21:55

DIY Peeling Cukrowy.

Witajcie! Przepraszam, że ostatnio się nie odzywałam, ale musiałam się uczyć do kolokwium z angielskiego, do tego doszła osiemnastka brata, no i ogólnie jakoś nic mi się nie chciało. Ale teraz biorę się za siebie. Zbliżają się Święta. Warto już teraz pomyśleć o prezentach. Wcale nie musimy za nie dużo płacić. Zawsze można zrobić coś od siebie. I dlatego chcę się podzielić przepisem na własnoręcznie zrobiony peeling do ciała. 


Będziemy potrzebować:
* cukier (biały lub brązowy)
* oliwkę lub oliwę z oliwek lub jakiś olejek aromatyczny 

* miseczkę 
* łyżkę lub łyżeczkę
* pudełeczko lub słoik, zależy w czym chciecie zamieścić peeling

* ja dodałam kilka kropel perfum :)

 * wstążka, dugopis, taśma, kartka do podpisania słoiczka


 1) Wsypujemy cukier do pudełeczka (słoiczka) żeby wiedzieć ile mamy użyć.


2) Przesypujemy cukier do miseczki.


3) Nalewamy kilka łyżeczek oliwki (około trzech, czterech). Ja jeszcze dodałam kilka kropel perfum.


4) Mieszamy, mieszamy i mieszamy. Aż cukier połączy się z oliwką i zgęstnieje. Na tyle ile chcecie.

5) Przekładamy do pudełeczka, słoika.

6) Dekorujemy. I prezent gotowy.





2 komentarze:

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger