

46. Ostatnia śpiewana piosenka ? 

Alleluja - G. F. Haendel

47. Ulubiony tekst na podryw ?

Pff… Nie lecę na żaden tekst.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu ?

Niee..

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie ?

Z rodziną.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?

Każdy kto ma na to ochotę ;)

7 komentarzy:

  1. Fajnie poczytać Twoje odpowiedzi, dzięki nim można lepiej Cie poznać!

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/04/20042014.html

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu niestety? ja mam 158 cm i kocham mój wzrost :D
    a jak ta książka, którą ostatnio przeczytałaś? fajna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż zawsze chciałam być wyższa :)
      genialna ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna spódnica :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi :) też brałam udział w bójce w gm i podstawówce ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (3) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (35) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (9) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (3) Lorea'l (1) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (5) podkład (4) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (2) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: