sobota, 18 stycznia 2014

Ulubieńcy 2013 - do włosów.

Witajcie w ten szary, bury, ponury dzień. Już teraz wiem, że będę śpiąca caaały dzień. Już ziewam jak znudzony pies przy budzie :D
Dzisiaj pora na ulubieńców 2013 roku do włosów.


Nr 1 - szampon Nivea - czy dodaje objętości to nie wiem, ale nie plącze włosów, sprawia, że włosy są l                  lśniące no i ładnie pachnie.
Nr 2 - szampon Timotei - tak jak zapewnia producent: włosy stają się miękkie i błyszczące.
Nr 3 - maska Aleterra - pięknie pachnie! Nawilża włosy, pielęgnuje je od korzeni  po końcówki.
Nr 4 - jedwab Biosilk - o nim nie muszę dużo mówić - włosy stają się miękkie i lśniące


Nr 1 -   serum na porost włosów Babuszki Agafii - używam jej regularnie i zauważyłam, że włosy rosną                      szybciej. 
Nr 2 -   spray termoochronny Avon - używałam go przed każdym suszeniem czy kręceniem włosów i                        zauważyłam, że rzeczywiście chroni włosy. Pisałam o nim TUTAJ.
Nr 3 -   spray ułatwiający rozczesywanie Schauma - na ogół nie mam problemu z plączącymi się włosami,                 jednak czasami zdarza się, że się plączą. Wtedy sięgam po ten produkt. Lekko "psikam" i śmiało                   mogę roczesywać włosy.
Nr 4 -  farba do ombre L'oreal - polubiłam ją za łatwiuteńką aplikację. Pisałam o niej TUTAJ.



17 komentarzy:

  1. Maskę do włosów Alterry i jedwab Biosilk też bardzo lubię ;) Jedwabiu używam już od kilku lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) jeszcze w gimnazjum byłam jak zaczęłam używać :D

      Usuń
  2. Z tych kosmetyków posiadam od "zawsze" Biosilk i uwielbiam go szczerze :)
    Maskę z Alterry zakupiłam wczoraj w promocji i nie mogę się jeszcze na jej temat wypowiedzieć, ale jak już coś się dowiem, to na pewno dam znać ;) Szampon Timotei również znam, ale nie zauważyłam żadnego WOW:)
    Ogólnie fajny post, często wzoruję się na opiniach dziewczyn, kiedy piszą o swoich ulubieńcach, na pewno zaglądnę za sprayem z Avonu bo potrzebuję, aby zdrowiej prostować włosy :P
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na nowego posta :)
    http://patishome93.blogspot.com/2014/01/wishlista-patis-home-na-ten-rok-d-hej.html
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam zawsze sprawić tą farbę, jest aż tak dobra?
    U mnie nowy post http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragnę Cię powiadomić, że wygrałaś candy u Jasiulowej więc wyślij mi proszę adres do wysyłki, a termoforek dostaniesz już we wtorek ;_D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam obecnie tego szamponu z Timotei, mega wydajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda. można go używać i używać :D

      Usuń
  6. Biosilk to mój faworyt i to zdecydowany:)))


    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam o kupnie tej farby do ombre i po Twojej recenzji szczerze -przekonałaś mnie :) w poniedziałek kupuję !! :)
    pozdrawiam
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuj i daj znać jak się sprawdziła ;)

      Usuń
  8. Myślę o tej farbie ombre :) I chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biosilk uwielbiam i od dłuższego czasu stosuję... a całej reszty niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. jedwab miałam i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (7) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (36) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (6) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (5) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: