23:21

I love jesień :)

Witajcie. Mamy jesień, więc czas na jesienny tag. Kilka z Was pytało dlaczego nie dodaję stylizacji, otóż zepsuł mi się aparat, a nowego jeszcze nie kupiłam.. Dlaczego? Bo nie wiem jaki :D Cała ja. Ale spokojnie kupię jeszcze w październiku.


Ulubiony produkt do ust na jesień?
Masło malinowe Nivea

Ulubiony jesienny lakier do paznokci?
Nie mam ulubionego. Raz maluję paznokcie na czerwono, a innym razem na żółto.

Ulubiony jesienny napój?
Herbata, herbata i jeszcze raz herbata. Każdy smak.

Ulubiony jesienny zapach/świeca/perfumy?
Hmm…nie mam ulubionego, jednak początkiem grudnia uwielbiam zapach cynamonu i pierników.

Ulubiony szal/szalik/chusta na jesień?
Nie mam ulubionych.

Ulubiona zmiana w przyrodzie?
Kolorowe liście, pochmurne, deszczowe dni.

Ulubiony horror/film o duchach/film na halloween?
Nie obchodzę Halloween, ale lubię horrory ;D Najbardziej Krzyk.

Ulubiony jesienny owoc/potrawa?    
Ziemniaki z ogniska. Mniam!

Za co przebrałabyś się na halloween?
Na szkolnych przedstawieniach zawsze byłam czarownicą

3 komentarze:

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger