23:19

Lakier do paznokci - Delia, Coral Prosilk.

Witajcie! Przyszła jesień. Ale są też tego plusy. Na przykład na nowo kocham herbatę :)

Od producenta: Supertrwała, ochronna emalia do paznokci. Dzięki zawartości PROSILK - kompleksu aktywnych składników wzbogaconycho proteiny jedwabiu, emalia doskonale nawilża i pielęgnuje paznokcie, chroniąc je przed promieniowaniem UV.

Cena: ok. 7 zł, ale w Super-Pharm'ie na promocji można dostać za 3 zł. 

Pojemność: 10 ml

Moja ocena: Taaak.. Kupując go myślałam, że się zaprzyjaźnimy, ale się pomyliłam. Wybrałam kolor czerwonego wina. Lakier jest zamknięty w poręcznej buteleczce, posiada wygodny pędzelek. Nie jest za szeroki ani za wąski. Taki w sam raz. Nie trzeba malować paznokci trzema warstwami, śmiało wystarczą dwie. Lakier schnie dość szybko. Nie jest gęsty, ale pozostają smugi. Niestety strasznie szybko odpryskuje na końcówkach. Pomalowałam pazurki wczoraj przed 24, a dzisiaj już przed 12 starły się końcówki. 

Ocena: 3/5



Wybaczcie za moje paznokcie, z którymi nie mogę sobie dać rady... Ale zobaczycie, że jeszcze w tym roku będą piękne :)


4 komentarze:

  1. Kolor czerwonego wina jest śliczny, ale szkoda, że z trwałością gorzej ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor! uwielbiam ciemne kolory jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze jak jestm w sp to patrze na nie z małą chrapką ale jednak jakoś je omijam i widzę,że nie mam czego żałować skoro słabo sie trzymają...ale kolor łady!:) taaa.. i ta jesienna herbata mm :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kolor szary z tej serii, rzeczywiście z jakością kiepsko ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger